معروف ترین صبحانه های ایتالیایی

پنکیک، سوسیس و غذاهای صبحانه سنگین را که به خوردن عادت دارید فراموش کنید. صبحانه ایتالیایی یا به زبان ایتالیایی کولازیون معمولاً سریع و ساده است و با استفاده از مواد با کیفیت فصلی که طعم‌های تازه محلی را با تکنیک‌های آشپزی آسان ترکیب می‌کند، درست می‌شود. یک فنجان قهوه و یک شیرینی یک صبحانه معمولی ایتالیایی است.بنابراین اگر تعطیلات خود را در ایتالیا می گذرانید یا فقط می خواهید طعم فرهنگ صبحگاهی آنها را بچشید، این مقاله برای شما مناسب است. ایتالیایی ها برای صبحانه به صورت روزانه چه می خورند؟ ما به شما خواهیم گفت!

صبحانه ایتالیایی

قهوه

تقریباً هر ایتالیایی روز خود را با قهوه شروع می کند. بسیاری از ایتالیایی ها این قهوه ها را در خانه مصرف می کنند، اما بسیاری نیز به یک کافه محلی،  برای سرو قهوه سر می زنند.برخی قهوه تلخ میخورند ، در حالی که برخی دیگر دوست دارند نوشیدنی خود را با بیسکوتی میل کنند. صبحانه ایتالیایی به طرق مختلف در اطراف قهوه متمرکز است.

معروف ترین صبحانه ها

انواع مختلفی از سفارشات قهوه ایتالیایی وجود دارد، اما در اینجا برخی از رایج ترین آنها وجود دارد:

Un Caffe – یک شات ساده و بدون اسپرسو.

کافه لاته – یک شات اسپرسو با شیر، در یک لیوان بلند سرو می شود.

ماکیاتو – یک شات اسپرسو با شیر کف دار.

شکلات داغ

هات چاکلت یا سیوکولاتا کالدا، هیچ شباهتی به نوشیدنی داغ آمریکایی ندارد که همه ما می شناسیم و دوست داریم. این یک فنجان شکلاتی غلیظ و غنی با قوام پودینگ مانند است که از شکلات ساده، شکر و شیر ساخته شده است.

اگر حوصله کافئین ندارید، کالدا سیوکولاتا بهترین انتخاب صبحگاهی در ایتالیا است. این نوشیدنی به قدری غلیظ است که معمولاً با قاشق سرو می شود!

کآپوچینو

این نوشیدنی به غیر از un caffe احتمالاً محبوب ترین نوشیدنی است. از دو شات اسپرسو یک کاپوچینو درست می‌کنید، شیر بخارپز شده را اضافه می‌کنید و سپس کف شیر را روی آن می‌ریزید.

این کاپوچینو غلیظ و سیر کننده است، بنابراین بیشتر ایتالیایی ها این نوشیدنی را به جای شیرینی یا کروسان میل می کنند. ایتالیایی ها معمولاً مانند سایر نقاط جهان صبحانه گسترده نمی خورند.

چای

در تمام کافه های ایتالیایی علاوه بر قهوه، چای سرو می شود. چای تقریباً به اندازه قهوه در ایتالیا رایج نیست، اما برای کسانی که به کافئین نیاز دارند همیشه گزینه سبک تری است.

کروسانت

کروسانت از نظر فنی یک شیرینی فرانسوی است، اما کورنتو یک نسخه ایتالیایی است. کورنتو به “شاخ کوچک” ترجمه می شود، که دقیقاً شبیه آن است!

کورنتو با کروسانت متفاوت است زیرا خمیر کمتر کره مصرف می کند. نتیجه کمی نرم تر از یک کروسان سنتی پوسته پوسته است. ایتالیایی‌ها کورنتو را کم مصرف می‌کنند، زیرا این گزینه برای صبحانه چاق‌کننده‌تر است.

بیسکوییت درست شده از بادام

این بیسکویت های ترد بر پایه بادام، غذای مناسبی برای فرو بردن در یک فنجان قهوه هستند. بیسکوتی بیرونی بسیار ترد دارد که در نوشیدنی داغ شما کمی ذوب و نرم می شود.شما معمولا بیسکوتی را با طعم دانه های رازیانه، میوه های خشک یا شکلات خواهید یافت. آنها معمولاً کمی شیرین می شوند.

فریتاتا

 صبحانه ایتالیایی

اکثر ایتالیایی ها از غذاهای پخته شده همراه با قهوه خود در صبح لذت می برند. برای یک صبحانه گسترده تر، ایتالیایی ها غذاهای مبتنی بر تخم مرغ، به ویژه فریتاتا، درست می کنند.

