جوان‌ترین زنان ثروتمند جهان در حال حاضر

ثروت در قرن بیست و یکم دیگر برای غول های قدیمی صنعت، مدیران صندوق سرمایه گذاری و مدیران عامل محفوظ نیست. با ظهور رسانه های اجتماعی و فرهنگ اینترنتی، راه های جدید زیادی برای تولید ثروت و امنیت مالی وجود دارد که روش های سنتی ثروتمند شدن دیگر متعارف نیست. در حل مشکلات هزارساله ثبت اختراع، پاسخ به افزایش هزینه های زندگی و دستمزدهای پایین باعث شد تا مسیرهای جدید را روشن کند، زمین جدیدی را هموار کند، و درها را برای مردان و زنان جوانی که انگیزه فراوان دارند باز بگذارند. این بار، بیایید نگاهی به برخی از جوان‌ترین زنان ثروتمند بیندازیم که به لطف ایده‌های تازه‌تر و مدرن، آنها ثابت می‌کنند که راه‌های دیگری برای رسیدن به موفقیت وجود دارد.

جوان ترین زنان ثروتمند جهان

 اوا ماریا براون-لودیکه

سن: ۳۴
از آلمان
شرکت: B. Braun Melsungen
دارایی خالص: ۱٫۵ میلیارد

Eva Maria Braun-Luedicke از ثروت میراثی خاندانی و سلسله ای می آید. این زن ۳۴ ساله اهل ملسونگن آلمان، مدیر ارتباطات فعلی این شرکت موفق تجهیزات پزشکی است. او در حال حاضر مالک ۱۲ درصد از تجارت است. این شرکت برای اولین بار در سال ۱۸۳۹ به عنوان یک داروخانه واحد فروش داروهای گیاهی شروع به کار کرد.

او توانست سهام مالکیت خود در کسب و کار خانوادگی را به مادر و پسر عموی مادرش، لودویگ گئورگ براون، که در سال ۱۹۷۷ کنترل شرکت را به دست گرفتند، زمانی که درآمد سالانه ۲۴ میلیون دلاری به دست آوردند، اعتبار ببخشد. این اظهارات فقط به شوخی بیان می شود، با توجه به اینکه چگونه در سال ۲۰۲۲ آنها حدود ۸ میلیارد دلار درآمد کسب کردند!

آیا میدانستید؟

مادر ایوا، باربارا، در هیئت مشاوران شرکت با ۶۴۰۰۰ کارمند حضور دارد در حالی که ایوا به رهبری کمک می کند. دستمزد او تقریباً ۱٫۳ میلیارد دلار در سال است.

ویتنی ولف هرد هم یک زن ثروتمند است

سن: ۳۱
از: یوتا
شرکت: بامبل
دارایی خالص: ۱٫۵ میلیارد

در سال ۲۰۲۲، با یک بیماری همه گیر جهانی که اکنون دو سال است ادامه یافته است، برنامه های دوستیابی آنلاین در میان جمعیت جوان و باهوش فناوری بسیار محبوب شده اند و احتمالاً نام Bumble را شنیده اید، یکی از محبوب ترین برنامه های دوستیابی که از زمان Tinder به اپ استور وارد شده است.

ویتنی ولف هرد یکی از بنیانگذاران آن است. این کارآفرین ۳۱ ساله به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان روی کره زمین به شهرت رسید. تا سال ۲۰۲۱، این شرکت آسمان و فراتر از آن را لمس کرده است. ارزش آنها پس از عرضه عمومی در بورس اوراق بهادار ۱۲ میلیارد دلار است.

آیا میدانستید؟

قبل از بامبل، ویتنی معاون بازاریابی Tinder بود. او به وضوح از بهترین آموزش عملی قبل از اینکه به دنبال فتح سرمایه داری خود باشد، استفاده کرد.

 زنان ثروتمند

آنا کاسپرزاک

سن: ۳۲
از آلمان
شرکت: ECCO
دارایی خالص: ۱ میلیارد دلار

آنا کاسپرزاک، سوارکار درساژ ۳۲ ساله است که نماینده دانمارک در بازی های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ بود. او همچنین دختر Hanni Kasprzak، مالک و مدیر عامل یک برند کفش دانمارکی، ECCO است.

آنا ممکن است در مسابقات المپیک خود در بین ۱ درصد برتر قرار نگرفته باشد، اما وقتی صحبت از پول می شود، دختر یکی از اعضای ۱ درصد ارزش دارد. دارایی خالص او ۱ میلیارد دلار ذکر شده است.

آیا میدانستید؟

ECCO در سال ۱۹۶۳ توسط کارل توسبوی تاسیس شد. هیچ تفاوتی با شروع ساده چندین شرکت Fortune 500 که قبلاً وجود داشت، این عملیات به آرامی خود را در دهه ۱۹۸۰ ایجاد کرد و دامنه خود را به فراتر از مرزهای دانمارک گسترش داد. امروزه آنها پیشرو در تولید چرم برای صنایع مد، ورزش و خودرو هستند.

