استعلام قیمت و خرید ارزان ترین بیمه شخص ثالث برای انواع پژو ۲۰۶

خرید ارزان ترین بیمه شخص ثالث برای پژو ۲۰۶

بیمه
بیمه شخص ثالث برای انواع کاربری های پژو ۲۰۶ الزامی است.

بیشتر رانندگان خودروهای مسافرکش – آژانس، تاکسی اینترنتی و شخصی – بیمه شخص ثالث عادی دارند. از نظر آن‌ها، مسافر هم جزو شخص ثالث به حساب می‌آید و شرکت بیمه خسارت‌های وارد شده به آن‌ها را در هنگام تصادف جبران می‌کند. از آنجا که یکی از خودروهای پرکاربرد در قالب مسافرکش، تاکسی اینترنتی و آژانس، پژو ۲۰۶ است؛ پس خیلی مهم است که مالکان این خودرو توجه ویژه‌ای به بیمه شخص ثالث پژو۲۰۶ خود داشته باشند؛ اما چرا؟

بیمه شخص ثالث چیست؟

در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید.( اکثر بیمه‌نامه‌ها تحت عنوان بیمه‌گزار شناخته می‌شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه‌ها طبق بیمه‌نامه است. شرکت بیمه در بیمه‌نامه با عنوان بیمه‌گر درج می‌شود. در نهایت، شخص ثالث فرد زیان‌دیده در حوادث رانندگی است. (منظور از زیان دیده هر شخص غیر از راننده مقصر است). حال که با تعریف شخص ثالث آشنا شدید، باید بدانید که ” بیمه شخص ثالث چیست” . تعریف این بیمه بسیار مهم است.
تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می‌بینند تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرند. این بیمه هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارات به اموال را جبران می‌کند. در این‌گونه اتفاقات راننده مقصر هم می‌تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه‌ای جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می‌آید استفاده کند. باید توجه داشت که بیمه حوادث راننده فقط زیان‌های جانی را به عهده می‌گیرد و در مقابلِ زیان‌های مالی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.حال که با تعریف بیمه شخص ثالث آشنا شدید، بهتر است کمی با پوشش‌های این بیمه برای خودروی پژو ۲۰۶ آشنا شویم.

موارد تحت پوشش بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶

بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ با هر کاربری سه نوع اصلی را پوشش می‌دهد که شامل موارد زیر است:
• خسارت‌های جانی وارد شده به اشخاص ثالث که شامل فوت، ازکارافتادگی دائم و موقت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی است.
• خسارت‌های مالی وارد شده به خودرو و اموال شخص ثالث است.
• خسارت‌های حوادث سرنشین که آسیب‌های جانی وارد شده به راننده مقصر را پوشش می‌دهد.

خسارات مالی و جانی تصادفات خودروی پژو ۲۰۶ بالاست.

بیمه شخص ثالث
عوامل مؤثر بر قیمت بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶

بر قیمت بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ عوامل متعددی تأثیرگذار هستند. این عوامل بر تمامی کاربری‌های پژو ۲۰۶ تأثیر گذاشته و باعث افزایش یا کاهش هزینه بیمه شخص ثالث خواهند شد. این عوامل شامل:

سقف تعهد مالی و جانی بیمه ثالث

نرخ بیمه شخص ثالث بر اساس دیه ماه حرام مشخص می‌شود. دیه ماه حرام در سال ۱۴۰۰ برابر با ۶۴۰ میلیون تومان است که قوه قضاییه این مقدار را تعیین می‌کند. سپس بیمه مرکزی بر اساس میزان دیه و تعداد سیلندر، حداقل و حداکثر حق بیمه و میزان پوشش را مشخص می‌کند . حداقل و حداکثر پوشش مالی بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۰ به ترتیب برابر با ۱۶ و ۳۲۰ میلیون تومان است. تمامی شرکت‌های بیمه باید حداقل پوشش بیمه را ارائه دهند؛ اما بعضی از شرکت‌های بیمه‌گر فقط حداکثر پوشش را دارند.

جریمه دیرکرد

در صورتی که راننده ۲۰۶ به موقع بیمه شخص ثالث خود را تمدید نکند، باید جریمه دیرکرد را هم بپردازد. میزان جریمه دیرکرد به صورت روزانه است. باید گفت که در مدت تمام شدن بیمه‌نامه تا تمدید آن، شرکت بیمه‌گر هیچ تعهدی برای پرداخت خسارت قبول نخواهد کرد.

