ایده های جالب تزئین پاییزی با کدو همراه عکس

ایده های جالب تزئین پاییزی با کدو

کدو تنبل را روی هم بچینید

کدو تنبل ها در قسمت پایین نسبتاً مسطح هستند و آنها را به یک پایه عالی برای برج کدو تنبل تبدیل می کند! اندازه ها و رنگ های مختلف را روی هم قرار دهید تا مقداری اختلاف ارتفاع ایجاد کنید. می‌توانید انواع کدو تنبل را نیز با هم مخلوط کنید، از کدو تنبل سیندرلا شروع کنید تا به کدو تنبل گرگی یا کدو تنبل پایی در بالای آن برسید تا ظاهری پر و گرد داشته باشید! درب ورودی خود را با برج های کدو تنبل خود تزئین کنید یا آنها را در داخل و اطراف گل ها، راهروها و سایر تزئینات پاییزی خود قرار دهید. آیا گلدان های قدیمی دارید که استفاده نمی کنید؟ حتی می‌توانید از اینها برای به دست آوردن کمی ارتفاع بیشتر استفاده کنید و کدو تنبل‌های خود را روی/داخل گلدان‌های استفاده نشده قرار دهید! بین هر کدو حلوایی مقداری گل یا یونجه اضافه کنید تا رنگ و بافت بیشتری داشته باشید.

 پله های خود را با کدو تنبل تزئین کنید

یکی دیگر از راه های سرگرم کننده و آسان برای تزئین پاییزی این است که به سادگی کدو تنبل ها را در امتداد هر پله ای که ممکن است تا ایوان جلوی خود داشته باشید بچینید! هیچ چیز غلطی وجود ندارد و با هزاران راه می توانید این ایده ساده را منحصر به فرد و زیبا کنید. هر مدلی که دوست دارید آنها را بچینید مثلا روی هر پله یک عدد یا روی هر پله چند عدد کدو را در کنارهم قرار دهید و از دیدنشان لذت ببرید.

گیاه آپارتمانی خود را در کدو تنبل بگذارید

اگر از دوستداران گیاهان آپارتمانی هستید، یکی دیگر از راه های سرگرم کننده و آسان دیگر برای تزیین پاییز امسال، افزودن کدو تنبل به نمایشگاه گیاهان آپارتمانی خود است. می توانید کدوهای کوچک را خالی کنید تا گلدان های کوچکی برای ساکولنت های مورد علاقه خود درست کنید، یا می توانید کروتون یا پیچک خود را در فضای باز بیاورید تا کمی جذابیت بصری و تنوع رنگی به چیدمان کدو تنبل خود اضافه کنید. چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل، این ایده تزئینی شما را با گزینه های بسیاری روبرو می کند! اگر تصمیم گرفتید هر یک از گیاهان آپارتمانی خود را به بیرون از منزل بیاورید، فراموش نکنید که آنها را در طول شب یا در روزهای سردتر به داخل برگردانید، زیرا دمای زیر ۶۵ درجه فارنهایت می تواند به گیاه شما شوک وارد کند یا آسیب جبران ناپذیری ایجاد کند.

گاری کوچک پر از کدو تنبل

یک گاری چوبی قدیمی را در یک فروشگاه عتیقه فروشی پیدا کنید، شما همچنین می توانید به سادگی چرخ دستی خود را بیرون بیاورید و آنها را با هر آنچه که پیدا می کنید مثل یونجه، کدو تنبل، گل های پاییزی، کلم پیچ و کلم تزئینی، علف های زینتی، یا هر چیز دیگری که دلتان می خواهد پر کنید! این یکی دیگر از ایده‌های تزئین پاییزی است که به راحتی کنار هم می‌آید و می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید آراسته یا ساده باشد.

 یک حلقه گل کدو تنبل درست کنید

آنها را یکی یکی آویزان کنید، یا آنها را با نخ به هم ببندید تا گلدسته کدو تنبل خودتان را درست کنید! کدو تنبل کوچک برای یک ایده تزئینی مانند این عالی است، زیرا آنها از کوچکترین انواع کدو تنبل هستند! آنها را بین گیاهان ببندید، بگذارید از سقف ایوان آویزان شوند یا آنها را در امتداد حصار خود بکشید. از ریسمان قدیمی ساده استفاده کنید، یا با روبان، ریسمان یا نخ‌های تزئینی، چیزها را به روش خودتان بسازید! پاپیون درست کنید و گل اضافه کنید یا کدو تنبل های خود را در رنگ های متناوب رنگ آمیزی کنید. باز هم گزینه ها بی پایان هستند!!

