مدل شلوار پارچه ای زنانه

مدل شلوار پارچه ای زنانه

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”مدل شلوار پارچه ای زنانه” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

این مطلب در آبان ماه ۱۴۰۲ بروزرسانی شده است.

شلوارهای چهارخانه را عمدتا خانمهایی با سبک خاص می پوشند. اینها شلوارهای خاصی هستند دارای پارچه ای طرحدار و مردانه هستند. مهمترین عاملی که خانمها هنگام پوشیدن این شلوار باید با آن کنار بیایند ، رنگ و طرح شلوار است. رنگ این شلوارها معمولاً تیره است اما خانمها می توانند هر رنگی را که با آن احساس راحتی کنند بپوشند. در زیر نمونه هایی از مدل شلوار  را با هم میبینیم.

آیا به عنوان یک مبتدی میتوانم شلوار می دوزم؟

دوخت شلوار یک فرآیند ساده است – شبیه به دوخت لباس – که به مراحل بسیار کمی نیاز دارد که یک سری اقدامات اولیه می تواند با آموزش و مواد مناسب انجام دهد. آموزش های آنلاین ساده می تواند شما را از طریق اصول اولیه این پروژه خیاطی راهنمایی کند و فروشگاه پارچه و خرازی شما احتمالاً تمام مواد لازم را می فروشد.

وسایل مورد نیاز برای دوخت شلوار

مواد مورد نیاز برای دوخت یک شلوار به شرح زیر است:

۱٫ الاستیک(نوار های خیاطی کشسان): برای بند کمر شلوارتان به یک برش الاستیک به اندازه باسن دلخواهتان نیاز دارید که آن را ایمن نگه می دارد.
۲٫ پارچه: پارچه‌ای با وزن متوسط و نرم – مانند پنبه، پارچه جناغی یا پارچه‌ای – گزینه خوبی برای درست کردن اولین شلوار شماست.
۳٫ سوزن و نخ: یک سوزن و نخ برای دوخت های تزئینی یا برای رسیدن به زوایای دشواری که چرخ خیاطی شما نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند، در دست داشته باشید.
۴٫ الگوی شلوار: الگوی دوخت شلوار را به شکل، مدل و اندازه دلخواه انتخاب کنید. یکی را از فروشگاه پارچه محلی خود خریداری کنید، یا یک الگوی رایگان آنلاین دانلود کنید.
۵٫ چرخ خیاطی: استفاده از چرخ خیاطی برای این پروژه فرآیند را سریع و آسان می کند و محصولی با کیفیت بهتر به دست می دهد که جلا و حرفه ای به نظر می رسد. البته باید یاد بگیرید چگونه از چرخ خیاطی استفاده کنید.
۶٫ ابزار خیاطی: برای تکمیل این پروژه به ابزارهای خیاطی مختلفی نیاز دارید، از جمله اتو (برای صاف کردن پارچه در حین حرکت)، گچ خیاط، سنجاق، نوار اندازه گیری (برای سنجاق کردن و علامت گذاری پارچه قبل از برش) و پارچه. قیچی (که به شما امکان می دهد پارچه انتخابی خود را در یک خط مستقیم برش دهید).

ایده هایی برای نظم دادن به کمد لباس

 

نحوه دوخت شلوار زنانه
چگونه شلوار زنانه بدوزیم؟

 

نحوه دوخت شلوار زنانه

این آموزش خیاطی ساده را دنبال کنید تا خودتان یک شلوار کش دار در خانه بسازید.

۱٫ فضای کاری خود را آماده کنید. ابزار، پارچه و الگوی خود را روی سطح کار خود جمع کنید. یک حصیر یا سطح محافظ برای محافظت از آن منطقه قرار دهید.

۲٫ پارچه را سنجاق کرده، علامت بزنید و برش دهید. پارچه را صاف روی سطح کار خود قرار دهید. تکه های الگو را روی آن قرار دهید تا با هم تماس نداشته باشند و آنها را به پارچه سنجاق کنید، که علامت گذاری و برش بدون حرکت قطعات را آسان تر می کند. برای علامت گذاری لبه های الگو از گچ خیاطی استفاده کنید. پارچه را در امتداد طرح کلی قطعات جلو و پشت الگوی خود برش دهید.

۳٫ پاها را بدوزید. سنجاق الگو را از قسمت های پارچه ساق جلو و عقب باز کنید. با جدا نگه داشتن تکه های پای چپ و راست، قطعات ساق پا را از داخل به سمت بیرون خط بکشید تا لبه های بیرونی بلند آنها در یک راستا قرار گیرند تا درزهای جانبی را تنظیم کنند. از چرخ خیاطی خود برای دوختن درزهای کناری استفاده کنید و جای درز نیم اینچی باقی بماند. در مرحله بعد، درزهای داخلی ساق پا را بدوزید تا به قسمت فاق برسید. پای چپ و راست همچنان باید از هم جدا باشند.

۴٫ فاق را بدوزید. یکی از پاهای شلوار خود را به سمت راست بچرخانید. ساق شلواری را که هنوز داخل پای دیگر است قرار دهید. درز فاق را سنجاق کرده و بدوزید تا پاها به هم متصل شوند و جای درز نیم اینچی باقی بماند. برای تقویت بیشتر یک دوخت زیگزاگ اضافه کنید.

۵٫ پاها را لبه دار کنید. پایین هر پا را زیر تا کنید، طبق دستورالعمل الگوی مقدار پارچه تا کنید. از نوار اندازه گیری خود استفاده کنید تا دو طرف آن یکدست شود و پس از جمع شدن اتو، چین خوردگی را فشار دهید. این کار را تکرار کنید تا قسمت پایین دو بار تا شود و لبه های خام دیده نشوند. برای تکمیل سجاف خود یک دوخت مستقیم انجام دهید.

۶٫ پوشش بند کمر الاستیک را بسازید. تکه های پارچه کمربندتان را به هم بدوزید تا یک حلقه ایجاد شود. آن را از وسط تا کنید و با اتو فشار دهید، سپس شلوار خود را از داخل برگردانید. روکش بند کمر را به قسمت بالای شلوار خود بدوزید و یک سوراخ کوچک در یک طرف بگذارید تا بتوانید بعداً آن را داخل آن بکشید.

۷٫ کمر الاستیک را تمام کنید. الاستیک بند کمرتان را اندازه بگیرید و ببرید. الاستیک را از دهانه بند کمر وارد کنید تا از طرف دیگر خارج شود. دو سر کش را به هم بدوزید تا یک حلقه کش صاف ایجاد شود. دهانه را بسته بدوزید تا کمر بند تمام شود.

نوارهای خیاطی کشسان که به عنوان نوارهای الاستیک نیز شناخته می شود، معمولا از مواد مختلفی برای ایجاد انعطاف پذیری، کشش و پشتیبانی در پروژه های خیاطی ساخته می شوند. انتخاب مواد به کاربرد خاص، راحتی، دوام و سطح کشش مورد نظر بستگی دارد.

مدل لباس عروس ساده اما شیک

 

مدل شلوار
مدل شلوار
مدل شلوار زنانه
مدل لباس زنانه
 شلوار زنانه
شلوار زنانه
شلوار زنانه چهارخونه
شلوار زنانه چهارخونه
 شلوار زنانه پارچه ای
شلوار زنانه پارچه ای

"<yoastmark

شلوار دمپای زنانه
شلوار دمپای زنانه
شلوار زنانه چهارخونه
شلوار زنانه چهارخونه
Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.