بهترین و بدترین کارهایی که می توانید قبل از رابطه زناشوئی انجام دهید

 کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید و باید قبل از اینکه به رختخواب بروید و بخواهید رابطه زناشوئی داشته باشید انجام دهید – و همچنین فعالیت‌های زیادی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. آیا می‌خواهید یک رابطه زناشوئی لذت بخش را تجربه کنید؟ برای یادگیری بهترین و بدترین کارهایی که می توانید قبل از رابطه جنسی انجام دهید، ادامه مطلب را بخوانید.

باید ها و نباید ها قبل از رابطه زناشوئی

بهترین: به افکار جذاب فکر کنید

 حتی چند دقیقه زمان برای تقویت خلق و خوی من قبل از انجام این کار می تواند به ایجاد حس گرمتر، بهتر و پرشورتر رابطه جنسی کمک کند.

برخی از فعالیت های کوچک را در آغوش بگیرید تا احساس خونسردی، اعتماد به نفس و آمادگی داشته باشید. دکتر لیا میلهایزر، متخصص زنان، به Women’s Health گفت: «این کار می‌تواند به آسانی دوش گرفتن، تعویض لباس یا روشن کردن یک شمع خاص باشد». او توضیح داد که خواندن یک رمان عاشقانه نیز خوب است: “این می تواند یک راه واقعا عالی برای شروع میل جنسی شما باشد، به خصوص در پایان یک روز کاری پر استرس.”

شما همچنین می توانید رویکرد ظریف تری داشته باشید. ونسا مارین، درمانگر جنسی، به اینسایدر گفت که مفید است که به سادگی «پنج دقیقه وقت بگذارید تا … کاری را انجام دهید که شامل هیچ گونه وسایل الکترونیکی نباشد». به عبارت دیگر، تمام افکاری که مغز شما را مسدود می‌کنند را از برق بکشید و رها کنید تا بتوانید واقعاً در لحظه حضور داشته باشید – از نظر فیزیکی، ذهنی و احساسی.

رابطه زناشوئی 

بهترین کار : غذاهای سالم بخورید

می توانید دانه های کتان را روی سالاد خود بپاشید. همانطور که توسط Healthline توضیح داده شده است، آنتی اکسیدان های آنها به تقویت جریان خون در اندام تناسلی کمک می کند. در حالی که در حال انجام این کار هستید، مطمئن شوید که یک قسمت مقوی اسفناج در اولین غذای ترد سرشار از سبزیجات وجود دارد.

منیزیم موجود در سبزی ها التهاب را کاهش می دهد. دکتر تامی نلسون، گفت: «افزایش جریان خون خون را به اندام‌ها هدایت می‌کند، که می‌تواند برانگیختگی را افزایش دهد و رابطه جنسی را لذت‌بخش‌تر کند». او ادامه داد و گفت: “زنان دریافته اند که ارگاسم راحت تر است و مردان متوجه خواهند شد که نعوظ طبیعی تر است.”

بدترین کار: درست قبل از رابطه جنسی اصلاح کنید یا اپیلاسیون کنید

مطمئناً می خواهید برای شب پیش رو آماده شوید. اما یک چیز را باید در نظر بگیرید: اصلاح یا اپیلاسیون موهای ناحیه تناسلی. همانطور که توسط Verywell Health توضیح داده شده است، به ویژه اصلاح قبل از رابطه جنسی می تواند خطرناک باشد زیرا حتی کوچکترین بریدگی می تواند شما را مستعد ابتلا به بیماری های مقاربتی کند.

ابتدا سعی کنید یک روز یا بیشتر قبل از یک رابطه جنسی اصلاح خود را انجام دهید تا پوست شما فرصت کافی برای بهبود هر گونه بریدگی داشته باشد. ثانیاً، در صورت شیوع فعال STD از هرگونه تکنیک حذف موهای زائد بدن خودداری کنید زیرا این امر می تواند باعث گسترش بیشتر به شما و شریک بالقوه شما شود. و در صورت امکان سعی کنید از تیغ زدن خودداری کنید و با احتیاط و با ظرافت ناحیه را با یک جفت قیچی شخصی کوتاه کنید.

