چیزهایی که آقایان دوست دارند از خانمها بشنوند

کلید هر رابطه سالم، ارتباط درست است. شما باید همیشه با ابراز مداوم احساسات خود، شریک زندگی خود را خشنود کنید. یک راه عالی برای روشن نگه داشتن صمیمت در روابط، تعریف و تمجید است. هرچه بیشتر به شریک زندگی خود احساس خوبی نسبت به خودش بدهید، او تلاش بیشتری برای حفظ رابطه می کند. نگاهی به این موارد بیندازید که مردها دوست دارند از همسرشان بشنوند . مردان عاشق دریافت تمجید از زنان خود هستند، پس برای شاد کردن آنها تلاش کنید. اگر به بهترین شکل ممکن نفس او را تغذیه کنید، به بودن در کنار شما افتخار خواهد کرد.

مردها دوست دارند چه چیزهایی را از همسرشان بشنوند؟

۱- دوستت دارم

این اولین عبارت یکی از چیزهایی است که بسیاری از پسرها دوست دارند از زن شان بشنوند. این ممکن است رایج باشد، اما در صدر لیست چیزهایی است که مردها دوست دارند بشنوند. آنها ممکن است محبت را در رابطه احساس کنند، اما به طور ماهرانه همچنان به اطمینان دائمی نیاز دارند. آن‌ها می‌خواهند بدانند که احساسات شما تغییر نکرده است، و شما هنوز هم به دنبال آن‌ها هستید.

ذکر منظم میزان دوست داشتن شریک زندگی خود، کلید حفظ پیوند بین شما دو نفر است. برای زوج ها آسان است که این عامل را فراموش کنند، یا گاهی اوقات آن را بدون معنی بیان کنند. قرار دادن آن در فعالیت‌های روزمره‌تان، کلید رفع فراموشی است.

چیزهایی که آقایان دوست دارند از خانمها بشنوند

۲- به همسرت بگو ، تو مرا خوشحال می کنی

چه کسی نمی خواهد بخندد؟ در روابط، پسرها بی اندازه تلاش می کنند تا خانم های خود را تحت تاثیر قرار دهند. آنها با دانستن اینکه می توانند یک زن را خوشحال کنند، احساس موفقیت می کنند. اینکه به همسرتان بگویید که شما را می خنداند بسیار مهم است. این تأیید می کند که او کار بزرگی انجام می دهد، که او را به انجام کارهای بیشتر تشویق می کند. علاوه بر این، به او احساس می‌کند که جایگاه ویژه‌ای در زندگی شما دارد.

وقتی این بیانیه را بیان می کنید صادق بودن بسیار مهم است. اگر شریک زندگی تان بفهمد که دارید بلوف می کنید، ممکن است احساس گناه کند. شما نباید در مورد اینکه شریک زندگی تان باعث خنده شما می شود دروغ بگویید فقط برای اینکه او احساس خوبی داشته باشد. اگر او خیلی بامزه نیست، همیشه می توانید جمله را به این صورت بیان کنید: «تو مرا خوشحال می کنی».

۳-من به تو ایمان دارم

آن‌ها می‌خواهند برای زن احساس ارزشمندی کنند، به همین دلیل است که تلاش می‌کنند تا چندین دستاورد داشته باشند. اگر نتوانند به اهداف یا چشم اندازهای خود برسند، ناامید شدن برایشان آسان است. بنابراین، گفتن اینکه به همسرتان اعتقاد دارید، او را تشویق می‌کند که به تلاش ادامه دهد.

اگر او تمام تلاش خود را می کند تا شما را تحت تأثیر قرار دهد، تعریف شما باعث می شود که او احساس حمایت کند و به او انگیزه دهد که بهتر عمل کند. او برای مقابله با مشکلات و چالش های خود احساس امید و شجاعت می کند. علاوه بر این، این فرآیند اتحاد بین هر دوی شما را تقویت می کند. صرف این واقعیت که شما تلاش های او را تصدیق می کنید به او احساس اهمیت در زندگی شما می دهد.

