چگونه بیشترین استفاده را از فضای کوچک ببریم؟

از قفسه ها گرفته تا آینه های ایستاده. دریابید که چگونه از فضا در یک اتاق کوچک بیشترین استفاده را ببرید.امروزه ساختمان ها با وجود وسعت دارای فضاهای کوچکی نیز  هستند. اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام در مکان های کوچک. به همین دلیل، افراد بیشتری به دنبال راه حل های ذخیره سازی برای اتاق های کوچک هستند.

اقدامات مختلفی می توانید انجام دهید، از مبلمان کاربردی (مانند برخی از تختخواب هایی که فضای ذخیره سازی دارند) تا داشتن یک زندگی مینیمالیست. به همین دلیل ، چند ایده ذخیره سازی در اتاق خواب های کوچک را فهرست می کنیم. نباید فراموش کنیم که اتاق ها محل استراحت ما هستند. علیرغم اینکه استفاده از فضا مهم است، اما اگر بخواهیم خوابی آرام داشته باشیم این امر ضروری است.

چگونه بیشترین استفاده را از فضای کوچک ببریم؟

جا کتی برای لباس هایی که در کمد جا نمی شوند

در صورت عدم وجود کمد، یک قفسه کت ایده آل است. این یک راه‌حل عملی است که به شما کمک می‌کند لباس‌هایی را که به راحتی چروک می‌شوند، حفظ کنید و حتی می‌تواند به شما در سازماندهی لباس‌هایی که در طول هفته می‌پوشید کمک کند.یک چوب لباسی منظم می تواند بخشی از دکوراسیون باشد. فقط باید از تخیل خود استفاده کنید و با برخی لوازم و لوازم جانبی بازی کنید.در نظر داشته باشید که در بازار می توانید آنها را در اندازه ها، سبک ها و رنگ های مختلف پیدا کنید. برخی از آنها دارای یک قفسه بالا یا پایین هستند که برای کفش یا جعبه استفاده می شود.

 قفسه دیواری سفارشی

چگونه بیشترین استفاده را از فضای کوچک ببریم؟

این یکی از راه حل های ذخیره سازی برای اتاق های کوچک است که به شما امکان می دهد از دیوارهای خالی استفاده کنید. زمانی که اتاق خواب کوچک است. نکته مهم این است که شما آن را بیش از حد بارگذاری نکنید. شاید چند کتاب با یک گیاه کوچک در لبه قفسه.اگر کتاب ندارید، می توانید از وسایل شخصی دیگر مانند صندوقچه جواهرات یا قاب عکس استفاده کنید. این قفسه ها در قسمت بالای تخت خواب عالی به نظر می رسند. فقط مطمئن شوید که به خوبی ثابت شده است تا از تصادف جلوگیری شود. یک آینه در پس زمینه به شما کمک می کند تا احساس وسعت را ایجاد کنید.

 برای استفاده از فضا از کمد بدون درب بهره بگیرید

 فقط باید از حفظ نظم اطمینان حاصل کنید. بله، کار سختی است، اما اگر با جعبه یا سبد متناسب با مکان به خودتان کمک کنید، می توان آن را حل کرد. حال، اگر چیزی که نگران آن هستید این است که لباس ها گرد و غبار را به دام می اندازند، می توانید به چند پرده متوسل شوید.

بقیه مزایای محض است. این کمد ها فضای کمتری را نسبت به کابینت های معمولی اشغال می کنند و شما دید بهتری نسبت به تمام لباس های خود دارید و همین امر باعث می شود که شما بتوانید لباس ها را بسازید. و درست مانند همنام‌هایشان، کمدهای باز دارای قفسه‌هایی برای چیدن تی‌شرت و شلوار هستند.

یک قفسه فلزی در جایی روی دیوار

اگر اتاق شما خیلی باریک است و نمی‌توانید کمد لباس داشته باشید، یک قفسه فلزی درست بالای صندوق یا شاید زیر یک قفسه توصیه می‌شود. این در مورد برهم زدن منظره یا شارژ مجدد اتاق نیست. بنابراین، سعی کنید بر اساس طیف رنگی، به عنوان نوعی گرادیان، ترتیب دهید. این اقدام به ایجاد حس نظم کمک می کند.

یا حتی اگر اتاق شما اجازه می دهد، می توانید قفسه فلزی را با وجود داشتن کمد، قرار دهید. اگر لباس های ظریفی دارید که به راحتی چروک می شوند، توصیه می شود. همچنین به ارائه یک هوای صنعتی به اتاق کمک خواهد کرد. از پای تخت بهره ببرید

نیمکت، صندوق یا صندلی راحتی وقتی در پای تخت قرار می گیرند گزینه های شیکی هستند. علاوه بر این، اگر صندلی راحتی را انتخاب کنید، می توان از آنها برای نگهداری اشیا در داخل یا در فضای زیر استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله “چگونه انتخاب درستی برای رنگ اتاق کودک داشته باشیم؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

 از فضای پشت درب بهره ببرید

این ترفند یک کلاسیک واقعی است. از جاکفشی گرفته تا آینه ایستاده، چیزهای بی پایانی را می توان پشت کمد یا درب اتاق خواب قرار داد. فقط باید در نظر داشته باشید که ابعاد ممکن است مانع از ذخیره برخی اشیا شوند.با این حال، منطقه را از دست ندهید. می توانید چند سازمان دهنده را قرار دهید که هنوز فضایی برای آنها پیدا نکرده اید.

 یک تخت خواب دنج برای استفاده از فضا عالی است

این یکی از محبوب ترین راه حل های ذخیره سازی اتاق های کوچک است. و این است که جدولی با ابعاد متوسط ​​زیاد اشغال نخواهد کرد.علاوه بر این، می توان آن را با یک صندلی یا یک نیمکت چوبی جایگزین کرد. از اینها برای قرار دادن اشیا استفاده می شود و اگر بازدید کننده ای دارید، او می تواند آنجا بنشیند.

 یک آینه ایستاده همه کاره را انتخاب کنید

چگونه بیشترین استفاده را از فضای کوچک ببریم؟

بازار پیشنهادهای مختلفی دارد. به عنوان مثال آینه های ایستاده ای هستند که در پشتشان نوعی جعبه به طول آینه با ضخامت متوسطی وجود دارد و در داخل آنها محفظه های مختلفی وجود دارد که برای نگهداری جواهرات لباس، پیگتیل و سایر لوازم جانبی مشابه استفاده می شود. مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که از پایه‌های چند منظوره یا پایه‌های پشتی تشکیل شده‌اند که برای آویزان کردن کلاه، کیف دستی یا هر شی دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند.این نوع آینه مزایای متعددی را به همراه دارد. شما در خیابان عالی بیرون خواهید رفت و این به شما کمک می کند فضای اتاق خواب ایجاد کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.