رنگ های ترند برای دکوراسیون در سال ۲۰۲۲

همانطور که انتظار می رفت، سال ۲۰۲۱ سالی بود برای شجاع بودن در روند رنگ. دنیا به دلیل همه گیری کرونا خاکستری به نظر می رسید و خانه های ما بیش از هر زمان دیگری به مکان امن، آسایش و آرامش ما تبدیل شد. بنابراین جای تعجب نیست که روند رنگ ها برای سال ۲۰۲۲ همچنان به نحوی باشند تا آرامش و دلپذیری بیشتری را برای ما منعکس کنند.پس رنگ های ترند سال ۲۰۲۲ چه رنگ هایی هستند؟

جوآ استودهولم، کارشناس دکوراسیون می‌گوید: در رنگ‌ها چیزی ذاتاً انسانی وجود دارد که ما برای سال ۲۰۲۲ جذب آن می‌شویم. “دکور در حالی که از شخصیت ساده دنیای عامیانه و صنایع دستی الهام می گیرد، به سمت جلو حرکت می کند، با استفاده از پنج رنگ مهم که فضایل یک زندگی ساده را تمجید می کند و می تواند در هر ترکیبی و در هر اتاقی مورد استفاده قرار گیرد.”

در سال ۲۰۲۲ در دکوراسیون ها خواهید دید که خاکستری و کرم و سفید مانند گذشته آشکار نیستند، در عوض، سایه های پرانرژی تری مانند صورتی و زرد وجود دارد و حتی قرمز اخیراً در دنیای ترندهای طراحی داخلی یک رنسانس ایجاد کرده است.

بنابراین اگر در حال تغییر دکوراسیون هستید یا فقط به دنبال ایده هایی برای آزمایش یک طرح رنگ جدید هستید، از داغ ترین ترند های رنگی ما برای سال ۲۰۲۱ الهام بگیرید…

رنگ های ترند در سال ۲۰۲۲

۱- رنگ های خوب را احساس کنید

برای سال ۲۰۲۲ همه چیز در مورد رنگ هایی است که به شما احساس خوبی می دهند. ترند بودن را واقعاً فراموش کنید، روند این است که فقط با چیزی که دوست دارید پیش بروید، اتاق هایی پر از رنگ هایی ایجاد کنید که سبک شخصی شما را منعکس می کند و هر بار که وارد آنها می شوید به شما روحیه می بخشد.این ساده ترین به روز رسانی است که می توانید در خانه انجام دهید، بنابراین از امتحان چیزی که سال ها می خواستید در دکوراسیون خود ببینید نترسید.

مکملی از رنگ های آرامش بخش یک روند کلیدی در دکور برای سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

رنگ‌های رویایی آبی و بنفش که فضایی آرام را ایجاد می‌کنند، رنگ‌های زرد روشن و دلپذیر و صورتی‌های شاد، همگی فضای داخلی خوبی را ایجاد می‌کنند. پس از ۲۰ ماه زندگی در یک بیماری همه گیر جهانی، مردم به دنبال این هستند که زندگی و انرژی را به فضای داخلی خانه خود بیاورند و احساس خوب پالت رنگ تنها یکی از راه های انجام این کار است. مردم می‌خواهند اتاق‌هایشان باعث شادی شود، به‌خصوص که ما مدت زمان بیشتری را در آنها سپری کرده‌ایم.

۲-رنگ های گرم تابستانی میتواند امسال ترند باشد

 رنگ‌های زرد، نارنگی، بنفش کم‌رنگ و صورتی‌های بچه‌گانه، که زمانی ممکن است کمی خاص به نظر می‌رسند، همگی به روشی بسیار پیچیده و بزرگ‌شده در فضای داخلی نفوذ می‌کنند.

وقتی به ترندهای آتی سال ۲۰۲۲ فکر می کنم، چندین رنگ برای من برجسته می شود، از جمله صورتی، نارنجی، اسطوخودوس، بنفش و سبز. طراح و استاد رنگ یینکا ایلوری می گوید. بسیاری از ما برای تجربه یک تابستان مناسب یا رفتن به تعطیلات امسال تلاش کرده‌ایم، بنابراین مردم تمایل دارند رنگ‌های غنی‌تری را انتخاب کنند که مثبت و گرما را به خانه‌هایشان تزریق می‌کند – این احساس تابستان را به درون خود می‌آورد. به عنوان یک هنرمند، من همیشه رنگ را دوست داشتم و خوشحالم که می بینم چگونه مردم بیشتر و بیشتر از آن برای غنی سازی محیط خانه خود استفاده می کنند.

۳-سال ۲۰۲۲ باز هم آبی ترند است

آبی هر سال به رنگ‌های ترند وارد می‌شود و فقط شکلی متفاوت به خود می‌گیرد. این رنگ رنگی آشنا است که ما را به شدت جذب می کند، و امسال این رنگ آبی عمیق است که به دنبال پرطرفدارترین رنگ است.

جسارت و گرمای موجود در رنگ آبی همچنان در خانه های ما برجسته خواهد بود. رنگ‌های تیره‌تر از رنگ سفید، که گالری‌های هنری و موزه‌ها کشف کرده‌اند، پس‌زمینه بهتری برای نقاشی‌ها و آثار هنری تشکیل می‌دهند. مارتین والر، بنیانگذار اندرو مارتین می گوید. پس از رنگ آمیزی اتاق به رنگ آبی، ممکن است زمان لازم باشد تا خود را به ظاهر جدید عادت دهید. بگذارید یک هفته بماند و احساسات شما تغییر کند.