۴-به شوهرتان بگویید ، چشمان زیبایی داری

بهترین مجموعه تعریف برای پسرها به ویژگی های فیزیکی آنها مربوط می شود. از ویژگی های صورت یا ساختار بدن خود، آنها بدون شک دوست دارند بشنوند که ظاهر خوبی دارند. شما به طور غیرمستقیم علاقه خود را به او ابراز می کنید و ارتباط قوی تری در رابطه ایجاد می کنید.

جذابیت فیزیکی یک عامل ضروری برای پسران است. وقتی یک مرد متوجه می شود که یک زن او را جذاب می بیند، برای او احساس خاصی می کند. جدای از تعریف و تمجید از چشمان همسرتان، می توانید در مورد هیکل او تا کوچکترین چیزهایی که در مورد بدنش متوجه می شوید صحبت کنید.

۵- شما خوش تیپ به نظر می رسی

توجه به ظاهر همسرتان یک تقویت کننده اعتماد به نفس عالی از طرف اوست. همچنین کلید ایجاد یک رابطه شاد است. از آنجایی که شریک زندگی شما بیش از هر چیز دیگری توجه شما را می‌خواهد، شما باید به خواسته‌های او به کوچکترین روش‌ها توجه کنید. ذکر اینکه چقدر خوش تیپ به نظر می رسد یا تعریف از ویژگی های عالی او، روز او را بیش از آنچه انتظار دارید شاد می کند.

این فرآیند همچنین هر دوی شما را به هم نزدیکتر می کند. اگر کسی احساس کند مورد توجه و مراقبت شما قرار گرفته است، همیشه دوست دارد در کنار شما باشد. همه بدون شک می خواهند جایی باشند که بیشترین ارزش را دارند. بنابراین، ایجاد محیطی دلپذیر برای طرف مقابلتان باعث شکوفایی رابطه می شود.

۶-من از شما قدردانی می کنم

مردها از ستایش شدن به خاطر تلاششان لذت می برند. صرف گفتن اینکه به همسرتان قدردانی می کنید باعث می شود که او احساس خاصی کند. علاوه بر این، او احساس می کند که شما او را از بسیاری جهات می شناسید. این بیانیه همچنین نشان دهنده قدردانی است و آنچه را که شریک زندگی شما انجام داده است در نظر می گیرد. تنها این واقعیت که او را خوشحال می کند این است که چرا باید بیشتر به او بگویید.

نکته مثبت در مورد قدردانی از شریک زندگی خود این است که قدردانی از شما را برای او آسان می کند. محیطی دلپذیر برای هر دوی شما ایجاد می کند تا ثابت کنید چقدر به یکدیگر اهمیت می دهید. تصدیق مداوم باعث ایجاد هماهنگی در رابطه می شود و به هر دوی شما کمک می کند در سطح عمیق تری با هم ارتباط برقرار کنید.

چیزهایی که آقایان دوست دارند

۷-متشکرم را زیاد به شوهرتان بگویید

جمله شیرین و در عین حال ساده دیگری که مرد شما را خوشحال می کند این است که «متشکرم!» این بیانیه نشان می دهد که چقدر برای تلاشی که او در رابطه انجام می دهد سپاسگزار هستید. همچنین به او امیدواری می دهد که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. هرچه بیشتر شریک زندگی خود را تصدیق کنید، او بیشتر احساس می کند که شما را دوست دارید. شما احساسات منفی را منتقل نمی کنید، بلکه گرما و شفقت را به اشتراک می گذارید.

هرچه بیشتر تشکر کنید، همسرتان بیشتر تلاش می کند تا شما را راضی کند. او از دریافت تعریف و تمجید از شما لذت می برد و می خواهد آن را ثابت کند. این روند همچنین به او اجازه می‌دهد تا از شما قدردانی کند، زیرا چقدر به او احساس خاصی می‌کنید.

