چگونه مژه‌هایی بلند داشته باشیم؟

امروزه افراد به دنبال یافتن شیوه هایی برای آرایشی ملایم جهت رسیدن به زیبایی خاص هستند. در این زمینه مهم ترین سوالی که پیش می آید این است که چگونه مژه هایی بلند داشته باشیم؟ پاسخ این سوال را می توان از جنبه های مختلف بررسی کرد. به عنوان مثال، استفاده از لوازم آرایشی خاص، مواد تقویت کننده و… مواردی هستند که در یافتن پاسخ این سوال کمک شایانی می کنند.

موارد تاثیرگذار برای داشتن مژه هایی بلند

همان طور که اشاره شد، استفاده از لوازم آرایشی می تواند تاثیر مثبت یا منفی در زمینه مذکور داشته باشد. به کار بردن لوازم فیک و با کیفیت پایین موجب تاثیرات مخربی بر روی مژه ها می شود. به عنوان مثال ممکن است که موجب ریزش مژه ها شود. از سویی دیگر با به کار بردن محصولات مرغوب و با کیفیت، می توان شاهد رشد و تقویت مژه ها بود. بنابراین بهتر است برای کسب اطمینان بیشتر نسبت به کیفیت محصولات، از فروشندگان سایت نوبشو موتور جستجوی کالا دیدن کرده و اقدام به خرید تقویت کننده مژه نمایید.

مژه های بلند

برخی از ابزارهای کمک کننده برای داشتن مژه هایی بلند و زیبا را به همراه کاربرد آن ها در ادامه می خوانیم:

  • تقویت کننده مژه: خود تقویت کننده های مژه شامل محصولات مختلفی می شوند که مکمل همدیگر بوده و در کنار هم منجر به بلند شدن مژه ها می شوند. این محصولات عبارتند از محلول تقویت کننده مژه، سرم تقویت کننده و ضد ریزش و لوسیون تقویت مژه و ابرو که با خرید تقویت کننده مژه، می توانید شاهد همه این محصولات باشید.
  • ریمل: با استفاده از ریمل می توان مژه ها را صاف و مشکی تر کرد. صاف و مرتب شدن مژه ها منجر می شود که بلندتر دیده شوند. در زمان خرید ریمل ، به نوع و شکل برس داخلی آن دقت کنید که حتما نرم و سالم باشد.
  • دستگاه فر کننده مژه: با استفاده از این دستگاه ها می توان مژه ها را به سمت بالا سوق داده و منجر به بلند شدن آن ها شد. در زمان استفاده از مژه فر کن، باید مراقب باشید که مژه ها را نکشید تا کَنده نشوند.

انواع محصولات تقویت کننده و بلند کننده مژه

در بخش قبلی گفتیم که محصولات تقویت کننده و بلند کننده مژه ها بسیار متنوع هستند. در این قسمت قصد داریم به معرفی برخی از آن ها بپردازیم.

  • محلول های تقویت کننده: انواع محلول های مختلف وجود دارند که ممکن است متشکل از انواع روغن ها و مواد مغذی باشند که احتیاجات مو را برای رشد و تقویت برطرف می کنند. این محلول ها همانند دیگر محصولات مانع ریزش موهای مژه و یا ابرو می شوند.
  • انواع سرم تقویتی: سرم ها را معمولا با استفاده از آمینواسید و انواع ویتامین می سازند. ترکیب مذکور موجب محکم شدن مو در نواحی مانند مژه، ابرو و یا حتی سر می گردد که در نتیجه این امر شاهد کاهش ریزش مو در نواحی مذکور خواهیم بود.
  • کرم های تقویت کننده: کرم ها نیز همانند دو محصول دیگر از مواد تقویتی ساخته می شوند. تفاوت عمده آن ها با دیگر محصولات در غلظت کرم است که موجب ماندگاری بیشتر آن روی ریشه موها شده و این امر تاثیرگذاری بهتری را به ارمغان می آورد.
  • ریمل های تقویتی: با توجه به داشتن برس، استفاده از آن ها آسان تر بوده و به همین علت طرفداران بیشتری دارد. مواد تشکیل دهنده ریمل های تقویت کننده نیز همچون دیگر محصولات بوده و تنها مزیت آن در مقایسه با دیگر کالاهای مشابه، راحتی در استفاده است. ریمل ها را نیز هم برای ابرو و هم مژه استفاده می نمایند.
  • مژه مصنوعی : با خرید مژه مصنوعی می توانید به مژه دلخواه و مورد نظر خود دست یابید

چگونه مژه‌هایی بلند داشته باشیم

آشنایی با اصول مهم برای خرید تقویت کننده های مژه و ابرو

به طور کلی برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی باید به برخی نکات توجه کرد. این امر در خصوص خرید محصولات مربوط به چشم حساسیت بیشتری دارد. زیرا در صورت بروز حادثه ای در چشم، ممکن است خسارات جبران ناپذیری رخ دهد. به همین علت نکات مهمی که در زمان خرید محصولات مربوط به حوزه چشم و مو باید به آن توجه شود را به اختصار معرفی می کنیم:

  • به تاریخ تولید و انقضای محصول توجه کنید.
  • کیفیت محصول از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • خرید محصولات برندهای معتبر، می تواند تضمین کننده کیفیت باشد.
  • فروشگاه های معتبر را برای خرید انتخاب کنید.
  • صرفا بخاطر قیمت کمتر، سمت محصولات فیک نروید.

معرفی برخی اسرار برای مراقبت از مژه ها

با توجه به حساسیت پوست دور چشم، و حجم بالای محصولات آرایشی برای آرایش چشم، باید کارهای مراقبتی را نیز فراموش نکنید.

  • در پایان هر روز تمامی آرایش چشم و اطراف آن و نیز ابرو را کاملا تمیز کنید.
  • گاهی مژه ها را زیر نظر یک شخص متخصص کمی کوتاه کنید تا موجب حساس کردن فولیکول های آن شده و فرآیند رشد را تسریع کنید.
  • با رعایت رژیم غذایی سالم می توانید در سلامتی مژه ها و ابروهای خود بکوشید.
  • در طول روز یکی دوبار با یک ریمل پاکیزه به مژه هایتان بکشید. این امر به رشد آن ها کمک می کند.
  • ماساژ روزانه پلک ها با انگشت حلقه به صورت ملایم نیز تاثیر مثبت دارد.

مزایای خرید از نوبشو

مزایای خرید از نوبشو

خرید تقویت کننده مو و مژه از نوبشو مزیت های زیادی را برای خریداران به همراه دارد. به عنوان مثال تیم مدیریتی نوبشو شرایطی را فراهم کرده اند که کاربران و مراجعه کنندگان بتوانند قیمت یک محصول را در میان فروشنده های اینترنتی و نیز اینستاگرامی مقایسه کنند. با مراجعه به نوبشو می توانید تمامی کالاهای مورد نیاز خود را اعم از نو و استوک خریداری کنید.

با توجه به اینکه مراجعین به نوبشو می توانند به راحتی با سایت نوبشو کار کنند و دسترسی به تمامی قسمت های آن به سادگی امکان پذیر است، محبوبیت آن را افزایش می دهد. ظاهری زیبا به همراه عرضه محصولات با کیفیت از فروشنده های معتبر نیز از دیگر ویژگی های بارز آن است.

در نهایت می توان گفت که بستر پرداخت آنلاین با حداکثر امنیت در حفظ اطلاعات حساب بانکی کابران تعبیه شده که ایمنی خرید را تضمین می کند.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.