سوالات متداول برای پاک کردن تاتو ابرو

سوالات متداول پاک کردن تاتو ابرو

اینها سوالات متداولی هستند که می توانند به رفع هر گونه اضطراب یا نگرانی در هنگام تصمیم به حذف تاتوی ابرو کمک کنند.

آیا می توان تاتوی ابرو را پاک کرد؟

پاسخ کوتاه: بله.

ابروها صورت شما را قاب می‌کنند و تاتوهای نامناسب ابرو می‌تواند ظاهر شما را به شدت کاهش دهد و اعتماد به نفس شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما نباید به خالکوبی های آرایشی و بهداشتی با سطح پایین رضایت دهید و با فناوری پیشرفته، نیازی به این کار ندارید.

پاک کردن تاتوی ابرو چند جلسه طول می کشد؟

برای یک فرآیند کامل پاک کردن تاتو زیبایی، اکثر افراد بین ۳-۱۰ جلسه نیاز دارند. تعداد درمان ها به اندازه خالکوبی، رنگ جوهر اصلی و نوع جوهر استفاده شده بستگی دارد.

نتایج همچنین می تواند به وضعیت ایمنی/سلامتی فرد بستگی داشته باشد. این فرآیند به شدت به یک سیستم لنفاوی کارآمد برای کمک به سم زدایی بدن و خلاص شدن از ذرات خرد شده جوهر متکی است.

تفاوت بین یک تاتوی آرایشی و یک تاتوی معمولی چیست؟

تاتو های آرایشی معمولاً با رنگدانه هایی اعمال می شوند که نسبت به یک خالکوبی معمولی هنر بدن، اشباع کمتری دارند. این رنگدانه ها حاوی اکسیدهای آهن و مایع حامل مانند گلیسیرین یا آب هستند. خالکوبی های آرایشی به گونه ای طراحی شده اند که محو شوند و به شما امکان می دهند شکل و رنگ را در طول زمان تغییر دهید.

پاک کردن تاتو ابرو چگونه است؟

فرآیند پاک کردن تاتو ابرو مشخص است. لیزر پالس های کوتاهی از انرژی نور را به ابرو یا تاتوی آرایشی شما ساطع می کند. ذرات جوهر موجود در پوست شما طول موج لیزر را جذب کرده و ذرات جوهر را خرد می کند. با هر درمان، ذرات جوهر به شکستن بیشتر ادامه می دهند تا زمانی که همه آنها از بین بروند.

آیا می توان فقط بخشی از تاتو ابرو را پاک کرد؟

فناوری پیشرفته لیزر حذف بخش دقیق تاتو ابرو یا هر خالکوبی زیبایی را امکان پذیر می کند. دستگاه های جدید به تسهیل درمان های دقیق کمک می کند و می تواند تغییرات خاص شما را برآورده کند. برداشتن تنها بخشی از تاتوی ابرو ممکن است ۲ تا ۳ جلسه طول بکشد.

چگونه ابروهای میکروبلیدینگ را در خانه از بین ببریم؟

محو شدن میکروبلیدینگ قدیمی را می توان در منزل با مواد و روش های مناسب انجام داد. محبوب ترین راه برای محو کردن میکروبلیدینگ قدیمی، استفاده از محصولی است که حاوی اسید گلیکولیک است، مانند لایه بردار اسید گلیکولیک. لایه برداری اسید گلیکولیک با لایه برداری ملایم لایه های پوست عمل می کند که به تدریج رنگدانه باقی مانده از جلسه میکروبلیدینگ شما را روشن می کند. همیشه قبل از اینکه این لایه بردار را روی ابروهای خود بمالید، یک پچ تست را در ناحیه ای که مشخص نیست انجام دهید. از طرف دیگر، می‌توانید رنگدانه‌ها را با مواد طبیعی مانند آب لیمو یا نمک دریایی با استفاده از سواب‌های پنبه‌ای مستقیماً روی موها با حرکت دایره‌ای تا زمانی که رنگدانه از بین برود، محو کنید.

