دکوراسیون ساحلی چگونه است؟

دکوراسیون ساحلی اغلب با سبک هایی مانند دکوراسیون دریایی، گرمسیری یا همپتون اشتباه گرفته می شود که شامل پارچه ها، زیور آلات و طرح های مبلمان با مضمون خاص است که ممکن است قدیمی شوند. بنابراین چگونه می توان بین این سبک های دکور تمایز قائل شد و از افتادن در دام ناخوشایند جلوگیری کرد؟دکوراسیون ساحلی سبک و ساده است. شیک و جاودانه است

دکوراسیون ساحلی، زمانی که به درستی انجام شود، دلچسب است. در واقع، احساس ساحلی باز، سبک و نسیمی را ارائه می دهد که عاری از درهم و برهمی و تزئینات وحشتناکی است که گرد و غبار و کثیفی را جمع می کند، که می تواند یک مکان را دلپذیر به نظر برساند.

آیا دکوراسیون ساحلی زیبا است؟

دکور ساحلی با ترکیب نور طبیعی، فضاهای باز، رنگ‌های ملایم و خنثی و بافت‌ها و الیاف طبیعی، احساسی مطبوع و آرام را ایجاد می‌کند. خطوط تمیز، پالت رنگی ساحلی، و یادآورهای ظریف ساحلی مینیمالیستی هستند.

وقتی به درستی انجام شود، دکوراسیون ساحلی بی انتها و شیک و در عین حال آرامش بخش است. به یک روز در ساحل، رنگ ها، نور، هوای تازه فکر کنید. این همان چیزی است که دکوراسیون ساحلی مظهر آن است.

انواع مختلف دکور ساحلی چیست؟

چهار شاخه اصلی از دکوراسیون ساحلی وجود دارد که می توانید هنگام تزئین خانه خود از آنها استفاده کنید، یعنی طرح های ساحلی فرانسوی، نیوانگلند، ایتالیایی و اسکاندیناوی. آنها چارچوبی را ارائه می دهند که می توانید به آن اضافه کنید و آن را متعلق به خود کنید.

طراحی ساحلی فرانسوی

طراحی ساحلی فرانسوی برای کسانی که از عتیقه‌جات زیبا، لوسترها یا اقلام باروک فرانسوی استقبال می‌کنند، ایده‌آل است. این خانه ها هنوز هم حس آرامش یک خلوتگاه ساحلی را دارند، اما با چند قطعه تزئین شده و زیبا که هنرمندانه اضافه شده اند.

هنگام انتخاب این قطعات هیچ اشتباه یا درستی وجود ندارد، زیرا شما را قادر می سازد موارد غیرعادی را آزمایش کنید و چگونه می توانید آنها را در خانه خود بگنجانید.

طراحی ساحلی نیوانگلند

دکوراسیون ساحلی نیوانگلند شبیه یک کلبه ساحلی بریتانیا است. مبلمان راحت و آرام است و آثار هنری کم است.

برای تکمیل حس و ظاهر ساحلی، از روکش چوبی سفیدکاری شده بیشتری استفاده می کند. این اثر هنری بیشتر منظره کلاسیک یا با مضمون ساحلی است و در عین حال از چسبندگی اجتناب می‌کند.

طراحی ساحلی ایتالیایی

عظمت معماری در دکوراسیون ساحلی ایتالیا، به طراحی داخلی ساحلی حس مدیترانه ای می بخشد. این تنوع با پنجره های قوسی شکل و تزئینات قرنیز در سقف از بقیه متمایز می شود.

عناصر حکاکی شده مانند مجسمه ها و رنگ های سفالی، چه در کاشی، منسوجات یا سفال، یک اتاق معمولی با مقدار ایده آل عظمت اروپایی را در حین بیان ارائه می دهند.

طراحی ساحلی اسکاندیناوی

دکوراسیون ساحلی اسکاندیناوی آرام، کنترل شده و خنک است. این فضاهای داخلی کمی دنج‌تر از سایرین هستند، اما رنگ های روشن و متمایز زیادی دارند.

چوب های سبک مورد استفاده در طراحی ساحلی اسکاندیناوی دارای رنگ و بافتی شبیه به چوب دریفت هستند. از طرح رنگی بی‌صداتر با ویژگی‌های بزرگ ساحلی برای طراحی اسکاندیناویایی در طراحی خانه ساحلی استفاده می‌کند.

ویژگی های دکوراسیون ساحلی چیست؟

ویژگی های دکوراسیون ساحلی

ویژگی‌های اصلی دکوراسیون ساحلی به شما کمک می‌کند هنگام تزئین صاف و باریک بمانید، به خصوص اگر تمایل دارید وارد تله‌های دکور دریایی، استوایی یا همپتون شوید. با رعایت اصول زیر، در منطقه امن دکوراسیون ساحلی خواهید ماند.

۱٫ لایه رنگ های خنثی و ساحلی

پالت رنگی دکور ساحلی از عناصر اساسی در ساحل الهام گرفته شده است – آسمان، شن و ابرها. رنگ‌های محبوب با تم ساحلی شامل آبی و آبی روشن، بژ، خاکی، رنگ‌های شنی و سفید تند است که معمولاً رایج است. رنگ های سبز و خاکستری نیز می توانند در این پالت دیده شوند.

