گران ترین شمع هایی که قیمت آنها شما را متعجب میکند

شمع های مدرن محدوده قیمت بسیار بالایی دارند و بسیاری از برندهای لوکس طرح های جذاب و گران قیمت شمع را به فروش می رسانند. این شمع های گران قیمت معمولا دارای مواد کمیاب و مواد نگهدارنده گران قیمت مانند کریستال و طلا هستند.

مورخان فکر می کنند رومیان باستان ممکن است قدیمی ترین شمع ها را ساخته باشند، اما مصریان باستان نیز اشکال اولیه شمع را ساخته اند. شمع‌های رومی اولیه با فرو بردن مکرر پاپیروس فشرده در موم ذوب شده زنبور عسل ساخته می‌شدند، در حالی که طرح‌های مصری شامل خیساندن نی در چربی حیوانی بود.فراتر از مصر و روم، فرهنگ های چینی باستان شمع هایی از کاغذ برنج می ساختند در حالی که هندی ها با جوشاندن میوه درخت دارچین شمع درست می کردند.

 گران ترین شمع هایی که در جهان وجود دارد

 شمع معطر Baccarat Heritage Rouge 540
قیمت شمع: ۵۵۰ دلار
رایحه شمع: پرتقال خونی، زعفران، بلوط سفید و غیره
ظرف نگهدارنده: کریستال
تعداد فیتیله: یک عدد

 گران ترین شمع ها

اول از همه این شمع زیبا است که در کریستال Baccarat نگه داشته شده است. این رایحه بر پایه مریم گلی ساخته شده است و رایحه بالایی از پرتقال خونی، زعفران، بلوط سفید و غیره تشکیل شده است.قیمت ها بسته به فروشنده متفاوت است، اما Baccarat این شمع را ۵۵۰ دلار قیمت گذاری کرده است.

آیا می دانستید؟

توماس باستید از Baccarat این شمع را طراحی کرد در حالی که عطرساز فرانسوی فرانسیس کورکجیان عطر را توسعه داد. باستید طراحی را در Baccarat در سال ۱۹۸۱ آغاز کرد.

شمع تک شاخ L’Objet Mojave

قیمت شمع: ۵۹۵ دلار
رایحه شمع: پاپیروس، جاودانه، گشنیز و غیره
ظرف نگهدارنده: چینی و طلا
تعداد فیتیله: چهار

این شمع منحصر به فرد با همکاری L’Objet و برادران هاس ساخته شده است، این شمع منحصر به فرد را به هر اتاقی ارائه می دهد. مشخصات رایحه توسط Yann Vasnier ساخته شده است و با پاپیروس، گشنیز و غیره تعریف می شود.

L’Objet می‌گوید که طراحی جا شمعی از صحرای موهاوی الهام گرفته شده است و رگه‌هایی از طلا بر روی بدنه چینی زیبایی منحصربه‌فرد و مجلل ایجاد می‌کند.به طور کلی، قیمت این محصول ۵۹۵ دلار است که آن را به یکی از گران ترین شمع های جهان تبدیل می کند.

شمع گران قیمت ترودون ارنستو

قیمت شمع: ۶۵۰ دلار
رایحه شمع: ترنج، گریپ فروت، میخک و غیره
ظرف نگهدارنده: شیشه
تعداد فیتیله: پنج

این شمع پنج فیتیله ای دارای یک شیشه کلاسیک است که توسط کارشناسان کارگاه ترودون در فرانسه ساخته شده است. این طرح در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شود که ارزان‌ترین و کوچک‌ترین آنها حدود ۵۰ دلار و بزرگترین آنها نزدیک به ۷۰۰ دلار است.

ترودون می گوید که رایحه با نت های گریپ فروت، میخک و غیره مشخص می شود.

 ویرجین ویولت، شمع معطر بنفش توسط گوچی

قیمت شمع: ۶۸۰ دلار
رایحه شمع: مشک و گلبرگ زنبق
ظرف نگهدارنده: چینی
تعداد فیتیله ها: گزارش نشده

گوچی این شمع را برای همراهی عطرهای پوشیدنی ساخته شده توسط این برند ساخته است. مشخصات رایحه ترکیبی از گلبرگ های عنبیه مشک دار، بنفشه و موارد دیگر را ارائه می دهد و تجربه ای “محورکننده” را در یک ظرف چینی ارائه می دهد. گوچی می گوید این شیشه به گونه ای طراحی شده است که حتی پس از از بین رفتن موم در خانه خریدار ارائه شود.