تخفیف عدم خسارت پژو ۲۰۶

در صورتی که بیمه‌گذار (راننده پژو ۲۰۶) از شرکت بیمه‌گر خسارتی را دریافت نکند، مشمول دریافت تخفیف خواهد شد. میزان تخفیف به صورت درصدی با حداقل میزان ۵% است و به ازای هر سال که می‌گذرد، درصد آن بیشتر خواهد شد. حداکثر تخفیفی که راننده پژو ۲۰۶ می‌تواند از آن بهره ببرد، ۷۰% است. جدول تخفیف به صورت زیر است:

سال تخفیفدرصد تخفیف
سال اول۵%
سال دوم۱۰%
سال سوم۱۵%
سال چهارم۲۰%
سال پنجم۲۵%
سال ششم۳۰%
سال هفتم۳۵%
سال هشتم۴۰%
سال نهم۴۵%
سال دهم۵۰%
سال یازدهم۵۵%
سال دوازدهم۶۰%
سال سیزدهم۶۵%
سال چهاردهم۷۰%

کاربری خودروی پژو ۲۰۶

اما عامل دیگری که بر قیمت بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ تأثیرگذار است، نوع کاربری خودرو است. پژو ۲۰۶ در حال حاضر از جمله خودروهایی است که در کاربری آژانس، تاکسی اینترنتی و مسافرکش شخصی استفاده می‌شود. باید گفت که خودروها از در بیمه شخص ثالث در حالت عادی برای استفاده شخصی هستند؛ اما اگر راننده پژو ۲۰۶ از خودروی خود به عنوان تاکسی اینترنتی، آژانس یا مسافرکشی شخصی استفاده و تصادف کند که این تصادف باعث آسیب جانی به سرنشینان شود، بیمه معادل درصد حق بیمه کاربری خاص را از او کسر می‌کند و بعد خسارت را می‌پردازد.

راننده خودروی ۲۰۶ برای کاربری آژانس و تاکسی اینترنتی باید ۱۰ درصد و برای کاربری مسافرکش شخصی باید ۲۰ درصد اضافه‌تر پرداخت کند. بسیاری از رانندگان به این مسئله توجه نمی‌کنند. شما همواره می‌توانید به راحتی قیمت بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ را از چند شرکت معتبر استعلام گرفته و سپس با مقایسه شرایط بهترین بیمه شخص ثالث مناسب شرایط خود را به شرح زیر خریداری نمایید:

استعلام قیمت بیمه پژو ۲۰۶ در کمتر از دو دقیقه

دارندگان خودروی پژوی ۲۰۶ می‌توانند با مقایسه هر یک از شرکت‌های بیمه با یکدیگر با توجه به معیارهای مذکور، بهترین بیمه‌گر را برای خرید بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ را انتخاب نمایند. همچنین باید توجه داشت که حداقل پوشش مالی بین تمامی شرکت‌های بیمه‌گر یکسان است. تفاوت بین شرکت‌ها در حداکثر پوشش مالی است. با توجه به نرخ بالای تصادفات اتومبیل ۲۰۶ و افزایش هزینه‌های مربوط به دیه، بهتر است که شرکتی را انتخاب کنید که حداکثر پوشش مالی را پیشنهاد می‌دهد.در صورت تمایل به استعلام قیمت و خرید ارزان ترین بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ به صورت آنلاین به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/thirdparty/peugeot206

استعلام و خرید بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام

بسیاری از رانندگان ۲۰۶ چون اطلاعاتی در این خصوص ندارند، اقدام به بیمه شخص ثالث از نوع کاربری خاص نمی‌کنند. از طرفی هم این گروه افراد چون همیشه در خیابان یا جاده هستند، دسترسی به کارگزاری‌ها یا نمایندگی‌ها برای خرید ندارند. بهترین راه برای آن‌ها خرید بیمه ماشین از بیمه دات کام است.

بیمه شخص ثالث پژو 206
خرید بیمه برای خودروی پژو ۲۰۶

بیمه دات کام، سامانه فروش آنلاین انواع بیمه‌نامه است که رانندگان خودروهای پژو ۲۰۶ با کاربری خاص می‌توانند در هر لحظه بیمه‌نامه خود را تمدید کنند. برای تمدید فقط کافی است تا وارد سایت bimeh.com شوید و بعد از وارد کردن مشخصات و خرید، بیمه‌نامه خود را تحویل بگیرید.
راه های ارتباط با کارشناسان بیمه دات کام:
نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰
شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲
پست الکترونیکی: info@bimeh.com

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.