۲٫ دکور ساحلی برابر با مبلمان کتانی راحت است

اگر می خواهید آرامش داشته باشید، نمی خواهید نگران ساتن یا جیر باشید. روکش های کتانی راحتی را ارائه می دهند، در لمس احساس خوبی دارند و معمولا مصنوعی یا براق نیستند.

۳٫ از فضاهای پلان باز با جریان هوای نامحدود لذت ببرید

فضاهای با پلان باز این حس را القا می کنند که هیچ مرزی بین فضای باز و داخل خانه وجود ندارد. چنین طراحی، نور و هوای تازه‌تری را به داخل می‌آورد .البته باید حواسمان به حفظ حریم شخصی باشد.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “دکور چشم نواز خانه کندال جنر” را نیز مطالعه بفرمایید.      

۴٫ از دکورها و نقوش الهام گرفته از ساحل با درایت استفاده کنید

تصاویر ظریف با تم ساحلی یا اقلام بافت دار حاوی شن، سنگ، صدف یا چوب پرده به طرز معقولی برای تزئین استفاده می شوند و البته از استفاده بیش از حد یا طرح های کیچ اجتناب می شود.

۵٫ انفجار گاه به گاه رنگ سرگرم کننده است

می‌توانید رنگ تمی را در اتاق یا سرتاسر خانه انتخاب کنید که بر تم خنثی غلبه نکند، اما کمی جذابیت یا جذابیت را اضافه کند و یکنواختی احتمالی را از بین ببرد.

۶٫ کف ها را در معرض دید قرار دهید

کفپوش‌های چوبی یا بتنی ظاهری مینیمال دارند و تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر است، که در خانه‌های ساحلی یک امتیاز قطعی است.

کفپوش های چوبی فرسوده با رنگ روشن خود می توانند حس ساحلی را به خانه شما ببخشند و آن را جادارتر نشان دهند. در صورتی که کفپوش‌های شما نیاز به ارتقا داشته باشند، پوشش‌های کف وینیل یا لمینت با روکش چوب مصنوعی می‌توانند همان اثر را ارائه دهند.

۷٫ الیاف و بافت های طبیعی ظاهر و احساس خوبی دارند

بازدید از ساحل در هر زمان به طور طبیعی یک تجربه چند حسی است. برای تقلید از این امر در دکوراسیون منزل خود، می‌توانید از فرش‌های بافت علف‌دریایی، پرده‌های سبک که در نسیم بال می‌زنند و کوسن‌های ساخته شده از کتانی خشن و بافت‌دار را پراکنده کنید. مبلمان را می توان از چوب حصیری، حصیری یا چوب سبک ساخته شد.

۸٫ در نور طبیعی و هوای تازه زندگی کنید

این به بهترین وجه با پنجره های بزرگ به دست می آید، اما همیشه امکان پذیر نیست. با استفاده از رنگ پوسته تخم مرغی روی دیوارها و آینه هایی که نور را به اتاق منعکس می کنند، می توانید نور را افزایش دهید. پنجره‌ها را می‌توان با استفاده از پرده های سبک پوشاند، به‌ویژه زمانی که نسیم خفیفی می‌وزد که می‌تواند آن را آرامش‌بخش به نظر برساند، یا می‌توان یک گنبد برای نور و تهویه اضافی اضافه کرد.

۹٫ گیاهان و شاخ و برگ بومی را بیاورید

اگر می خواهید چند گیاه را برای رنگ اضافه کنید، گیاهانی را که در امتداد ساحل یافت می شوند، مانند نخل در نظر بگیرید. چند شاخه کوچک نخل در یک گلدان بزرگ می تواند به احساس ساحلی ساده اضافه کند.

هنگام استفاده از دکور ساحلی از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟

می‌توانید از فهرست زیر استفاده کنید از دکورهایی که هنگام تزئین خانه‌تان با تم ساحلی از تله چسبندگی دوری نمی‌کنند. از موارد زیر اجتناب کنید (از خودداری کنید!)

موضوعاتی که بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرند مانند زندگی دریایی، لنگرها یا قایق‌ها، زیرا ممکن است قدیمی شوند.
یادگاری های دریایی بیش از حد ممنوع.
تعداد بیش از حد علائم ناخوشایند.
مبلمان و آینه های ساخته شده با وسایلی که از ساحل پیدا کرده اید.
نور سرد و مصنوعی
الگوها یا نقوش قدیمی، از جمله صدف، لنگر، یا ماهی.
استفاده بیش از حد از رنگ آبی، زرد و بژ.
فضاها یا سطوح به هم ریخته

انگیزه دکوراسیون ساحلی زندگی در ساحل است، اما برای لذت بردن از آن نیازی نیست در کنار دریا زندگی کنید. اغلب با دکور دریایی اشتباه گرفته می‌شود، که مترادف با لوازمی است که با صدف‌ها و شن‌های دریایی پوشانده شده‌اند، تابلوهای خنده‌دار و یافته‌های پوسته‌دار ساحل پرتاب شده در ترکیب.

دکور ساحلی، با احساس روشن، باز و مطبوع خود، در کنار مینیمالیسم اشتباه می کند. فضایی را ارائه می دهد که در آن می توانید در مبلمان راحت استراحت کنید و احساس کنید که در تعطیلات تابستانی هستید. شیک و جاودانه است و عاری از شلوغی های دریایی.

4/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.