۳ سرم طبیعی برای پرپشت شدن مژه و ابرو

مژه و ابرو برای زیبایی صورت لاینفک است. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا سه سرم طبیعی را برای پرپشت شدن مژه آشکار کنیم.با این سرم ها مژه ها و ابروهای خود را رشد دهید.مژه ها و هم ابروها می توانند ظاهر شما را به طور موثری تغییر شکل دهند. اما اگر مژه ها و ابروهای کمی دارید ، می توانید درمان های خانگی خاصی را امتحان کنید که می توانند به شما کمک زیادی کنند!

 بنابراین به جای استفاده از اکستنشن مژه و مداد برای پر کردن ابرو ، از این سرم های طبیعی بهره بگیرید که می توانند مژه های شما را بلندتر و محکمتر کنند.

سرم طبیعی برای پرپشت شدن مژه و ابرو

۱- سرم رشد مژه رزماری

رزماری یکی از این ترکیبات است – یک روغن ضروری ، که به بهبود گردش خون مشهور است. دقیقاً به همین دلیل است که برای بهبود ضخامت موهای شما بهترین گزینه است. به همین ترتیب ، رزماری همچنین در رشد موی مژه و ابرو موثر است. در واقع ، همچنین می تواند از دست دادن مژه های شما را کنترل کند.

مواد مورد نیاز شما:

رزماری

روغن کرچک

½ فنجان آب

رزماری یک درمان خانگی مناسب برای رشد مژه است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “داشتن ابروهای پرپشت با ۱۰ روش خوب” را نیز مطالعه بفرمایید.

در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است:

برای تهیه عصاره رزماری ، نصف فنجان آب در یک ظرف گذاشته و یک دسته کوچک رزماری به آن اضافه کنید. توجه: از رزماری خشک نیز می توانید استفاده کنید. آب را بجوشانید تا زمانی که رنگ رزماری در آب باقی بماند و آن را به نصف کاهش دهید. اکنون ، گاز را خاموش کرده و آب را در یک شیشه صاف کنید. روغن کرچک را در ظرف مخلوط کنید ، برس ریمل را به محلول زده و به آرامی روی مژه ها و ابروهای خود بزنید. توجه: همچنین می توانید از گلوله های پنبه ای آن را دور مژه و ابروها بزنید.

 پرپشت شدن مژه

۲- سرم رشد مژه نعناع

نعناع می تواند رشد مژه ها و ابروها را بهبود بخشد و همچنین می تواند از ریزش مو جلوگیری کند. این ماده غنی از آهن ، فولات ، پتاسیم و امگا است – همه این مواد برای رشد سالم مو ضروری است.

مواد مورد نیاز شما:

مشتی برگ نعناع

۴-۵ قطره روغن زیتون

½ فنجان آب

شیشه ای برای نگهداری

در اینجا می توانید از آن استفاده کنید:

مقداری آب در یک تابه بریزید ، برگ های نعناع را اضافه کرده و آن را گرم کنید تا جوش بیاید. چند قطره روغن زیتون اضافه کنید و بگذارید پنج دقیقه بجوشد. حرارت را به پایین ترین سطح پایین آورده ، ظرف را برای دو تا سه دقیقه دیگر بپوشانید . گرما را خاموش کنید. درب ظرف را برداشته و اجازه دهید این مخلوط خنک شود. متوجه خواهید شد که رنگ مخلوط تغییر کرده است. آب را در یک شیشه صاف کنید.همانطور که در بالا برای سرم رزماری ذکر کردیم ، سرم نعناع را به همان روش استفاده کنید.

۳-سرم برگ کاری باعث پرپشت شدن مژه میشود

از برگ های کاری در برخی از فرهنگ ها برای سلامت مو استفاده شده است زیرا دارای خواصی است که می تواند معجزه آسایی برای موهای شما ایجاد کند و منجر به رشد موی ضخیم از جمله رشد مو برای مژه ها و ابروها شود. آنها غنی از آنتی اکسیدان هستند که می توانند موهای سالم و قوی به شما بدهند.

 این سرم برگ کاری که به راحتی ساخته می شود می تواند باعث رشد مژه و ابرو شود.

مواد مورد نیاز شما:

مشتی برگ کاری

روغن ویتامین E

½ فنجان آب

شیشه ای برای نگهداری

 پرپشت شدن ابرو

در اینجا می توانید از آن استفاده کنید:

آب را به ظرف اضافه کنید و شروع به جوشیدن کند. برگ های کاری را اضافه کنید و آب را برای ۵-۷ دقیقه بجوشانید. این مخلوط را از روی حرارت برداشته و بگذارید تا خنک شود و آن را درون یک ظرف صاف کنید. اکنون ، چند قطره روغن ویتامین E را مخلوط کرده و سرم را با یک عصای ریمل دور مژه ها و ابروهای خود بمالید.
خانمها ، یک نکته را بخاطر بسپارید که برای دستیابی به بهترین نتیجه ، باید سرم را دو بار در روز استفاده کنید یا آن را قبل از خواب بمالید و آن را یک شب برای مژه ها و ابروهای ضخیم و صاف نگه دارید. اکنون سرمی را که بیشتر برای شما مناسب است انتخاب کنید.

لطفا اگر این روش ها را امتحان کردید نتایج آن را با ما به اشتراک بگذارید . فقط به یک نکته اساسی توجه داشته باشید که داروهای خانگی و طبیعی نیازمند استفاده مداوم است مثلا این سرم ها حداقل ۶ ماه استفاده کنید و بعد درباره نتیجه آن قضاوت کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.