 الیزابت فورتوانگلر هم جزء زنان ثروتمند است

سن: ۲۹
از آلمان
شرکت: گروه رسانه ای بردا
دارایی خالص: ۱٫۳ میلیارد دلار

الیزابت فورتوانگلر دختر خانواده سلطنتی هوبرت بوردا و ماریا فورتوانگلر است. یکی از امتیازات تولد در چنین خانواده معتبری، مالکیت ۲۵ درصدی گروه رسانه ای بردا است.

Burda Media Group مجموعه‌ای از نیروگاه‌های رسانه‌ای مانند Focus، Bunte، و نسخه‌های آلمانی مجلات مشهور، Elle و Harper’s Bazaar را عرضه می‌کند. او به همراه برادرش جیکوب در هیئت مدیره حضور دارد.

آیا میدانستید؟

الیزابت در اوقات فراغت خود در یک هنرستان موسیقی در کالیفرنیا تحصیل می کند. او به عنوان خواننده و ترانه سرا با نام لیزا فو اجرا می کند.  او همچنین تاریخ هنر را در دانشگاه کمبریج خواند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “آشنایی با ۱۰ ایرانی ثروتمند” را نیز مطالعه بفرمایید.

کاترینا آندرسن

سن: ۲۷
از: نروژ
شرکت:فرد AS
دارایی خالص: ۱٫۱ میلیارد دلار

کاترینا آندرسن دختر یوهان اچ. اندرسن جونیور است. یوهان مالک شرکت هلدینگ نروژی فرد AS است. این شرکت در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و در حال حاضر تنها ۷۵ کارمند دارد. در مورد یک تجارت خانوادگی صحبت کنید! تنها تفاوت در اینجا این است که اکثر مشاغل خانوادگی سالانه میلیاردها دلار درآمد ندارند.

پدرش ۴۲٫۲ درصد از سهام خود را به کاترینا منتقل کرد و او را به یکی از ثروتمندترین زنان روی کره زمین تبدیل کرد.

 الکساندرا آندرسن

سن: ۲۵
از: نروژ
شرکت: فرد ع
دارایی خالص: ۱٫۱ میلیارد دلار

الکساندرا آندرسن، وارث نروژین و خواهر شماره دو این فهرست، کاترینا آندرسن است. ثروت یک امر خانوادگی است. و آن ۴۲٫۲ درصد انتقال مالکیت، که از یوهان آندرسن جونیور داده شده است را به یاد دارید؟ خوب، کافی بود نه فقط کاترینا را به یکی از ثروتمندترین زنان روی کره زمین تبدیل کنیم، بلکه الکساندرا را نیز تبدیل کنیم.

با توجه به این مقدار ثروت در سنین پایین توسط پدرشان که نگران این بود که این ثروت چه معنایی داشته باشد، او مطمئن شد که اگر دخترانش تصمیم گرفتند تجارت خانوادگی را به ارث نبرند و شرکت را اداره کنند، هرگز نباید فشار را احساس کنند.

آیا میدانستید؟

او چندین جایزه را در مسابقات درساژ اسب به عنوان قهرمان سه دوره نوجوانان نروژی در حالی که برای شرکت لباس سوارکاری Kingsland مدلینگ می کرد، به دست آورد.

کایلی جنر یکی از زنان ثروتمند

 زنان ثروتمند

سن: ۲۴
از: کالیفرنیا
شرکت: کایلی آرایشی و بهداشتی
دارایی خالص: ۱ میلیارد دلار

کایلی جنر جوانترین عضو در زنان ثروتمند روی کره زمین است البته در حال حاضر!

 او دختر کریس و بروس جنر است و بیشتر به‌خاطر بازی‌هایش در برنامه تلویزیونی پرطرفدار Keeping Up With The Kardashians، جایی که به مردم معرفی شد، شناخته شد. او خواهر کندال، کورتنی، کلوئه و کیم کارداشیان است، که همگی به تنهایی زنان تاجر موفقی هستند.

اگرچه کایلی از معروفیت خانوادگی برخوردار است و در عین حال می‌تواند موفقیت‌های خواهران بزرگ‌تر غول رسانه‌ای خود را نیز پشت سر بگذارد، به لطف هوش تجاری چشمگیرش به عنوان یک میلیاردر خودساخته در نظر گرفته می‌شود. او به لطف پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، جایی که بیش از ۳۰۰ میلیون نفر را دنبال می کند، مسیری را به تنهایی ایجاد کرده است. او از پلتفرم خود برای تبلیغ خط لوازم آرایشی خود استفاده کرد و در ۲۲ سالگی او را به یک میلیاردر تبدیل کرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.