دکور پاییزی چگونه است؟

دکور پاییزی چگونه است؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”دکور پاییزی چگونه است؟” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

اگر برای تغییر دکور منزلتان به دکور پاییزی تردید دارید و نمیخواهید خیلی هزینه کنید پس به اطراف خود نگاه کنید ، به همه چیزهایی که می تواند بهبود یابند ، هیچ چیز راضی کننده تر از یک پروژه سریع نیست. ما چند پیشنهاد برای کارهای رنگی داریم که با حداقل سر و صدا حداکثر تأثیر را می گذارد و دکور خانه ی شما را پاییزی میکند.

این تغییر سریع و آسان برای هر خانه ای است – از پانل های نقاشی شده برای اتاق نشیمن گرفته تا شومینه هایی با طرح جذاب. و اگر احساس جاه طلبی می کنید ، راهنمای ما برای رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه خود را فراموش نکنید. بیشتر اینها فقط به یک قلع رنگ احتیاج دارند ، بنابراین شما می توانید از چیزهای بسیار شیک استفاده کنید.

دکور پاییزی:

۱-این الگوهای دستکاری شده توسط آنی میلار به راحتی می توانند به عنوان کاغذ دیواری اشتباه گرفته شوند. نقش و نگارهای گل در پیش زمینه بر اساس یک نقش و نگار ساده از گل ساخته شده و طرح هندسی در راهرو از الگوهای نقاشی دیواری موجود در دیوارهای بیرونی یا گچ ساختمان الهام گرفته شده است. دیوارهای سبز و زرد زمینه هایی را برای الگوهای سفید ایجاد می کنند.

دکور پاییزی چگونه است؟
دکور پاییزی چگونه است؟

۲-این اتاق ناهار خوری با افزودن بخشی به رنگ “زمین داغ” (سایه قرمز زنگ زده شده توسط کتابخانه Paint & Paper) که امروزه دیگر متوقف شده است ، حاشیه ای معاصر دارد. این یک بلوک رنگی کاملاً غیرمنتظره با رنگ موندریان را به اتاقی که عمدتاً با عتیقه مجهز شده اضافه می کند. روشن و بدون سر و صدا ، دستیابی به این اثر آسان است: همه دیوارها را به طور معمول رنگ کنید ، سپس یک منطقه را ماسک بزنید و آن را به رنگ پایه انتخابی خود رنگ کنید. این به ویژه با رنگهای قوی که تیره تر از رنگ در بقیه اتاق هستند ، بسیار خوب عمل می کند.

دکور پاییزی
دکور پاییزی

۳-یک قاب برای کارهای هنری خود نقاشی کنید.یا می خواهید یک بیانیه رنگی ارائه دهید اما در مورد رنگ آمیزی کل یک اتاق مطمئن نیستید؟ چرا به دنبال یک تکه رنگ زیبا ، پس زمینه مناسب برای آثار هنری قاب نیستید. در اینجا بخشی از دیوار به رنگ “تیره” با رنگ آبی تیره توسط کتابخانه رنگ و کاغذ درآورده شده است.

تغییر دکور خانه
تغییر دکور خانه

۴-گاوین هوتون با الهام از استفاده ونسا بل از محافل نقاشی شده در چارلستون (منبع الهام خارق العاده برای همه چیزهای مربوط به رنگ و الگو) ، قبل از نقاشی ، از یک تکه کارت به عنوان استنسیل استفاده کرد تا این طرح ظریف را روی دیوار بکشد. . او می گوید ، borders حاشیه های نقاشی شده با دست مقدار زیادی جذابیت ایجاد می کنند و می توان آنها را به طرز شگفت آوری آزادانه انجام داد. وقتی روی این رنگ کار می کردم ، هر چه آرامش بیشتری با رنگ داشتم ، بهتر به نظر می رسید.

دکوراسیون پاییزی
دکوراسیون پاییزی

۵-کارهای چوبی خود را نقاشی کنید .در آپارتمان این نویسنده در ادینبورگ ، سوزان دلیس با رنگ آمیزی کارهای چوبی در کل یک طرح شاد و فوق العاده روشن و شاد ایجاد کرده است. نقاشی ‘Verdigris’ ادوارد بولمر بر روی چوب مکمل تصویر زمینه “شیر و نخل” در رنگ راه ظهر است ، یک طراحی هنر و صنایع دستی توسط CFA Voysey که از CommonRoom در دسترس است.اینها همه نکاتی است که به سادگی میتوانند دکور پاییزی را به خانه شما بیاورند.

دکوراسیون پاییزی خانه
دکوراسیون پاییزی خانه

۶-به عنوان بخشی از همکاری آنی اسلون با چارلستون فارم هاوس ، از مود اسمیت خواسته شد تا این نقاشی های دیواری زیبا و گرافیکی را ایجاد کند ، که او با استفاده از رنگ های محدوده آنی به صورت آزاد بر روی تابلو نقاشی کرد. آنی توصیه می کند که برای خطوط و نقاط نازک با برس تیز و برای خطوط ضخیم و روان یک برس تخت کار کنید.

۷-رنگ آمیزی دیوارها و کارهای چوبی به همان رنگ یک ایده تازه و ساده است که اغلب نادیده گرفته می شود. استفاده از یک سایه در کل بیانیه جسورانه ای ایجاد می کند بدون اینکه از نظر بصری غالب شود و روش خوبی برای مدرن سازی فضای داخلی سنتی است. در این راهرو ،پس زمینه زیبایی را برای مبلمان تاریک ایجاد می کند ، در حالی که زیبایی زیبایی تمیز و مینیمالیستی را حفظ می کند.

