آیا می توانید چیزهای داغ را در مخلوط کن بریزید؟

می خواستم در مخلوط کن سوپ داغ بریزم، بعد فکری به ذهنم رسید که آیا مخلوط کن ها در برابر حرارت مقاوم هستند؟ آیا می توانید مایعات داغ را در مخلوط کن مخلوط کنید؟من تحقیقات زیادی انجام داده ام، و این چیزی است که کشف کرده ام:خیر، اکثر مخلوط کن های استاندارد در برابر حرارت مقاوم نیستند.

مخلوط کردن مایعات داغ مانند قهوه، سوپ یا سس در مخلوط کن که برای کار با مواد داغ طراحی نشده است، می تواند به مخلوط کن شما آسیب برساند . اما چیزهای بیشتری در مورد مخلوط کن و مخلوط کردن مایعات داغ وجود دارد.

در عرض یک دقیقه، من به شما نشان خواهم داد که چرا مخلوط کردن مواد داغ در مخلوط کن شما می تواند خطرناک باشد. حتی برخی افراد هنگام مخلوط کردن غذاهای داغ، همزن خود را دیدند که منفجر شد!

آیا می توانید چیزهای داغ را در مخلوط کن بریزید؟

میتوانید مواد داغ را به مخلوط کن خود اضافه کنید یا نه واقعاً به مدلی که استفاده می کنید بستگی دارد.

برخی از مخلوط کن ها برای مخلوط کردن غذا طراحی شده اند، اما اکثر مدل ها اینطور نیستند.

قبل از شروع به ترکیب مواد داغ با مخلوط کن خود، حتما دستورالعمل های ایمنی را بخوانید و بررسی کنید که آیا مدل شما می تواند آن را تحمل کند یا خیر.

اگر مخلوط کن شما برای مخلوط کردن مواد داغ طراحی نشده است، این کار را نکنید!

اگر مایعات داغ را در مخلوط کن بریزم چه اتفاقی می افتد؟

اگر مایعات داغ را در مخلوط کن خود مخلوط کنید، بخار در داخل شیشه جمع می شود. بخار داغ نمی تواند خارج شود و فشار در داخل شیشه شروع به ایجاد می کند.بخار در ترکیب با تیغه های چرخش سریع می تواند فشار کافی ایجاد کند تا به طور بالقوه اجازه دهد مخلوط کن شما منفجر شود!

اکنون، من می دانم که برخی از افراد از مخلوط کن های دستی برای مخلوط کردن مایعات داغ استفاده می کنند، حتی اگر برای جابجایی مایعات داغ طراحی نشده باشند.

اگر مایعات داغ را در مخلوط کن بریزم چه اتفاقی می افتد؟

آیا مایعات داغ واقعا می توانند مخلوط کن شما را بشکنند؟

بله، اگر مخلوط کن شما برای مخلوط کردن مایعات داغ طراحی نشده باشد، مایعات داغ می توانند مخلوط کن شما را ترک کنند. قبلاً برای هزاران نفر اتفاق افتاده است و اگر مراقب نباشید ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد.در بهترین حالت، مایع داغ فقط آشپزخانه شما را آشفته می کند. در بدترین حالت به شدت به دستگاه آسیب می رساند.

چند بار ذکر این نکته ضروری است، زیرا بسیار مهم است: هرگز مایعات داغ را در مخلوط کن که قادر به تحمل مواد داغ نیست، مخلوط نکنید. اگر می‌خواهید غذای داغ را در مخلوط‌کن مخلوط کنید، باید مخلوط کن با کیفیت بخرید.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “گرم کردن فر یعنی چی؟” را نیز مطالعه بفرمایید.      

چه مخلوط کن هایی می توانند مایعات داغ را تحمل کنند؟

مخلوط‌کن‌هایی با اندازه کامل وجود دارند که می‌توانند مایعات داغ را مدیریت کنند، برخی از مدل‌ها حتی برای ترکیب غذاهای گرم طراحی شده‌اند. این مخلوط کن ها دارای عناصر گرم کننده هستند، بنابراین می توانید غذای خود را در حین مخلوط کردن بپزید. به مخلوط‌کن‌های دارای عناصر گرمایش، مخلوط‌کن‌های آشپزی نیز گفته می‌شود.

مدل‌های دیگر موتورهای قدرتمندی دارند و می‌توانند غذای سرد را در حالی که فقط با اصطکاک تیغه‌هایشان مخلوط می‌شوند، گرم کنند.

آیا می توانید از مخلوط کن دستی برای غذای گرم استفاده کنید؟

بله، می توانید از مخلوط کن دستی برای مخلوط کردن یا پوره کردن غذاهای داغ استفاده کنید. درست کردن سوپ ها و سس های داغ دقیقا همان چیزی است که برای آن طراحی شده اند. برای اکثر مردم، مخلوط‌کن‌های دستی ممکن است حتی بهتر از مخلوط‌کن‌های معمولی برای مخلوط کردن غذاهای داغ باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.