روش های عالی و آسان برای چاقی صورت

پوست چاق، جوان و شاداب به نظر می رسد زیرا حاوی مواد مغذی و رطوبت لازم برای حفظ خاصیت ارتجاعی است. پوست شما نیاز به کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک دارد تا صاف و هیدراته بماند که با هم کار می کنند تا پوست شما را نرم و لطیف نگه دارند. پوست چاق می تواند به ظاهری جوان، به خصوص در صورت کمک کند.

پوست به طور طبیعی تا زمانی که به اوایل ۲۰ سالگی خود برسید، چاق می ماند، زمانی که تولید کلاژن سالانه حدود ۱٪ تا ۱٫۵٪ کاهش می یابد. این به طور کلی در دهه ۲۰ سالگی قابل توجه نیست، اما زمانی که به ۳۰ سالگی می رسید، ممکن است باعث ایجاد تفاوت در رنگ و بافت پوست شما شود و خطوط و چین و چروک های ظریف ظاهر شوند.

وقتی این اتفاق می افتد، بدن شما به طور کلی با کمبود کلاژن شروع به کار می کند، به این معنی که شما بیشتر از کلاژنی که تولید می کنید استفاده می کنید. با افزایش سن، فیبرهای کلاژن و الاستین در لایه عمیق تر پوست (درم) از بین می روند. این باعث می شود که بافت همبند پوست شما قوی تر و انعطاف پذیرتر شود. متعاقباً بدون حمایت بافت همبند، افتادگی و چین و چروک پوست ظاهر می شود و پیری صورت را تسریع می کند.

 

 

 

چرا صورت چاق شما را جوان تر نشان می دهد؟

 

چرا صورت چاق شما را جوان تر نشان می دهد؟

هیچ بزرگسالی نمی‌خواهد مانند یک کودک نوپا چاق به نظر برسد، اما دستیابی به ظاهری جوان‌تر به شما کمک می‌کند سرحال و سرحال به نظر برسید. به طور معمول شما شروع به از دست دادن ظاهر گونه های بلند می کنید که می تواند به پیرتر شدن چهره و خسته به نظر برسد.

به دلیل از دست دادن حجم صورت، با کاهش فیبرهای کلاژن و الاستین، صورت شما گود می‌شود و ظاهری سنگین به نظر می‌رسد. پوست چاق به بازگرداندن ظاهر حجم از دست رفته صورت کمک می کند و یکی از اجزای کلیدی پوستی جوان است که به ظاهری جوان تر و شاداب تر کمک می کند.

حتی اگر جراحی زیبایی مانند لیفت ابرو یا لیفت صورت انجام داده اید، باید رنگ پوست، بافت و چاق شدن پوست را حفظ کنید تا چهره ای به طور طبیعی جوان داشته باشید. در هر سنی که هستید و صرف نظر از هر گونه عمل جراحی زیبایی که ممکن است انجام داده باشید، اگر می خواهید ظاهری جوان تر داشته باشید، مبارزه با پوست کدر، خشک و خسته بسیار حیاتی است.

روش های عالی برای چاقی صورت

محصولات را روی پوست بمالید

استفاده از محصولات روی پوست یک راه محبوب برای حفظ تغذیه و جوان ماندن صورت است. از مرطوب کننده ها گرفته تا فونداسیون، راه های زیادی برای به دست آوردن ظاهر دلخواه برای پوستتان وجود دارد. با این حال، یکی از کاربردهای محبوب این نوع محصولات، افزایش وزن در صورت است تا سالم‌تر به نظر برسند و درخشندگی سالمی به شما ببخشند.

این کار را می توان با استفاده از کرم پودر و رژگونه های سنگین تر، یا با ماسک های آبرسان صورت انجام داد که به هیدراته نگه داشتن ساختار صورت شما و افزایش حجم کمک می کند. فقط مطمئن شوید که زیاده روی نکنید زیرا استفاده بیش از حد از محصول روی صورت می تواند منجر به مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد جوش شود.

 تمرینات صورت

تمرینات صورت به عنوان روشی برای افزایش وزن روی صورت شما جذابیت بیشتری پیدا می کند. ایده پشت تمرین عضلات صورت این است که با صرف زمان منظم برای درگیر شدن با آن ماهیچه ها، می توانید آن ها را تقویت و سفت کنید، در نتیجه چهره خود را جوان تر و جوان تر می کند.

تمرینات صورت می تواند شامل هر چیزی باشد، از تمرینات ساده مانند لبخند گسترده و جمع کردن لب ها، که به ورزش عضلات زیرین گونه و خط فک کمک می کند. انجام حرکات هدفمندتر مانند فشار دادن محکم بر روی قسمت های مختلف صورت – مانند جایی که شقیقه به چشم می رسد یا بالای لب بالا – در حالی که از انگشتان سبابه یا شست خود برای ماساژ آن ناحیه استفاده می کنید. انجام منظم این تمرینات راهی آسان برای حجیم کردن طبیعی نواحی خاصی از صورت است و در عین حال تنش را هم در ذهن و هم در بدن تسکین می دهد.

