معرفی انواع رنگ سبز برای دکوراسیون اتاق خواب

 رنگ سبز بهترین گزینه برای دکوراسیون اتاق خواب است. این رنگ بهار، امید، طبیعت و جایگزینی است که به ما اجازه می دهد در فضایی به صمیمی اتاق خواب احساس آرامش و آرامش کنیم. علاوه بر این، نشان داده شده است که فواید روانی دارد، دوز زیادی از آرامش را فراهم می کند و اثری جوان کننده دارد.پالت رنگ چندین سایه از این رنگ پر از امکانات رنگی را به ما ارائه می دهد و ما  قصد داریم انواع سبز را برای دکوراسیون اتاق خواب کشف کنیم که به شما کمک می کند از اقامتی راحت و عالی لذت ببرید.

معرفی انواع رنگ سبز برای دکوراسیون اتاق خواب

اتاق هایی به رنگ سبز پسته ای

انواع رنگ سبز برای دکوراسیون اتاق خواب

یکی از جذاب ترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی، رنگ سبز پسته ای است. ظرافت و لطافتی که ارائه می دهد، آن را هم برای فضاهای جوانان و هم برای اتاق خواب بزرگسالان عالی می کند. کاملاً با رنگ سفید ترکیب می شود و بی طرفی آن را می شکند و به نوبه خود به آن سرزندگی می بخشد.

سبز پسته ای طیف وسیعی از احتمالات را باز می کند. اگر به دنبال خلوص هستیم، آن را در قسمت های مساوی با رنگ سفید ترکیب می کنیم، اگر به دنبال گرما و سر زدن به طبیعت هستیم، با رنگ های خاکی و قهوه ای افسانه ای به نظر می رسد. اگر آنچه ما به دنبال آن هستیم این است که ظرافت غالب شود، ما یک تن مشکی براق را با این ادغام خواهیم کرد. اگر می‌خواهیم اتاقی را که به نظرمان بسیار کسل‌کننده می‌آید روشن کنیم، دیوارها را به این رنگ رنگ می‌کنیم و لوازم جانبی، جزئیات و مبلمان کوچک را با رنگ‌هایی مانند نارنجی، زرد یا رنگ‌های کوچک قرمز ترکیب می‌کنیم.

رنگ سبز سیب در دکوراسیون، یک گزینه عالی برای اتاق

یکی دیگر از انواع رنگ سبز برای دکوراسیون اتاق خواب سیب است. تونالیته بسیار شادتری است، اگرچه لطافت و هماهنگی خود را از دست نمی دهد و سرشار از زندگی است. با رنگ سفید، جلوه ای از ظرافت و آرامش می دهد، بنابراین در صورتی که به دنبال تزئین اتاق خواب کودک هستیم، بسیار مناسب است.

یک شرط بسیار ویژه تزئین اتاق در سایه های سیب (میوه) است. یعنی این رنگ سبز را با رنگ های گارنت یا قرمز تیره که یادآور سیب قرمز است و سایر رنگ های زرد مایل به سبز ملایم، حتی طلایی، مخلوط کنید. بنابراین، ما با پیروی از یک الگوی رنگی اصلی، پر جنب و جوش و چاپلوس، ادای احترام خاصی به این میوه خواهیم داشت.

پیشنهاد می کنیم مقاله “روانشناسی رنگ صورتی،این رنگ نماد چیست؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

سبز لیمویی، قدرت مرکبات در خانه

یکی از روشن ترین سایه ها که اگر به دنبال روح بخشیدن به اتاق ها هستید عالی است سبز لیمویی است. اگر لحن انتخابی بسیار روشن است، توصیه می کنیم هنگام رنگ آمیزی دیوارها احتیاط کنید، زیرا می تواند جلوه ای بیش از حد تهاجمی بدهد و به سرعت خسته شود.

می‌توانیم آن را فقط در یک دیوار ادغام کنیم و آن را با رنگ‌های خنثی‌تری مانند دارچینی، زرد کم‌رنگ یا کرم تکمیل کنیم. یا همچنین می‌توانیم آن را در کاغذ دیواری‌های طرح‌دار ادغام کنیم که در آن رنگ‌های کمتر زنده به حفظ پویایی کمک می‌کنند و در عین حال رنگ آهک را به حداکثر می‌رسانند.

