بهترین سرم ابرو برای خانم های بالای ۴۰ سال

آیا به دنبال راهی برای ضخیم کردن، رشد مجدد و ترمیم ابرو های خود هستید که در حال حاضر برخی از علائم پیری را نشان می دهند؟ یافتن بهترین سرم ابرو برای زنان بالای ۴۰ سال ممکن است کمک کند. برخی از سرم های ابروی موجود در بازار به گونه ای فرموله شده اند که می توانند زیبایی ابروهای شما را بازگردانند. بیایید از طریق این مقاله در مورد این محصولات و نحوه پیدا کردن بهترین آنها بیشتر بدانیم.

با افزایش سن چه اتفاقی برای ابروهای شما می افتد؟

بدون شک، ابروها از مهمترین ویژگی های صورت شما هستند. آنها به قاب چشم های شما کمک می کنند و در عین حال به صورت شما حالت طبیعی تری می دهند. با این حال، ابروهای شما اغلب با گذشت زمان تغییر می کنند. در نهایت شروع به افتادگی و نازک شدن خواهند کرد. توجه داشته باشید که افزایش سن به از دست دادن الاستین و کلاژن نیز منجر می شود. همچنین برخی از عضلات صورت را از دست خواهید داد. وقتی همه این موارد اتفاق می افتد، احتمال افتادگی ابروهای شما بسیار زیاد است.

بهترین سرم ابرو

شکل ابروهای شما نیز با افزایش سن به طور طبیعی تغییر می کند. به عنوان مثال، دم ابروهای شما ممکن است شروع به عقب رفتن کند، و همچنین این شانس وجود دارد که ابروهای شما خاکستری یا سفید شوند. علاوه بر این، بافت آنها ممکن است درشت تر شود.

افزایش سن نیز ممکن است باعث شود ابروهای شما کمی پژمرده تر شوند. انتظار داشته باشید دم بیفتد، چشم شما را پایین بکشد و آن را آویزان نشان دهد. کیفیت موهای ابروی شما نیز ممکن است با افزایش سن تغییر کند. همه اینها بخشی از روند طبیعی پیری هستند و کاملا طبیعی هستند. اما خبر خوب این است که در حال حاضر محصولاتی در بازار وجود دارد که با پیری ابروها این مشکلات را برطرف می کند – یکی از آنها سرم ابرو است.

سرم ابرو دقیقا چیست؟

به طور کلی، سرم ابرو به یک محصول زیبایی گفته می شود که به گونه ای فرموله شده است که بتواند موهای ابرو شما را ضخیم کرده و آن را پرتر کند. استفاده از بسیاری از این سرم‌ها آسان است، زیرا معمولاً دارای یک اپلیکاتور کوچک هستند که شبیه یک چوب آرایشی است.

اکثر سرم های موجود در بازار همچنین حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که با هدف قرار دادن هر رشته و فولیکول به بهبود استحکام و رشد موهای ابروی شما کمک می کنند. آنها همچنین به ترمیم آسیب های ناشی از نخ، اپیلاسیون و موچین کردن بیش از حد آنها در جوانی کمک می کنند.

در حال حاضر، بهترین سرم های ابرو معمولا حاوی پپتیدهایی هستند که قدرت رشد را فراهم می کنند. پپتیدها پروتئین هایی تولید می کنند که به عنوان بلوک های ساختمانی موهای شما نیز عمل می کنند. علاوه بر این، برخی از سرم های ابرو در حال حاضر حاوی اسید هیالورونیک نیز هستند. این ماده می تواند ابرو، مو و پوست شما را هیدراته نگه دارد.

با کمک سرم های ابرو که مخصوص خانم های بالای ۴۰ سال طراحی شده است، دیگر برای حفظ ابروهای ضخیم، تیره و پررنگ خود مشکلی نخواهید داشت. ممکن است بتوانید از آن برای جلوگیری از ریزش موهای ابرو، تقویت رشد موهای جدید و ترمیم فولیکول های خود استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله “داشتن ابروهای پرپشت با ۱۰ روش خوب” را نیز مطالعه بفرمایید.

چگونه بهترین سرم ابرو را پیدا کنیم؟

بسیاری از سرم های ابروی موجود در بازار ادعا می کنند که بهترین سرم ها هستند. با این حال، بسیار مهم است که آنها را مرتب کنید و در مورد مواد تشکیل دهنده و فرمول آنها تحقیق کنید تا بدانید کدام یک برای شما مفید است. در این صورت، در اینجا نحوه جستجوی بهترین سرم ابرو برای زنان بالای ۴۰ سال آمده است.