 

 

 

روش های عالی برای چاقی صورت

 

 

کره شی بمالید

کره شی باتر دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است زیرا درصد بالایی از موارد زیر را دارد:

تری ترپن ها
توکوفرول
فنل ها
استرول ها

برخی از طرفداران کره شیا پیشنهاد می کنند که ۲ فنجان کره شی را با ۱ ۱/۲ فنجان شکر گرانول مخلوط کنید تا به عنوان رژیم گونه پس از حمام استفاده شود. خمیر را به مدت ۵ دقیقه روی گونه ها ماساژ دهید، اجازه دهید ۱۰ دقیقه دیگر بماند و سپس به آرامی با آب گرم بشویید.

غذاهای چرب بخورید – پنیر، بیکن، بستنی و غیره

خوردن غذاهای چرب مانند پنیر، بیکن و بستنی یک راه ساده برای افزایش وزن در صورت است. محتوای کالری سنگین این نوع غذاها می تواند برای افزایش توده عضلانی صورت که شاید قبلاً به دلیل سبک زندگی سریع یا رژیم غذایی ناسالم فاقد آن بود، مفید باشد.

با این حال، اگر به دنبال افزایش چربی به جای عضله هستید، مهم است که زیاده روی نکنید زیرا این می تواند منجر به افزایش وزن ناخواسته در سایر قسمت های بدن شما و نه فقط صورت شود. در حالی که خوردن غذاهای چرب به تنهایی تمام مشکلات وزن صورت شما را حل نمی کند، وقتی با یک رژیم غذایی متعادل سالم و ورزش منظم همراه باشد، ترکیبی عالی برای کمک به شما برای داشتن ظاهری پر جنب و جوش و پر جنب و جوش است.

روغن را به پوست خود بمالید

یک بررسی تحقیقاتی در سال ۲۰۱۷ نشان داد که روغن‌های خاصی که روی پوست گونه‌ها اعمال می‌شود، پوست را مرطوب و غنی می‌کند. این ممکن است ظاهری چاق و سالم را تقویت کند.

روغن های پیشنهادی عبارتند از:

روغن بادام که دارای خواص نرم کنندگی و اسکلروزان برای بهبود رنگ چهره و رنگ پوست است
روغن آووکادو که برای پوست های ترک خورده مفید است
روغن نارگیل که در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز محافظت می کند
روغن زیتون که خاصیت ضد التهابی دارد

هنگام استفاده از هر محصول جدید روی پوست خود قبل از استفاده از آن در یک منطقه بزرگ، یک پچ تست انجام دهید. برخی از روغن ها ممکن است برای افرادی با شرایط پوستی خاص مضر باشند.

طرز ساخت کرم ضد پیری در خانه

به اندازه کافی بخوابید

مهم است که هر شب به اندازه کافی بخوابید، زیرا خواب ناکافی می تواند اثرات منفی بر سلامت جسمی و روانی شما داشته باشد. نه تنها می تواند منجر به افزایش وزن در سایر نواحی شود، بلکه راه های افزایش وزن در صورت نیز می تواند ناشی از خواب ناکافی باشد.

کم‌خوابی مزمن با مشکلاتی مانند سیاهی دور چشم، پف‌کردگی، کیسه‌های زیر چشم، چین و چروک و کدر شدن چهره مرتبط است. برای محافظت در برابر این اثرات منفی، حتماً هر شب ۸ ساعت یا بیشتر بخوابید. داشتن برنامه های روزانه منظم و پرهیز از غذاهایی که قند یا چربی بالایی دارند، فقط یک ساعت قبل از خواب می تواند به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از ساعات خواب خود داشته باشید.

 

 

 

روش های عالی برای چاقی صورت

 

 

از آرایش بیش از حد استفاده نکنید

آرایش بیش از حد می تواند توانایی پوست شما برای جذب رطوبت را آتروف کند، که در نهایت منجر به چسبیدن کرم پودر روی منافذ مسدود شده می شود. این می تواند راه هایی را برای به دست آوردن چاق شدن طبیعی صورت شما تقریبا غیرممکن کند. برای دستیابی به درخشندگی سالم و بدون فشار روی فونداسیون کیک شده، به فرمول‌های سبک‌تر و قابل تنفس‌تر مانند کرم‌های bb و cc که مملو از مواد طبیعی و فواید مرطوب‌کننده هستند، بروید. اینها راههای عالی برای پوشاندن سیاهی و سایر لکه های جزئی هستند و در عین حال کنترل چربی و هیدراتاسیون را فراهم می کنند.

علاوه بر این، تغییر از فونداسیون یا پودرهای مات سنگین به فرمول یا کرم مایع سبک می‌تواند به جلوگیری از گرفتگی کمک کند و درخشندگی زیبایی به شما بدهد که هنوز طبیعی به نظر می‌رسد اما به شما امکان می‌دهد تا از راه‌های افزایش وزن روی صورت خود نهایت استفاده را ببرید.

نوشیدن شیر

خوردن و نوشیدن غذاهای غنی از مواد مغذی و چربی های سالم ممکن است به چاق شدن صورت کمک کند.

شیر حاوی بسیاری از مواد مغذی است که به سلامت پوست کمک می کند:

آمینو اسید
کلسیم
ریبوفلاوین (ویتامین B12)
پروتئین
ویتامین های A و D
اسید لاکتیک

بسیاری از مردم نوشیدن روزانه شیر را به میزان متعادل برای سلامت پوست توصیه می کنند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.