به یاد داشته باشید که نور طبیعی عامل دیگری در رنگ آمیزی اتاق خواب به این رنگ خواهد بود. برعکس، اگر با ادغام سایه های مختلف سبز لیمویی و مرکباتی از طریق جزئیات و لوازم جانبی، نور، روشنایی و فانتزی به اتاق ها ببخشید، شکست نخواهید خورد.

سبزی زمردی، روشنایی و نشاط

اگر به دنبال رنگی متفاوت هستید که بتواند اتاق شما را کاملاً احیا کند و در عین حال دوز خاصی از تجمل و زرق و برق را بیابید، عاشق سبز زمردی خواهید شد.این رنگ هارمونی، روشنایی و تجمل را برای ما به ارمغان می آورد، روی دیوارها (ترجیحا در اتاق های روشن، زیرا رنگی است که تمایل به تیره شدن دارد)، روی صندلی ها، صندلی های راحتی و بسیاری از لوازم جانبی زیبا به نظر می رسد.

رنگ سبز زیتونی در دکوراسیون برای فضاهای پیچیده

اگرچه معمولاً بیشتر روی دیوارهای اتاق نشیمن دیده می شود، اما برای اتاق خواب نیز رنگ بسیار مناسبی است. یکی از مناسب ترین گزینه ها برای آغشته کردن اتاق خود به آن ظرافت مورد نظر شما است.

رنگی که آرامش، هماهنگی، گرما را تداعی می کند و ما را به یاد زیتون های نارس می اندازد. این یک لحن خاموش است که می‌داند چگونه از سیاه و زرد بهترین نتیجه را بگیرد. ما با این لحن محتاطانه ای که می توانیم بسته به اثری که در اتاق به دنبال آن هستیم، با سفید یا سیاه ترکیب کنیم، آرامش و آرامش را منتقل خواهیم کرد.

چمنزار سبز: طبیعت را به گوشه و کنار خود بیاورید

یکی از طبیعی ترین رنگ ها، زیرا شبیه رنگ چمن، علفزار و گیاهان است. این سبز همه کاره است که باعث می شود به فضایی طبیعی، تازه و بی زمان دست یابیم، بنابراین برای انواع اتاق ها و در هر زمان از سال مفید خواهد بود.

با سایه های سفید و ملایم خاکستری، همچنین قهوه ای بسیار طبیعی و مهمتر از همه، ترکیب آن با سایه های مختلف سبز عالی به نظر می رسد. فراموش نکنید که گیاهانی با این رنگ اضافه کنید زیرا به این ترتیب کل بازی را از کل خارج خواهیم کرد.

جادوی سبز یشمی: برای فضاهای گرم

اگر به دنبال اتاقی گرم و شیک هستیم، الهام خود را در رنگ سبز یشمی خواهیم یافت. به همان اندازه که زمرد زنده و هماهنگ است، اما نرم تر و با احتیاط تر است. همچنین می توان آن را با بسیاری از انواع سبز دیگر و با رنگ های خنثی مانند قهوه ای، سفید یا خاکستری ترکیب کرد.

نام آن از سنگ گرفته شده است، بنابراین در دکوراسیون اثرات مفید سنگ را به ما می دهد (در واقع یکی از محبوب ترین ها در درمان ها است) و همچنین به ما یک لمس بسیار طبیعی می دهد که اتاق ها را آرایش می کند.

یکی از مهمترین مزایای سبز یشمی که توسط طراحان از سرتاسر جهان به آن اشاره شده است، این است که یک گزینه عالی برای ایجاد فضایی دلپذیر است، چیزی که معمولاً هنگام تزئین هر نوع اتاق خواب به دنبال آن هستیم.

رنگ سبز پاستلی در دکوراسیون : طراحی زیبا و دلپذیر

یکی دیگر از انواع رنگ سبز برای دکوراسیون اتاق خواب پاستلی است. مانند تمام رنگ های پاستلی، لطافت در این محیط های ظریف حداکثر است. همچنین نشان دهنده جوانی، آرامش و طراوت است.

همانطور که با سیب پیشنهاد دادیم، برای اتاق خواب کودکان و نوجوانان بسیار مناسب است، اگرچه نه تنها: همچنین یک گزینه شگفت انگیز در اتاق هایی برای بزرگسالانی است که از حالت معمولی فرار می کنند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.