دکور دیوار پشت تلویزیون چگونه باید باشد؟

چگونه دیوار پشت پایه تلویزیون را تزئین کنیم؟ در این مقاله ۵ ایده جذاب برای دکور دیوار تلویزیون آورده شده است. محل قرار گرفتن تلوزیون در خانه می تواند یک نقطه کانونی برای اعضای خانواده باشد. با خواندن این مقاله کوتاه و مفید بیاموزید که چگونه دکوراسیون دیوار تلویزیون خود را جذاب کنید تا هنگام تماشای تلوزیون از دیدن دکور هم لذت ببرید.

در این مقاله میخوانید:

چگونه دیوار پشت تلویزیون را تزئین کنیم؟
۵ ایده برای تزیین دیوار تلویزیون

نحوه تزئین و دکور دیوار تلویزیون احتمالاً به سلیقه شخصی شما، فضای داده شده و نحوه نصب تلویزیون شما بستگی دارد. طراحی داخلی می تواند یک هنر التقاطی باشد، و به خصوص در خانه خود، شما این آزادی را دارید که ایده های دکوراسیونی را که منعکس کننده سبک و شخصیت شما هستند بررسی کنید. در حالی که برخی از طراحان ممکن است یک تلویزیون را در طراحی اتاق خانوادگی مینیمالیستی پنهان کنند، برخی دیگر ممکن است تلویزیون دیواری را به عنوان نقطه کانونی یک دیوار بزرگ قاب کنند.

 

 

دکور دیوار پشت تلویزیون چگونه باید باشد؟
دکور دیوار پشت تلویزیون چگونه باید باشد؟

 ۹ تکنیک برای تغییر چیدمان و دکور خانه

 

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون چگونه باید باشد؟

با در نظر گرفتن این نکات اولیه طراحی داخلی، دکوراسیون دیوار تلویزیون خود را برنامه ریزی کنید:

تعادل شکل و عملکرد برای دکور دیوار پشت تلوزیون اهمیت دارد

در نظر بگیرید که هر چند وقت یکبار تلویزیون تماشا می کنید و یک استراتژی دکور پیدا می کنید که مانع استفاده روزانه شما نشود. به عنوان مثال، ممکن است از بازسازی یک کمد عتیقه مرمت شده لذت ببرید، اما اگر مجبور باشید هر بار که می خواهید تلویزیون تماشا کنید، درها را باز و بسته کنید، استفاده از کمد تلوزیون می تواند آزار دهنده باشد. مزایا و معایب ایده های دیوار تلویزیون مورد علاقه خود را بسنجید و مبلمان یا دکوراسیونی را انتخاب کنید که تجربه تماشای تلویزیون شما را افزایش دهد.

هنگام تزئین دیوار پشت تلوزیون اشکال و فضا را هماهنگ کنید

طراحان و وبلاگ نویسان اغلب مزایای زیبایی شناختی مدهای دکوراسیون معاصر را برجسته می کنند. با این حال، شما باید محدودیت های فضایی و ساختاری در خانه خود را در نظر بگیرید، که ممکن است عناصر طراحی خاصی را در خود جای دهد. به عنوان مثال، یک پایه تلویزیون بزرگ ممکن است در یک فضای باز به خوبی کار کند، اما می تواند در فضای کوچک کلافه کننده باشد.

برای دکور پشت تلوزیون حتما روی رنگ تمرکز کنید

شما می توانید با تغییر رنگ، ظاهر دیوار تلویزیون خود را به شدت تغییر دهید. رنگ دیوار تیره را برای استتار تلویزیون یا برجسته کردن فناوری با پس‌زمینه روشن‌تر انتخاب کنید. برخی از تولیدکنندگان اخیراً نوارهای نور LED پویا ساخته اند که می توانند رنگ را همراه با رنگ های روی صفحه تغییر دهند. این چراغ ها را پشت قاب تلویزیون خود قرار دهید و آنها را به دستگاه خود متصل کنید تا تجربه تماشایی چشمگیر و همه جانبه داشته باشید.

۵ ایده جذاب برای دکور پشت تلوزیون

استفاده از یکی از این ایده های دکوراسیون دیوار تلویزیون را در نظر بگیرید:

۱٫ یک پایه تلویزیون مدرن بسازید. یک پایه تلویزیونی دهه ۱۹۵۰ به سبک یکپارچهسازی با سیستم عامل، می تواند به اتاق نشیمن شما یک به روز رسانی مدرن از اواسط قرن را بدهد. مبلمان قدیمی با عناصر مدرن اواسط قرن یا پایه تلویزیون خود را بسازید.