مواد تشکیل دهنده

زمانی را صرف بررسی لیست مواد تشکیل دهنده یک سرم ابروی خاص کنید. تا آنجا که ممکن است، باید حاوی سه ماده اصلی باشد – اسیدهای آمینه / روغن، ویتامین ها و پپتیدها. اکثر سرم های ابرو برای افزایش میزان اثربخشی، باید مواد ذکر شده را داشته باشند.

وجود این مواد همچنین تضمین می کند که این محصول می تواند فولیکول های مو را قوی تر و سالم تر کند و در عین حال از ریزش آن جلوگیری کند.

یکی از ویتامین های مفید در سرم های ابرو ویتامین E است. دلیل آن این است که این ویتامین خاصیت شفابخش و ترمیم کنندگی دارد. سرم ابرو با روغن دانه کرچک نیز ممکن است خوب عمل کند. دلیل آن این است که این روغن به لطف اسید ریسینولئیک موجود در آن می تواند ابروهای پرپشت تر را تقویت کند. این اسید رشد را تحریک می کند، از شکستن موهای ابرو جلوگیری می کند و فولیکول های شما را مرطوب می کند.

جدای از آن، مواد مفید دیگری که معمولاً در برخی از مؤثرترین سرم‌های ابرو در حال حاضر اضافه می‌شوند، اسیدهای چرب، بیوتین، پپتیدها و پانتنول هستند.

فرمول ضد حساسیت

بهترین سرم ابرو برای شما نیز سرم ابرویی است که با فرمول ضد حساسیت ساخته شده است. به طور کلی، سرم هایی که برچسب ضد حساسیت دارند حاوی هیچ گونه آلرژن نیستند یا فقط دارای حداقل مقدار از آنها هستند. این یک چیز خوب است زیرا می تواند از تحریک پوست و چشم های حساس شما پس از استفاده جلوگیری کند.

سهولت کاربرد

استفاده بدون دردسر برای اطمینان از اینکه سرم ابروی خود را روزانه استفاده می‌کنید، کلیدی است که اگر می‌خواهید نتیجه را ببینید، مهم است. این به معنای یک اپلیکاتور است که به توزیع یکنواخت محصول در اکثر موارد کمک می کند. در حالی که روند استفاده از سرم ابرو ممکن است از محصولی به محصول دیگر متفاوت باشد، همچنین می تواند ابتدا نیاز به لایه برداری داشته باشد. این برای اطمینان از نفوذ عمیق سرم به فولیکول موهای شما است

ثبات

قوام سرم را نیز بررسی کنید، زیرا در عملکرد کلی سرم اهمیت زیادی دارد. به طور کلی، یک سرم ابرو با کیفیت به عنوان یک محلول آبریزش بدون هیچ عطر یا رنگ ظاهر می شود. پوست شما همچنین می تواند به راحتی و به سرعت آن را جذب کند، معمولاً فقط در چند ثانیه. در حالی که نمی توانید انتظار داشته باشید که این نوع ثبات در همه سرم های موجود در بازار در حال حاضر وجود داشته باشد، اکثر آنها آن را دارند.

بهترین سرم ابرو

بدون بو یا عطر

برخی از سرم های بی کیفیت ابرو در حال حاضر در بازار دارای رنگ و عطر هستند. چنین موادی نه تنها عوارض جانبی ایجاد می کنند، بلکه در صورت حساسیت به عطرهای خاص می توانند بوی ناخوشایندی نیز داشته باشند. بنابراین، تا حد امکان یک سرم ابرو بدون رنگ و عطر انتخاب کنید. این می تواند به شما اطمینان دهد که این محصول برای ابرو و پوست شما ایمن و ملایم است.

هنگام استفاده از سرم ابرو از چه چیزی اجتناب کنیم؟

هنگام جستجوی بهترین سرم ابرو، توصیه می شود از شرکت ها و برندهایی که از مشتقات حیوانی استفاده نمی کنند حمایت کنید. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید یک سرم با کیفیت باید از آن اجتناب کنید پارابن است. این به ماده شیمیایی مورد استفاده در چندین محصول زیبایی برای افزایش عمر مفید آنها اشاره دارد.اما نباید بخشی از سرم باشد زیرا ممکن است منجر به خارش، تاول، خشکی پوست و سایر واکنش های آلرژیک شود.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.