بهترین میوه های تابستانی چه میوه هایی هستند؟

تابستان می تواند سخت باشد.مهم است که مطمئن شوید که سیستم بدن شما در تابستان هیدراته می ماند. و خوردن میوه های تابستانی یکی از ساده ترین راه ها برای انجام همین کار است. میوه‌های تابستانی انرژی را افزایش می‌دهند و به کاهش خستگی کمک می‌کنند، چیزی که بسیاری از ما در فصل تابستان تجربه می‌کنیم. آنها بدن شما را هیدراته نگه می دارند و شما را خنک می کنند.

بهترین میوه های تابستانی برای خوردن

هندوانه

تابستان ها بدون این میوه قرمز و آبدار ناقص است. این یکی از بهترین میوه های خنک کننده در فصل تابستان است. هندوانه سالم و ارزان است. این نه تنها منبع عالی آب است، بلکه ویتامین A و C نیز دارد. ویتامین A ایمنی را تقویت می کند و برای چشم مفید است. ویتامین C همچنین باعث تقویت ایمنی می شود. هندوانه همچنین دارای ویتامین B6 و پتاسیم است. پتاسیم تعادل آب را در بدن حفظ می کند در حالی که ویتامین B6 ایمنی را بهبود می بخشد. پتاسیم همچنین از گرفتگی عضلات جلوگیری می کند و قلب شما را سالم نگه می دارد.

بهترین میوه های تابستانی

خوردن هندوانه از آسیب های پوستی ناشی از اشعه خورشید جلوگیری می کند. همچنین از بروز سرطان جلوگیری می کند و سلامت قلب را بهبود می بخشد.

انبه

افراد زیادی وجود دارند که تابستان ها را فقط به خاطر انبه دوست دارند. انبه، اگرچه کالری بالایی دارد، اما منبع غنی از مواد مغذی است. دلایلی وجود دارد که چرا انبه به عنوان “سلطان میوه ها” شناخته می شود. این میوه با فیبر غنی شده و دارای ۲۰ ماده معدنی و ویتامین است. فیبر به هضم غذا کمک می کند و به سیری شما کمک می کند. انبه سرشار از ویتامین A و C و همچنین پتاسیم است. همچنین زآگزانتین، رنگدانه موجود در انبه، با فیلتر کردن اشعه های آبی مضر از چشم ها محافظت می کند.

طالبی – تا ۹۰٪ آب

این میوه کم کالری به دلیل طعم شیرین و فواید سلامتی برای تهیه بسیاری از دسرهای لب پز استفاده می شود. طالبی یک نوشیدنی شگفت انگیز برای سلامتی تابستانی می سازد!

طالبی منبع عالی ویتامین C و A است که برای تقویت سیستم ایمنی ضروری است. محتوای بالای پتاسیم طالبی به تعادل فشار خون کمک می کند. بتاکاروتن موجود در طالبی به مبارزه با آب مروارید و بهبود بینایی کمک می کند.

 پاپایا

یکی دیگر از میوه های عالی که می توانید در تابستان بخورید پاپایا است. این میوه را می توانید به صورت خشک، رسیده یا نارس مصرف کنید. پاپایا حاوی مواد مغذی مانند ویتامین A و C، فولات و مواد شیمیایی گیاهی مختلف است.

این میوه همچنین حاوی پاپائین است، ترکیبی که برای سلامت دستگاه گوارش شما مفید است. همچنین به درمان سوء هاضمه و نفخ کمک می کند، چیزی که در تابستان رایج است. پاپایا همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است. از آسیب پوست جلوگیری می کند و التهاب را کاهش می دهد. پاپایا همچنین مقدار مناسبی آنتی اکسیدان دارد و به پیشگیری از سرطان و بیماری های جدی قلبی کمک می کند. این یک انتخاب عالی برای افرادی است که رژیم کاهش وزن دارند.

 توت فرنگی

توت فرنگی از زمان های بسیار قدیم مورد استفاده بوده است. از آنها برای درمان بسیاری از بیماری ها با ساختن تونیک ها استفاده می شد. توت فرنگی برای مشکلات پوستی، سفید کردن دندان ها و مشکلات گوارشی استفاده می شد. رنگ روشن آنها به دلیل فلاونوئیدها و مواد مغذی گیاهی است. توت فرنگی همچنین سرشار از فیبر، ویتامین C و منگنز است. همچنین مقدار قابل توجهی فولات و پتاسیم در توت فرنگی دریافت خواهید کرد. کوئرستین، یک فلاونوئید موجود در توت فرنگی، دارای فواید ضد التهابی است. با خوردن توت فرنگی می توان از مشکلات پوستی و سلامتی مرتبط با تابستان جلوگیری کرد.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز تهیه ترشی میوه و سبزیجات در خانه” را نیز مطالعه بفرمایید.      