 

5 ایده جذاب برای دکور دیوار تلویزیون
5 ایده جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

 

۲٫ تلویزیون صفحه تخت خود را پنهان کنید. اگر می‌خواهید تلویزیون شما فقط در حین استفاده از آن قابل مشاهده باشد، سعی کنید صفحه نمایش، کنترل از راه دور و سایر دستگاه‌های رسانه‌ای خود را در کمد تلویزیون پنهان کنید. اگر نمی توانید مبلمانی به اندازه کافی بزرگ برای نگه داشتن تلویزیون خود پیدا کنید، از پرده یا جداکننده اتاق استفاده کنید تا مطمئن شوید که صفحه نمایش شما مخفی است.

۳٫ دیوار گالری را برای پشت تلوزیون طراحی کنید. شکل نازک و جعبه سیاه تلویزیون مدرن خود را با قاب عکس و نقاشی دیواری ترکیب کنید تا یک گالری هنری ایجاد کنید. برخی از مدل‌های تلویزیون می‌توانند تصاویر شما را نمایش دهند تا بتوانید یک اثر هنری قابل تنظیم ایجاد کنید. اگر می‌خواهید هر عنصر به‌گونه‌ای ظاهر شود که گویی بخشی از یک مجموعه کامل است، قاب‌هایی را انتخاب کنید که با رنگ قاب تلویزیون مطابقت داشته باشند.

۴٫ تلویزیون خود را بالای شومینه قرار دهید. تلویزیون و تزیینات مورد علاقه خود را روی یک قفسه بالای شومینه خود برجسته کنید. این امر منطقه سرگرمی خانه شما را به عنوان یک نقطه کانونی در منزل شما ایجاد می کند. بیشتر بر این فضا با یک دیوار برجسته یا پانل های دیواری shiplap تاکید کنید تا خطوط جالبی ایجاد کنید و کنتراست بصری را با شومینه زیر ایجاد کنید.

۵٫ تلویزیون خود را با قفسه های کتاب داخلی احاطه کنید. یک قفسه کتاب داخلی یا قفسه شناور باعث می شود که زیبایی شناسی صنعتی را به نمایش بگذارد و مجموعه کتاب های شما را به نمایش بگذارد و در عین حال به زیبایی پایه تلویزیون شما را قاب کند. برخی از مردم در کنار هم قرار دادن کتاب ها و تکنولوژی مدرن جذابیت پیدا می کنند.

قد مناسب برای تلویزیون چقدر است؟

نصب تلویزیون بر روی دیوار همیشه یک گزینه نیست، به خصوص اگر در اجاره هستید. اما اگر یک تلویزیون نصب شده مسیری است که می روید، باید مطمئن شوید که در ارتفاع کامل قرار دارد.

لورا وب، مدیر مرکز طراحی در Artful Provisions می‌گوید: «مردم تمایل دارند تلویزیون‌ها را خیلی بالا نصب کنند، که در حین تماشا، گردن را در وضعیتی غیرطبیعی و ناراحت‌کننده قرار می‌دهد. “به عنوان یک قانون ساده، تلویزیون شما به بهترین وجه ۶ تا ۸ اینچ بالاتر از سایر مبلمانی که در فضا کار می کنند نصب می شود.”

دیوار گالری را برای پشت تلوزیون طراحی کنید
دیوار گالری را برای پشت تلوزیون طراحی کنید

کدام رنگ ها برای دکور پشت تلوزیون مناسب هستند؟

قانون قطعی برای استایل دادن به بقیه دیوار اطراف تلویزیون شما، چه نصب شده باشد یا نباشد، وجود ندارد. بسته به سبک خود، یکی از این ایده ها را امتحان کنید:

یک سایه دیواری خنثی را برای فضای کلاسیک انتخاب کنید. تلویزیون ها به طور کلی در مقابل رنگ های سفید، مایل به سفید و خاکستری زیبا به نظر می رسند.
اگر می خواهید کمی صفحه نمایش خود را استتار کنید، ممکن است رنگ تیره مانند مشکی یا آبی تیره را در نظر بگیرید. شما همچنین می توانید تلویزیون خود را با یک دیوار گالری پر جنب و جوش احاطه کنید تا با هم ترکیب شود.
یک سینمای خانگی چشم نواز می خواهید؟ یک رنگ پررنگ، مانند سبز نعنایی یا قرمز، تلویزیون شما را در مرکز توجه قرار می دهد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.