دکور پاییزی خانه
دکور پاییزی خانه

۸-سوزی هودلس از اتاق نشیمن خودش در لندن می گوید: “ما قاب درب را به رنگ زرد رنگ کردیم تا علاوه بر ایجاد تفرقه بین دو اتاق ، بلکه باعث ایجاد تابش آفتاب به فضا شود.” او از Trumpet’ Little Greene  استفاده کرده است ، که در برابر دیوار سفید رنگ برجسته شده و با رنگ های آبی و صورتی فرش و مبلمان در تضاد است. “این یک رنگ تند است ، اما احساس خنثی می کند – ما هرگز از آن خسته نمی شویم.”

 پاییز
پاییز

۹-این خانه مزرعه ای قرن هجدهم در کوتسولدز دارای چهارچوب در و تخته های دامن است که با رنگ آبی عمیق نقاشی شده است. این یک ترفند عالی برای مدرنیزه کردن فضای داخلی کشور سنتی است و زیبایی معماری های آراسته را برجسته می کند. ‘Indigo Blue’ ساخته سندرسون نیز سایه ای مشابه رنگ سفید است.

 دکور پاییزی چگونه است؟
دکور پاییزی چگونه است؟

۱۰-شومینه خود را رنگ کنید.شومینه این رکتوریوی قرن نوزدهم لندن با روکشی از رنگ آبی ملایم مدرن شده است. رنگ اجاق چسنی را در “آبی” برای سایه ای مشابه ضد حرارت امتحان کنید ، این به عنوان یک اسپری رنگ برای کاربرد آسان است.

 دکور پاییزی
دکور پاییزی

۱۱-کاشی حمام یا آشپزخانه خود را رنگ کنید.تردیدی نداریم که برای تهیه رنگ کاشی حمام در خانه اش در استکهول با این مجموعه جذاب از حیات وحش ، مود اسمیت به آرایشگر مدتی زمان برد ، اما نیازی به مقابله با این همه بلند پروازانه نیست. استفاده از رنگ کاشی برای تبدیل رنگ کاشی های دیگر یا رنگ آمیزی یک الگوی ساده روی آنها می تواند یک کار ساده و راضی کننده باشد.اینطوری دکور خانه تان را پاییزی میکنید.

۱۲-کاغذ دیواری سفارشی ساخته شده از دی گورنای ، الهام گرفته از ماتیس ، جای هنر را می گیرد. رنگ مبلمان را برمی دارد و به دیوار تاریک علاقه می بخشد. الهام گرفتن از یک اثر هنری – حتی فقط استفاده از پالت رنگی آن – مکانی عالی برای شروع است و اشکالی از این دست می توانند به راحتی روی دیوار نقاشی شوند.

تغییر دکوراسیون
تغییر دکوراسیون

۱۳-این طراحی دیوار از جزئیات لباس Ballets Russes الهام گرفته شده است – پارچه و سرامیک مکان های عالی برای الهام گرفتن از الگو هستند. یکپارچه سازی قلاب های کت در طراحی روشی سرگرم کننده برای زنده کردن فضا است. روت اسلیتهولم ، ویراستار دکوراسیون House & Garden ، توصیه می کند ، اگرچه طراحی این طرح نسبتاً آسان است ، شما باید قبل از شروع نقاشی ، فاصله استنسیل خود را اندازه گیری و دوباره بررسی کنید.

رنگ آمیزی دیوار
رنگ آمیزی دیوار

۱۴-با جزئیات دیوار خلاق باشید.غلتک رنگ استنسیل روش خوبی برای استفاده از الگوها است اگر اعتماد به نفس آزاد ندارید. این طرح نوار گل شبیه کاغذ دیواری گران قیمت است. باتوم های عمودی چوبی و طرح شابلون در ‘Royal Regatta 1’ دولوکس با دیوارهای “Blue Blue 6” نقاشی شده اند. برای استفاده از این الگوهای پیچیده روی دیوار از یک غلتک استنسیل از The Painted House استفاده شده است.

کاغذ دیواری زیبا
کاغذ دیواری زیبا

۱۵-رنگ آمیزی جزئیات روی درب کمد موجود روشی سرگرم کننده برای افزودن نمای تازه به خانه شما بدون نیاز به خرید چیز جدید است. پیش از آن از یک آغازگر استفاده کنید و پالت خود را با دقت در نظر بگیرید. مولی ماهون این طرح را با کاغذ آستر طراحی کرد ، قبل از آنکه طرح را به صورت آزاد روی درهای کمد بکشد و روی آن نقاشی کند. او از رنگ امولسیون و لاک مات برای یک سطح قابل پاک کردن استفاده کرد ، اما شما همچنین می توانید از رنگ های گچی استفاده کنید و یک لایه موم روی آن بمالید.

تغییر کمد
تغییر کمد

۱۶-روی کابینت های آشپزخانه خود حاشیه رنگ کنید.خانه زیبا و زیبا هنرمند و طراح کرسیدا بل در ایسلینگتون به شکلی پرشور که شما انتظار دارید تزئین شده است. Cressida منسوجات ، فرش ها ، لامپ ها و مبلمان – و همچنین کیک های زیبا را طراحی می کند. آشپزخانه جایی فوق العاده برای رنگ آمیزی است. آشپزخانه فیروزه ای و قرمز یک نمونه برجسته است. کابینت آشپزخانه را فوراً با رنگ آمیزی حاشیه های رنگارنگ در لبه های آنها به روز کنید.

لطفا نظرات خود را درباره دکور پاییزی با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.