گوچی به گران بودن معروف است، اما این شمع واقعاً قیمت را بالا می برد. قیمت این قطعه نزدیک به دلار است

 شمع دکتر Vranjes Firenze Rosso Nobile Tormalina

قیمت شمع: ۷۷۵ دلار
رایحه شمع: تورمالین و روسو نوبیل
ظرف نگهدارنده: شیشه
تعداد فیتیله ها: بر اساس اندازه متفاوت است

این شمع لوکس تورمالین را با عطر محبوب Rosso Nobile دکتر Vranjes Firenze ترکیب می کند تا رایحه ای منحصر به فرد را ایجاد کند. موم با رایحه های خالص ترکیب شده و تجربه ای طولانی مدت را ارائه می دهد.

شمع لوکس

بزرگترین گزینه اندازه شمع حدود ۱۳ پوند وزن دارد و تقریباً ۳۰۰ ساعت می سوزد. این برند می گوید که هر شمع دست ساز است، بنابراین ممکن است ویژگی های فیزیکی منحصر به فردی داشته باشد که کیفیت منحصر به فرد هر قطعه را به نمایش بگذارد.

به طور کلی، قیمت این شمع لوکس ۷۷۵ دلار است. این قیمت گزاف به اندازه‌ای بالاست که می‌تواند برای شما ارسال رایگان از وب‌سایت دکتر Vranjes Firenze به همراه یک نمونه عطر رایگان دریافت کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز ساخت عطر در خانه،جالب و ماندگار” را نیز مطالعه بفرمایید.

شمع لازولی سنگ های مجموعه بائوباب

قیمت شمع: ۷۹۶ دلار
بوی شمع: نمک دریا و مشک
ظرف نگهدارنده: شیشه
تعداد فیتیله ها: یک +

سنگ لازولی را می توان در اندازه های مختلف خریداری کرد که نسخه های بزرگتر آن با بالاترین قیمت به فروش می رسد. این نسخه ۱۴ اینچی در یک ظرف شیشه ای دستی عرضه می شود و رایحه ای بی نظیر از نمک دریا و مشک ارائه می دهد.

نیمان مارکوس این عطر را “یک نوع بی نظیر” می نامد. قیمت شمع به اندازه ای که خریداری می کنید بستگی دارد، اما می توانید به راحتی نزدیک به ۸۰۰ دلار برای این محصول لوکس خرج کنید.

آیا می دانستید؟

مجموعه بائوباب یک شمع ساز لوکس است. این برند از کشور تانزانیا الهام گرفته و در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد. امروزه این شرکت در بلژیک فعالیت می کند.

شمع گران قیمت ترودون x

قیمت شمع: ۸۸۰ دلار
رایحه شمع: ترنج، سدر، گریپ فروت و غیره
ظرف نگهدارنده: شیشه
تعداد فیتیله: پنج

 وزن این شمع گران قیمت نزدیک به ۳ کیلوگرم (بیش از ۶ و نیم پوند) است و رایحه ای از ترنج، سدر، گریپ فروت و غیره را ارائه می دهد.

این شمع در یک جا شیشه ای قرار دارد و دارای پنج فیتیله برای ماندگاری عطر است.

قیمت ها به جایی که این شمع را خریداری می کنید بستگی دارد، اما فروشگاه های بزرگ مانند Neiman Marcus تقریباً ۹۰۰ دلار برای این شمع دریافت می کنند. ترودون این شمع را “تأثیرگذار” می نامد و طرح و رایحه آن را “اسرارآمیز و متمایز” توصیف می کند.

آیا می دانستید؟

ترودون این شمع را با دست در نرماندی فرانسه در کارگاه خصوصی این برند می سازد.

شمع گران قیمت Lalique Épines Scented Candle Edition Platinum

قیمت شمع: ۲۵۰۰ دلار
رایحه شمع: غنی و چوبی
ظرف نگهدارنده: پلاتین و کریستال
تعداد فیتیله: سه عدد

Lalique Épines Scented Candle Edition Platinum گران ترین شمعی است که می توانید بخرید.

شمع گران قیمت

این شمع گران‌قیمت لالیک با نت‌هایی از غنای چوبی، گیلاس سیاه، گل‌ها و چرم، جنگل افسانه‌ای را برای تجربه لوکس نهایی تداعی می‌کند.

این موم توسط یک کوزه کریستالی که با دانه‌های پلاتین و انواع توت‌ها تزیین شده است، نگه داشته می‌شود و زیبایی‌شناسی مسحور جنگل را دو چندان می‌کند.

فراتر از مواد گران قیمت، این شمع ارزش خود را به لطف طراحی محدود به دست آورده است. لالیک فقط ۴۸۸ اپین ساخت و هر کدام در فرانسه دست ساز شدند.

نتیجه یک شمع کمیاب و زیبا با قیمت بیش از دو هزار دلار است.

آیا می دانستید؟

لالیک می گوید این شمع حدود ۸۰ ساعت می سوزد. این برند توصیه می کند پس از از بین رفتن موم، از جا شمعی به عنوان گلدان استفاده کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.