آیا استفاده از صابون ابرو بی خطر است؟

آیا می خواهید ابروهای پررنگ تر و پرپشت تر داشته باشید؟ صابون برای شستن صورت، تمیز کردن بدن و عاری از میکروب نگه داشتن دست ها عالی است. اما آیا صابون ابرو می تواند به شما کمک کند تا ابرو هایی پرتر داشته باشید؟دکتر ویچ متخصص پوست نحوه انجام ایمن صابون ابرو را توضیح می دهد .

صابون ابرو چیست؟

دکتر ویج می‌گوید: « با استفاده از صابون به‌عنوان یک محصول ماندگار، فرآیندی است که ابروهای شما را پرتر و مجلل‌تر نشان می‌دهد»و نوع صابونی که استفاده می کنید کلیدی است. به دنبال صابون هایی باشید که دارای گلیسیرین به عنوان ماده اولیه هستند.

دکتر ویج توضیح می دهد: «گلیسیرین نوع خاصی از لیپید یا یک مولکول روغنی است که می تواند سطح موها را بپوشاند تا هر تار مو کمی پرتر به نظر برسد. دکتر ویژ خاطرنشان می‌کند: «نمی‌خواهید چیزی را انتخاب کنید که عطر یا رنگ زیادی در آن وجود دارد، زیرا آن عطرها و رنگ‌ها، همراه با مواد نگهدارنده، می‌توانند باعث واکنش‌های آلرژیک شوند».

از آنجایی که اکثر ما با ابروهای رویاهای خود به دنیا نیامده ایم، محصولات و تکنیک های بی شماری وجود دارد که می تواند به همه ما کمک کند تا این ابروهای پرپشت داشته باشیم.

دکتر ویج می گوید: ابروها واقعاً به کانون زیبایی تبدیل شده اند. در طیف درمان‌های ابرو، صابون ابرو خطرات بسیار کمی دارند و پس از خشک شدن، صابون تا زمان شستشوی صورت یا دوش بعدی شما شسته نمی شود.

او توضیح می دهد: «از آنجایی که گلیسیرین یک مولکول روغنی است، به راحتی از بین نمی رود. “این بیشتر شبیه موم روی سطح مو خواهد بود.”

پیشنهاد می کنیم مقاله “داشتن ابروهای پرپشت با ۱۰ روش خوب” را نیز مطالعه بفرمایید.

خطرات استفاده از صابون ابرو

برخی از خطرات احتمالی استفاده از ابروهای صابونی وجود دارد. دکتر ویج توضیح می دهد که باید مراقب چه چیزی باشید.

یکی از خطرات اصلی این است که با باقی گذاشتن صابون بر روی پوست یا در تماس با پوست خود، می توانید واکنش های آلرژیک یا تحریک کننده نسبت به برخی از اجزای صابون ایجاد کنید، خواه خود صابون یا عطر صابون باشد. دکتر ویج می گوید: یک ماده نگهدارنده یا افزودنی دیگر. اگر متوجه قرمزی یا سوزش در اطراف ابروهای خود شدید، ابروهای صابونی برای شما مناسب نیستند.

زمانی که صابون روی ابرو قرار بگیرد ، در جای خود باقی می ماند. اما یک اخطار وجود دارد – ورزش و تعریق می تواند باعث شود صابونی که روی ابروهای شما نشسته به چشم شما برود.

دکتر ویج می‌گوید: «صابون می‌تواند چشم‌های شما را نیش بزند یا می‌تواند باعث التهاب ملتحمه یا تحریک پوشش داخلی چشم شود، که می‌تواند به صورت قرمزی یا شکستگی رگ‌های خونی در قسمت سفید چشم شما دیده شود. و در موارد نادر، ممکن است واکنش شدیدتری داشته باشید، اگرچه بعید است که باعث ایجاد اسکار یا تغییرات بینایی در چشمان شما شود.» اگر می‌دانید که می‌خواهید ورزش کنید، ایده خوبی است یک روز از زدن صابون صرف نظر کنید.

چگونه استفاده از صابون ابرو

چگونه استفاده از صابون ابرو

در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه داشتن ابروهای صابونی آورده شده است:

ابروهایت را پر کن اگر ابروهای کم پشت یا نازکی دارید، توصیه می شود ابتدا از مداد یا پودر ابرو برای پر کردن آن نواحی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که محصول به خوبی ترکیب شده است.

فرچه خود را خیس کنید می توانید از مه صورت یا آب معمولی استفاده کنید. فقط مراقب میزان آب مصرفی خود باشید، زیرا وقتی آن را روی یک تکه صابون می‌گذارید، می‌تواند آن را کدر کند.

صابون را روی فرچه انتقال دهید. این کار صابون را در یک لایه نازک روی برس منتقل می کند. همیشه بهتر است با مقدار کمی صابون شروع کنید و در صورت نیاز به مقدار بیشتری صابون برسانید.

ابروهای خود را شانه کنید.ابروهای خود را به سمت بالا و بیرون شانه کنید. دکتر ویج می‌گوید: «هنگامی که این کار را انجام می‌دهید، می‌خواهید آنها را با زاویه ۴۵ درجه از بینی خود به سمت گوشه بیرونی بالای پیشانی خود بکشید. “این به شکل دادن و ایجاد انحنای طبیعی ابروی کامل ایده آل شما کمک می کند.”

بگذارید ابرو هایتان خشک شوند. یکی دو دقیقه طول می کشد تا صابون خشک شود. اگر می خواهید یک لایه دیگر بزنید، مراحل ۲ تا ۵ را تکرار کنید.

ممکن است چند بار طول بکشد تا تکنیک را درست انجام دهید و بفهمید که چه مقدار صابون باید استفاده کنید و چگونه آنها را به شکل دلخواه در آورید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.