۸-به شوهرت بگو ، تو متفاوتی

اشاره به عجیب بودن شریک زندگی تان، جذابیت شما را نسبت به او تقویت می کند. این به او کمک می کند تا بفهمد که شما او را متفاوت از همه می بینید. علاوه بر این، شما به دلیلی با او در ارتباط هستید. اگر او فکر می کند که جایگاه خاصی در زندگی شما ندارد، ممکن است با گذشت زمان از او دور شود. برعکس، ارائه دلایل ارتباط خود به او این مشکل را به راحتی حل می کند

بدانید که شما صریحاً مجاز به بیان این اظهارات هستید، حتی اگر قرار است بدون قید و شرط دیگران مهم خود را دوست داشته باشید. بسیاری از مردان تمایل دارند با گذشت زمان احساس بی‌کفایتی یا کم‌ارزش شدن می‌کنند، به همین دلیل است که گاهی اوقات به دنبال این نوع اطمینان هستند. بچه ها می خواهند بشنوند که شما آنها را متفاوت می بینید. بنابراین سعی کنید همیشه این موضوع را به مرد خود متذکر شوید.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “چگونه عشقمان را به همسرمان ابراز کنیم؟” را نیز مطالعه بفرمایید.      

۹-به همسرت بگو ، به مشورت با شما نیاز دارم

یکی دیگر از چیزهایی که آقایان می خواهند از خانم های خود بشنوند این است که نظر آنها را در مورد موضوعات بپرسند. اگرچه اکثر پسرها زنان مستقل را دوست دارند، اما تلاش می کنند تا در زندگی زنان احساس اهمیت داشته باشند. بنابراین، درخواست مداوم از شریک زندگی خود برای او باعث می شود که او احساس نیاز کند. هرچه بیشتر احساس ارزشمندی کند، بیشتر تلاش می‌کند تا کارها را انجام دهد.

درخواست مشاوره از او باعث می شود در بسیاری از زمینه ها احساس باهوشی و همه کاره بودن کند. بیشتر از این، ثابت می کند که شما برای نظر او ارزش قائل هستید. درگیر کردن او قبل از انجام برخی اقدامات نیز نشان دهنده توجه شما به او است. این درک واقعاً او را خوشحال می کند.

۱۰-من با تو احساس امنیت می کنم

بیشتر مردها با عاملی به نام “غریزه قهرمان” رشد می کنند. آنها می خواهند نقشی اساسی در زندگی خانم هایشان برنامه ریزی کنند و شاهزاده او جذاب باشند. مردانگی آنها را تقویت می کند و به آنها احساس اهمیت می دهد. اگر بتوانید کاری کنید که مردی در اطراف شما احساس قهرمانی کند، او مطمئناً رابطه خود را با شما گرامی خواهد داشت.

۱۱- من به شما احترام زیادی می گذارم

احترام یکی از جنبه های ضروری هر رابطه است، زیرا تأکید می کند که یک شریک چقدر برای دیگری ارزش قائل است. مردان از این می ترسند که خانم هایشان علاقه خود را از دست بدهند، بنابراین باید به مرور زمان بر اهمیت همسرتان تاکید کنید. با ذکر این موضوع به او نشان دهید که چقدر به او احترام می گذارید. او ارزش خود را احساس خواهد کرد و حتی بیشتر احساس خواهد کرد.

مردها می خواهند بشنوند که همسرشان به آنها احترام می گذارد، اما همچنین می خواهند آن را در اعمال خود ببینند. برای نظرات او ارزش قائل باشید، به او فضایی بدهید تا خودش را بیان کند، تفاوت ها را قدردانی کنید و مراقب نحوه برقراری ارتباط با او باشید.

چیزهایی که آقایان دوست دارند از خانمها بشنوند

۱۲- به او اجازه بده با دوستانش وقت بگذراند

کلید داشتن یک رابطه سالم تعادل است. شما به همان اندازه که همسرتان به فضای خود نیاز دارد، به فضای خود نیاز دارید. تشویق صمیمانه شریک زندگی خود به لذت بردن از گذراندن وقت با دوستانش، این عامل را تایید می کند و به تثبیت رابطه کمک می کند. او شفقت شما را نسبت به زندگی شخصی خود احساس می کند و حضور شما را بیشتر ارج می نهد.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.