ذکر این نکته ضروری است که این روش ها ممکن است همیشه کارساز نباشند و ممکن است نیاز به چندین جلسه برای محو شدن کامل میکروبلیدینگ شما داشته باشند. اگر احساس می‌کنید که خودتان این کار را انجام نمی‌دهید، به یک تکنسین حرفه‌ای مراجعه کنید تا گزینه‌های ایمن و مؤثرتر محو شدن متناسب با نوع پوست شما را انتخاب کند. آنها ارزیابی خواهند کرد که کدام روش بدون ایجاد آسیب اضافی به شما نتایج بهینه می دهد.

اگر سؤال یا نگرانی در مورد محو شدن میکروبلیدینگ قدیمی دارید، عاقلانه است که قبل از انجام هر گونه درمان در خانه با یک متخصص واجد شرایط صحبت کنید.

چگونه ابروهای خود را در خانه با حنا رنگ کنید؟

روش خانگی پاک کردن تاتوی ابرو

 دوش آب گرم دو بار در روز به مدت پنج روز.

دوش آب گرم باز شدن زخم های شما را تحریک می کند. این به شما این امکان را می دهد که رنگدانه ها را از تاتوهای ناخواسته ابرو حذف کنید. از نوک انگشتان خود برای ماساژ ابروهای خود در دوش گرفتن با حرکات دایره ای استفاده کنید. پس از استفاده از حوله برای خشک کردن پوست، از یک دستمال تمیز و خشک استفاده کنید تا آن را به آرامی خشک کنید.

روغن دانه گل رز

روغن خالص گل سرخ را به مدت دو هفته آینده، سه بار در روز، ۱ تا ۲ قطره روی هر دو ابرو به مدت دو هفته بمالید. از حرکات دایره ای برای ماساژ ابروها استفاده کنید. این روغن باعث لیفت ملایم رنگدانه های زیر سطح پوست می شود. با این حال، مواد مغذی روغن گل رز به بهبود پوست و کاهش تشکیل بافت زخم کمک می کند. پوست خود را فقط با محصولات ارگانیک مالش دهید.

 نمک دریا

برای ۱۰ روز آینده، ۲ پد پنبه ای را با نمک دریایی ارگانیک خرد شده و آب ولرم مخلوط کنید. از این مخلوط برای تمیز کردن ابروها به آرامی استفاده کنید. بگذارید چند دقیقه بماند. با آب گرم بشویید. پس از شستشو، پوست را با یک حوله تمیز خشک کنید. با پوست خود ملایم باشید. اگر پوست شما خیلی حساس است، این روش را تکرار نکنید.

محصولات مبتنی بر رتینول

رتینول در محو شدن رنگدانه ها و آرایش دائمی موثر است. این یک عنصر حیاتی در تکثیر سلول های پوست است. همچنین، به مواد شیمیایی اجازه می دهد تا به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کنند. این اجازه می دهد تا لایه های جدیدی از پوست ایجاد شود.

 خمیر پراکسید هیدروژن

این رنگدانه را می توان با استفاده از خمیر پراکسید هیدروژن با جوش شیرین یا نمک معکوس کرد. نتایج عالی را می توان با استفاده از خمیر پراکسید هیدروژن در کنار جوش شیرین یا نمک برای محو کردن میکروبلیدینگ به دست آورد. برای بهترین نتیجه، پراکسید هیدروژن باید طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت پس از درمان اعمال شود.

روش خانگی پاک کردن تاتوی ابرو

بعد از برداشتن تاتوی ابرو با لیزر چه انتظاری باید داشت؟

پس از برداشتن خالکوبی ابرو با لیزر، باید منتظر تورم خفیف تا متوسط و مقداری خونریزی باشید. تورم در عرض ۲۴ ساعت فروکش می کند و پوست باید طی دو هفته بهبود یابد و به حالت عادی بازگردد. بسته به مدت زمانی که طول می کشد تا ناحیه تحت درمان بهبود یابد، تعیین می کند که چه مدت باید قبل از درمان بعدی صبر کنید. این می تواند بین ۴-۶ هفته باشد، اما بسته به فرد متفاوت است.

پاک کردن تاتو ابرو ساده است.

تا سه روز پس از درمان از تماس خارجی با ناحیه آسیب دیده خودداری کنید
از دست زدن به آن ناحیه خودداری کنید، سعی کنید به پشت بخوابید
از قرار گرفتن در معرض آب خودداری کنید
از آرایش یا کرم روی ناحیه تحت درمان استفاده نکنید

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.