تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (هفته سوم بهمن ۱۴۰۰)

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (هفته سوم بهمن ۱۴۰۰)

در حال حاضر قیمت بیت کوین به محدوده مقاومتی ۴۵,۵۰۰ دلار تا ۴۷,۰۰۰ دلار واکنش نشان داده است. از طرفی، اندیکاتور استوکستیک آر‌اس‌آی (Stochastic RSI) نشان می‌دهد که در تایم فریم روزانه، اشباع خرید بر معاملات بیت کوین غلبه کرده است؛ لذا انتظار می‌رود که طی ساعات و روزهای آینده، قیمت اصلاح خود را انجام دهد. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی بر روند قیمتی بیت کوین و تحلیل تکنیکال آن در هفته سوم بهمن ماه داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

اصلاح مدنظر می‌تواند تا سطح حمایت ۴۳ هزار دلار ادامه پیدا کند. در صورت شکست این حمایت، نقطه بعدی برای بازگشت احتمالی سطح ۴۰ هزار دلار خواهد بود. واکنش قیمت به هر کدام از این سطوح می‌تواند منجر به افزایش فشار شود و در نتیجه، شکست محدوده مقاومتی ۴۵٫۵ هزار دلار تا ۴۷ هزار دلار محتمل خواهد بود. در صورت شکست این ناحیه مقاومتی، می‌توان به صعود قیمت تا محدوده مقاومتی بعدی در بازه ۵۱٫۵ هزار دلار تا ۵۳ هزار دلار امیدوار بود.

در صرافی بیت ۲۴ (bit24.cash)، علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، امکان مشاهده لحظه ای قیمت وجود دارد.  برای آگاهی از روند قیمتی کلیه ارزهای دیجیتال، می‌توانید به صفحه قیمت لحظه ای رمز ارزها  مراجعه کنید:

https://bit24.cash/pricing

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.