آلو

آلو سرشار از مواد مغذی است. این میوه‌های گرد، سرشار از فیبر رژیمی و سوربیتول هستند که با هم به رفع یبوست و سایر مشکلات گوارشی کمک می‌کنند. آلو با حفظ سطح فشار خون و جلوگیری از سکته قلب را سالم نگه می دارد. مصرف آلو خطر ابتلا به سرطان سینه و دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد. آنتوسیانین به مبارزه با سرطان سینه کمک می کند. آلو همچنین دارای شاخص گلیسمی پایینی است که به این معنی است که می توانید در حین رژیم آلو بخورید.

انگور

انگور میوه ای است که در تابستان به راحتی در دسترس است. آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و منبع غنی پتاسیم هستند. اگر کلسترول یا قند خون بالا دارید، انگور را در رژیم غذایی خود قرار دهید. انگور قلب شما را سالم نگه می دارد. آنها برای زانو مفید هستند و سلامت مغز را تقویت می کنند. انگور همچنین از بسیاری از عفونت های ویروسی جلوگیری می کند و از تخریب چشم جلوگیری می کند. آنها سوء هاضمه را درمان می کنند و به مبارزه با سرطان سینه کمک می کنند.

 آناناس

اول، یک واقعیت جالب – آیا می دانستید که آناناس در واقع یک میوه نیست؟ آناناس توده ای از توت های منفرد است که به یک ساقه مرکزی ذوب می شوند.آناناس یکی از محبوب ترین میوه های استوایی است. این بخشی از هر سالاد میوه ای است که در فصل تابستان درست می شود. آناناس به افزایش متابولیسم و ​​کاهش التهاب کمک می کند. آنها فشار خون را تنظیم می کنند و همچنین به سوزاندن کالری کمک می کنند.
تبلیغات

 کیوی

کیوی یکی از پر مواد مغذی ترین میوه هایی است که وجود دارد. برخی از این مواد مغذی شامل ویتامین A، C و B6 و منیزیم و آهن است.
تبلیغات

خوردن کیوی به حفظ سطح هموگلوبین خون و تعادل قلیایی در بدن کمک می کند. کیوی به مشکلات مربوط به خواب و حتی سندرم روده تحریک پذیر کمک می کند. آنها برای قلب، پوست، مو و کبد عالی هستند. مصرف کیوی برای افرادی که شمارش خون پایینی دارند نیز بسیار توصیه می شود.

انجیر

انجیر تازه یکی از دست نیافتنی ترین و خوشمزه ترین میوه های طبیعت و یکی از چیزهای مورد علاقه ما در اواخر تابستان است. حداقل سالی یک بار، رسیده‌ترین دسته‌ای را که می‌توانیم پیدا می‌کنیم بار می‌کنیم، آن‌ها را تکه تکه می‌کنیم، با عسل و سایر مواد روی آن می‌پاشیم، سپس تعدادی از دوستان را دعوت می‌کنیم.

بهترین میوه های تابستانی

زردآلو – تا ۸۶٪ آب

زردآلو یک منبع غنی از فیبر غذایی است که می تواند هضم شما را بهبود بخشد و متابولیسم را افزایش دهد. سرشار از آنتی اکسیدان است که میوه ای عالی برای سلامت قلب شماست.

اینها برخی از میوه های تابستانی هستند که برای سلامتی شما مفید هستند. می توانید این میوه ها را همانطور که هست بخورید یا با آنها اسموتی یا آبمیوه درست کنید. همچنین می توانید با همه این میوه ها سالاد میوه درست کنید تا بتوانید از فواید همه آنها بهره مند شوید.

میوه ها گزینه های عالی برای میان وعده هستند و کمک بسیار خوبی برای کاهش وزن هستند. به جای اینکه هر زمان که احساس گرسنگی کردید سراغ میان وعده های سرخ شده یا شیرین پر کالری بروید، چند تکه از یکی از این میوه ها را در دهان خود بریزید. این میل شما به غذا را کاهش می دهد، بدون اینکه کالری زیادی دریافت کنید. پوست، مو و بدن شما نیز از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها بهره می برد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.