 ایتالیایی ها معمولا فریتاتا را با سبزیجات فصلی، پنیر و گوشت پر می کنند.فریتاتا که معمولاً در ایتالیا یافت می‌شود، املتی است که برای صبحانه سرو می‌شود.

کرپ

کرپ ها دوباره یک غذای فرانسوی هستند. کرپ های ایتالیایی کرسپل نامیده می شوند که بسیار تردتر و نازک تر از کرپ هستند.

پر کردن شیرین یا خوش طعم با کرسپل همراه است. کودکان ممکن است فندق را در داخل فندق خود پخش کنند، در حالی که بزرگسالان ممکن است فندق خود را با پروسوتو مصرف کنند.کرپ یک صبحانه رایج در ایتالیا است که به صورت شیرین یا شور سرو می شود.

پانتون

پانتونه که به طور سنتی در زمان کریسمس دیده می شود، یک نان اصلی در فرهنگ ایتالیایی است. یک برش در کنار قهوه صبحگاهی شما نشان می دهد که ایتالیایی ها از پانتون لذت می برند. آمریکایی های خوش شانس نیز می توانند این خوراکی لذیذ را در بازارهای ایتالیا در روزهای تعطیل پیدا کنند.
Panettone برای صبحانه ایتالیایی معمولاً در تعطیلات با یک فنجان قهوه میل می شود.این نان تخم مرغی برای صبحانه در ایتالیا با کره، مربا و یک فنجان قهوه سرو می شود.

بریوش

Brioches یک شیرینی ایتالیایی است که از خمیر مایه کمی شیرین شده درست می شود. آنها کرکی و بسیار لطیف هستند.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاها و خوراکی ها در دنیا” را نیز مطالعه بفرمایید.      

نان با مربا و کره

جدای از شیرینی‌های سنتی، یک تکه نان تازه پخته شده نیز برای کولازیون ایتالیایی بسیار رایج است و روی نان را با مربای تازه یا کره برای یک خوراکی خوش طعم می‌پوشانید.

بیسکوییت

بیسکویت های ترد اغلب با فرهنگ بریتانیا مرتبط هستند. با این حال، ایتالیایی ها دوست دارند از قهوه صبحگاهی خود لذت ببرند. یک نوشیدنی ساده با بیسکوئیت این صبحانه را به یک صبحانه محبوب در ایتالیا تبدیل می کند.

ماست

صبحانه ایتالیایی شامل نان و شیرینی است. اگر می خواهید از خوردن یک وعده غذایی کم کربوهیدرات اجتناب کنید، یک کاسه ماست ساده این کار را انجام می دهد. میوه های تازه فصلی می توانند روی یک کاسه ماست تازه و محلی قرار دهند.

صبحانه ایتالیایی مثل نان با برش گوشت

یکی دیگر از دستور العمل های صبحانه ایتالیایی بدون نان شامل گوشت های ساده و برش شده است.

صبحانه پانینو

بیشتر شبیه یک ساندویچ صبحانه آمریکایی، برخی از ایتالیایی ها نان صبحانه خود را با مواد پر می کنند تا یک برانچ ایتالیایی رضایت بخش تر داشته باشند.

پانینو یک ساندویچ فشرده و کبابی است که با موادی مانند پروشوتو، فونتینا و مایونز پر شده است. پانینو یک صبحانه ایتالیایی کمی سنگین تر از صبحانه سنتی است.

سیامبلا (دونات)

چه کسی قهوه و دونات را دوست ندارد؟ ایتالیایی ها حتما این کار را می کنند! سیامبلا یک گلوله کوچک از خمیر سرخ شده است که در شکر غلتیده شده و اغلب با خامه شیرین یا مربا پر می شود.

میوه

میوه های تازه فصل همیشه روی میز صبحانه ایتالیایی هستند. هتل ها معمولا میوه ها را به همراه نان و شیرینی های مختلف به مهمانان مسافر ارائه می دهند. میوه های رایج در ایتالیا عبارتند از موز، سیب و پرتقال

Crostata

صبحانه های ایتالیایی

شیرینی است که می تواند شیرین یا خوش طعم باشد و با میوه ها، سبزیجات و گاهی اوقات گوشت پر شود. این یک تارت روباز است که دو طرف خمیر روی فیلینگ تا شده و از نشتی جلوگیری می کند. Crostatas معمولا به عنوان galettes نیز شناخته می شود، یک شیرینی فرانسوی مشابه.

سایر اقلام پخته شده

غذاهای سالم پخته شده با سبزیجات فصلی یک صبحانه ایتالیایی فوق العاده است. مقداری کدو سبز ساده از باغچه بردارید و قبل از پخت آن را با پارمزان و آرد سوخاری بریزید. خانواده شما یک دستور غذای برانچ ایتالیایی گرم و سالم دارند که منحط و سیر کننده است.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.