رنگ های ترند سال 2022
رنگ های ترند سال ۲۰۲۲

۴- دکوراسیون الهام گرفته از رنگ سبز طبیعت

سبز از قدرت رشد در طبیعت استفاده می کند، اما با انتخاب یک سایه تیره تر، احساس اطمینان، استراحت و امنیت را نیز برانگیخته خواهید کرد. این رنگ فوق‌العاده قدرتمندی است که ذهن را آرام می‌کند، به همین دلیل است که در سال جاری، زیرا مردم به دنبال ایجاد فضایی آرام در خانه‌های خود در هستند، روند رو به رشدی داشته است.

ما عاشق سبز تیره هستیم، آن را به عنوان یک رنگ خنثی در نظر می گیریم، و ترفند برای تاثیرگذاری کامل این است که با برنامه شجاع باشیم و به آن اجازه دهیم فضا، دیوارها و سقف ها را به طور کامل در بر بگیرد!

۵- سایه های دهه ۷۰ دوباره مد میشوند

روی خاکستری حرکت کنید، این رنگ های خاکی از رنگ های خنثی سرد پیشی می گیرند. افزودن سایه‌های گرمای فوری مانند سفالی، اُخرایی پررنگ و حتی رنگ بژ که زمانی از آن دوری می‌شد، منعکس‌کننده این هستند که می‌خواهند خانه‌های ما احساس آرامش و دلپذیری بیشتری داشته باشند.

۶- سایه های عمیق ایجاد کنید

در راه پله ها، پنجره ها یا کارهای چوبی را به نمایش بگذارید تا تعریفی زیبا به یک فضا ارائه دهید. آلویی یا مشکی عمیق با ته رنگ قرمز جایگزین گرمتر و چشمگیرتری برای رنگ های خاکستری زغالی عمیق و آبی-مشکی است. به پالت های سردتر گرما می بخشد و به زیبایی با رنگ های صورتی و برهنه جفت می شود.

۷-صورتی با سبز رنگ ترند ۲۰۲۲

جفت رنگ غیرمعمول که صورتی تند و سبز جنگلی است، در همه جا در دیوارها، وسایل خانه و حتی آشپزخانه های جسورانه قابل مشاهده نیست. سبز و صورتی رنگ‌های مکمل یکدیگر هستند زیرا روی چرخه رنگ‌های سنتی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و یکدیگر را تقویت می‌کنند و تضاد بسیار کمتری نسبت به سبز و قرمز دارند.

رنگ های ترند سال 2022

۸- رنگ های سنگی خنثی

روند خنثی سال ۲۰۲۱ به دور از رنگ های خاکستری سرد و کرم های سنتی به سمت رنگ های سنگی خنثی گرم تر ادامه می یابد. این روند همه چیز در مورد ایجاد فضاهای گرم است که با مصرف کنندگانی که رنگ های گرم تر و طبیعی تر را در آغوش می گیرند، احساس صمیمی و آشنا داشته باشد. رنگ‌های خاکی و سنگی‌ در کنار سبزهای ملایم به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند و  آرام‌بخش هم هستند. این رنگ‌های خنثی ملایم را می‌توان در دکور تمام قسمت‌های مختلف خانه استفاده کرد.

۹- مبلمان رنگارنگ ترند سال ۲۰۲۲ است

اگر رنگ‌های روشن باعث شادی شما می‌شوند – اما پررنگ بودن روی دیوارها بیش از حد احساس می‌شود – به جای آن، رنگ‌های قوی را روی قطعات مبلمان انتخاب کنید. این یک راه واقعاً آسان برای ایجاد تأثیر بدون غلبه بر فضا است.رنگی که در حال حاضر آن را دوست داریم و امسال به طور قطعی بازگشته است، رنگ قرمز اصلی است. روشن است اما نت‌های تمیز در رنگ قرمز باعث می‌شود در فضای داخلی مدرن احساسی قدیمی و در نتیجه جاودانه شود.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “دکور چشم نواز خانه کندال جنر” را نیز مطالعه بفرمایید.      

۱۰- سطوح بالایی خانه براق میشود

ما نه تنها در حال بررسی سایه های جدید هستیم، بلکه پوشش هایی که استفاده می کنیم نیز در حال تغییر هستند. به عنوان مثال، پوشش های براق روی سقف ها به عنوان یک راه باورنکردنی برای افزودن حس بازی به اتاق و عمق به رنگ موجود در حال ظهور هستند.امروزه این یک راه فوق العاده برای تابش نور و رنگ در اطراف اتاق است.

چه رنگ های ترند آشپزخانه سال ۲۰۲۲ است؟

خاکستری، سفید و آبی و سرمه‌ای رنگ‌های آشپزخانه کلاسیک هستند و همگی در سال ۲۰۲۲ رواج دارند، اما تغییر قطعی به سمت کابینت‌های رنگارنگ آشپزخانه وجود دارد. سبز و صورتی، زمانی انتخاب های جسورانه ای به حساب می آمدند، اما امسال با محبوب ترین سایه ها جفت هستند.

5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “رنگ های ترند برای دکوراسیون در سال ۲۰۲۲

به نظر من قشنگ ترین رنگ سنگی خنثی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.