 کدو تنبل خود را با الگوهای جذاب حکاکی کنید

کی گفته کدو تنبل باید ترسناک باشه؟؟ با کنده کاری خود خلاقیت به خرج دهید و به جای چهره های عجیب و غریب یا درهم، الگوها یا طرح های زیبا و سرگرم کننده را امتحان کنید! چند کدو تنبل را در این سبک با اشکال و اندازه های مختلف حکاکی کنید و از آنها در مسیر پیاده روی خود به عنوان فانوس استفاده کنید، آنها را روی پله های خود قرار دهید تا پله ها را روشن کنند، یا از آنها در خانه خود به عنوان دکوراسیونی سرگرم کننده و مد روز پاییزی استفاده کنید!

کدو تنبل خود را رنگ کنید یا از برچسب استفاده کنید

به جای کنده کاری، نقاشی، طراحی یا برچسب را امتحان کنید! شما می توانید هر چقدر که می خواهید برای این کار تلاش کنید. چند قوطی رنگ اسپری متالیک جالب بخرید و به سادگی کل کدو تنبل خود را یک رنگ کنید. این کار را با چندین رنگ برای تنوع سرگرم کننده انجام دهید! همچنین می توانید چند رنگ اکریلیک بخرید و از نقاشی چهره روی کدو تنبل خود لذت ببرید. یا اگر واقعاً به دنبال یک گزینه ساده، سریع و مقرون به صرفه هستید، شابلون را از سطل کاردستی خود بیرون بیاورید و یک صورت سریع یا طرح تزئینی خط بکشید.

 از کدو تنبل خود گلدان یا کاسه بسازید

در اینجا یک ایده سرگرم کننده برای همه شما عاشقان گل پاییزی است. کدو تنبل‌های خود را به گلدان تبدیل کنید! با بریدن یک سوراخ در بالای کدو تنبل شروع کنید، داخل کدو تنبل را تمیز کنید، سپس یک سوراخ زهکشی کوچک در پایین آن برش دهید. اکنون می توانید گل های خود را مستقیماً در کدو تنبل بکارید! به خاطر داشته باشید که گلهای شما ممکن است به آب معمولی نیاز نداشته باشند زیرا دیواره های کدو تنبل ضخیم و مرطوب است.

 با کدو حلوایی تزئین پاییزی را داشته باشید

با تمام اشکال، رنگ‌ها، بافت‌ها، الگوها و اندازه‌های جالب و منحصربه‌فردی که کدوها در آن وجود دارند، به سختی می‌توان یک یا دو عدد از آنها را تهیه کرد. بسیاری از شما احتمالاً پس از بازدید از تکه کدو تنبل، با ۵ تا ۱۵ کدو حلوایی مختلف مواجه می شوید. اگر به دنبال راهی تمیز، ساده، آسان و زیبا برای نمایش آنها هستید، به کابینت آشپزخانه خود نگاه نکنید. آن گلدان شیشه ای قدیمی و شفافی را که هرگز استفاده نمی کنید پیدا کنید و آن را با کدو حلوایی پر کنید! این را می توان با هر ظرف شیشه ای بزرگ انجام داد. کدوهای خود را یکی روی دیگری در یک گلدان بلند و استوانه ای قرار دهید، یا یک کاسه شیشه ای سرگرم کننده و منحصر به فرد را پر کنید تا یک راه ساده و آسان برای نمایش کلکسیون کدوها! این فقط یکی از میلیون ها کار متفاوتی است که می توانید با کدوهای خود انجام دهید.

کلام آخر درباره تزئین پاییزی با کدو تنبل

اینها تنها چند ایده برای روش هایی است که می توانید برای فصل پاییز دکوراسیون داخلی و خارجی خانه خود را تزئین کنید، اما راه های بسیار بیشتری برای تزئین، ایده هایی برای به اشتراک گذاشتن و سرگرمی وجود دارد! در پایان همراه با شما به تماشای تصاویری مینیشیم که نحوه دکوراسیون پاییزی با کدو را به ما نشان میدهند.

بهترین نکته های دکوراسیون منزل برای استقبال از پاییز

 

 

 

ایده های پاییزی دکوراسیون
ایده های پاییزی دکوراسیون
تزئین راه پله با کدو
تزئین راه پله با کدو
ایده های جالب تزئین پاییزی با کدو همراه عکس
تزئین پاییزی با کدو همراه عکس
تزئین پاییزی با کدو
تزئین پاییزی با کدو
ایده های جالب تزئین پاییزی با کدو همراه عکس
ایده های جالب تزئین پاییزی
ایده های جالب تزئین پاییزی با کدو همراه عکس
تزئین پاییزی با کدو
تزئین پاییزی با کدو
تزئین پاییزی با کدو

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.