بهترین کار قبل از رابطه زناشوئی : “گفتگو”

بیا در مورد جنسیت صحبت کنیم عزیزم. ممکن است در ابتدا احساس خجالت یا ناراحتی داشته باشید، اما قبل از اینکه شروع کنید، باید بلند شوید و تمیز شوید. در انتظار انجام این کار چیزهای زیادی برای گفتگو وجود دارد .

Emily L. Depasse، یک متخصص سکسولوژی، گفت: «لازم نیست که این کار ناخوشایند باشد، اما باید فضایی برای درخواست و تأیید مجدد رضایت شریک زندگی خود ایجاد کنید تا در مورد مراحل بعدی شفاف باشید. بعد، به وضعیت سلامت جنسی خود بپردازید. این مهم است که در مورد عفونت های مقاربتی کاملاً شفاف باشید و اگر شما یا او آزمایشی انجام نداده اید، باید قبل از اینکه برای اتاق خواب قرار ملاقات بگذارید، آن قرار را در اولویت قرار دهید.

بدترین کار: آنتی هیستامین ها را درست قبل از رابطه جنسی مصرف کنید

هیچ چیز خاصی در مورد عطسه یا سرفه وجود ندارد، اما اگر آلرژی فصلی دارید و یا محرکی برای آبریزش بینی یا خارش چشم‌های شما خواهد بود. قبل از اینکه به کابینت دارو بدوید و یک آنتی هیستامین مصرف کنید، دو بار فکر کنید. همانطور که قرص ضد آلرژی شما غشاهای مخاطی نشتی شما را خشک می کند، همچنین می تواند رطوبت سلول های تولید کننده مخاط را در نواحی زیرین شما را هم کم کند .

        پیشنهاد می کنیم مقاله “راههای طبیعی برای بهبود میل جنسی در زنان” را نیز مطالعه بفرمایید.      

بهترین کار قبل از رابطه زناشوئی : کشش و مدیتیشن

 رابطه جنسی روی گروه های عضلانی زیادی کار می کند، و قبل از اینکه خم شوید و بپیچید باید سست و شل شوید. حتی اگر قصد ندارید به ورزش‌های افراطی  بروید، می‌توانید طبق توصیه‌های چلسی استرایفندر، معلم پیلاتس، از یک ست کششی خوب بهره‌مند شوید.

همچنین می توانید کمی مدیتیشن قبل از سکس را امتحان کنید تا ذهن و بدن را آرام کنید. همانطور که امیلی فلچر، بنیانگذار مدیتیشن زیوا، در مقاله‌ای برای «Mind Body Green» توضیح داد، مدیتیشن می‌تواند استرس و اضطراب را کاهش دهد، دو مانع اصلی برای رابطه جنسی خوب. علاوه بر این، مدیتیشن می تواند تولید دو هورمون شادی را افزایش دهد، دوپامین و سروتونین، که در کنار هم می توانند میل جنسی را افزایش داده و “شدت ارگاسم” را بهبود بخشند.

رابطه زناشوئی

بدترین: خوردن غذاهای تند یا یک وعده غذایی بسیار سنگین

چندین غذای خاص وجود دارد که ممکن است بخواهید به طور کامل قبل از رابطه جنسی از آنها اجتناب کنید. همانطور که توسط Eat This, Not That پیشنهاد شده است، احتمالاً نباید از لوبیاها یا سبزیجات چلیپایی (به کلم، کلم پیچ و گل کلم) استفاده کنید. آنها می توانند شما را با ناراحتی شکمی و، بله، گاز معده ایجاد کنند.

البته، آلیوم‌ها (مانند پیاز و سیر) می‌توانند بوی بدن – و تنفس شما را تغییر دهند و منجر به پیش‌بازی نه چندان شیرین شود. دسرهای بازاری شده یکی دیگر از موارد بی مصرف هستند. سرشار از چربی‌های ترانس و قند، این مواد می‌توانند انسولین شما را افزایش داده و سطح تستوسترون را که میل جنسی شما را تحریک می‌کند، کاهش دهند. فراتر از آن، فقط از عقل سلیم در انتخاب وعده غذایی قبل از رابطه زناشوئی استفاده کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.