۶ روش ساده برای آب میوه گرفتن بدون وسایل خاص

آب میوه گیری یک روش سرگرم کننده و سالم برای استفاده بیشتر از میوه ها و سبزیجات است. هنگامی که به جای خوردن میوه یا سبزیجات خاص ، آبمیوه می نوشید ، فوراً تمام فواید آن را برای سلامتی دریافت می کنید. میوه ها و سبزیجات حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. در حالی که خوردن آنها قطعاً برای ما مفید است. امروز ما نحوه گرفتن آب میوه هایی چون پرتقال/هویج/سیب تازه/خیار/لیمو و غیره با و بدون آب میوه گیری را مطالعه می کنیم.

از طریق آب میوه ، آن فواید را فوراً بدست می آوریم زیرا بدن نیازی به تلاش زیاد برای به دست آوردن آنها ندارد. آب میوه همچنین روده بزرگ و کبد را تمیز می کند و برای مو و پوست ما فوق العاده مفید است.

نحوه درست کردن آبمیوه بدون آب میوه گیری

اگر عاشق آب میوه هستید ، ممکن است بخواهید روی یک آبمیوه گیری با کیفیت سرمایه گذاری کنید. با این حال ، روش های زیادی برای آب میوه گیری از میوه ها و سبزیجات ، به ویژه پرتقال و سیب و خیار بدون آب میوه گیری وجود دارد. با این حال ، شما حداقل به مخلوط کن معمولی نیاز دارید. شما همچنین به برخی از ابزارها مانند پارچه پنیر و یک صافی مشبک نیاز دارید. مطمئن شوید که یک کاسه در دست دارید تا آب آن جمع شود.

با پوره کردن همه مواد شروع کنید.
ممکن است برای جابجایی مواد به مقداری آب یا مایع نیاز داشته باشید.
کاسه را با صافی خوب بپوشانید. پارچه را روی صافی قرار دهید.
مایع را به آرامی در مخلوط کن روی پارچه بریزید.
اجازه دهید آب میوه در کاسه جمع شود.
انتهای پارچه را با هم جمع کرده و به آرامی آن را فشار دهید. ممکن است بخواهید پیش بند بپوشید تا مانع از پاشیدن پوره جمع آوری شده روی لباس های خود شوید.
از آب میوه تازه لذت ببرید.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز تهیه ترشی میوه و سبزیجات در خانه” را نیز مطالعه بفرمایید.      

طرز تهیه آب هویج بدون آب میوه گیری یا مخلوط کن

آب هویج سرشار از بتا کاروتن است-یک آنتی اکسیدان مورد نیاز برای سلامت چشم ها.

برای تهیه آب هویج بدون مخلوط کن یا آبمیوه گیری ، کافی است یک رنده ریز بردارید و هویج را رنده کنید. برای تولید یک لیوان آب میوه حداقل به ۸-۱۰ هویج آبدار و تازه نیاز دارید.

وقتی هویج را رنده کردید ، کمی نمک روی آن بمالید. نمک آب هویج را آزاد می کند. اجازه دهید هویج های نمک زده چند دقیقه بدون مزاحمت باقی بمانند.

در مرحله بعد ، هویج رنده شده را در یک صافی با پارچه رار دهید. پارچه را فشار دهید تا آب آن آزاد شود. آب میوه را در یک کاسه جمع کنید. آب میوه را در یک لیوان بریزید و لذت ببرید.

آب هویج بدون آب میوه گیری

نحوه تهیه آب میوه سیب در خانه

سیب ها را بشویید ، پوست بگیرید و هسته آنها را جدا کنید
سیب ها را در یک قابلمه قرار دهید و روی آنها را با آب کافی بپوشانید تا همه سیب ها را بپوشاند.
مخلوط سیب و آب را به مدت ۳۰ دقیقه بجوشانید.
بگذارید مخلوط کمی سرد شود.
مخلوط را در یک کاسه صاف کنید. همچنین می توانید سیب های نرم شده را کمی له کنید تا تمام آب آن گرفته شود.
آب سیب گرم را بچشید. در صورت تمایل مقداری شکر یا دارچین به آن اضافه کنید.
برای تهیه سس سیب می توانید از تفاله سیب جمع آوری شده در صافی استفاده کنید.
آب میوه را در یخچال نگه دارید. ظرف یک هفته مصرف کنید.

 نحوه گرفتن آب میوه سیب با مخلوط کن

برای آب سیب ، پوست آن را بگیرید ، سیب ها را خرد کرده . آنها را در مخلوط کن قرار دهید. ممکن است مجبور شوید کمی آب سیب یا آب برای جابجایی مواد اضافه کنید. آب را رقیق می کند ، بنابراین بهتر است آب سیب را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید. در صورت نیاز ، محتویات را با صافی و پارچه مانند بالا صاف کنید.

نحوه گرفتن آب میوه پرتقال با دست

برای آب میوه پرتقال با دست ، به آبمیوه گیری دستی نیاز دارید. ابتدا پرتقال ها را از وسط نصف کنید. آبمیوه گیری دستی را روی یک سطح صاف قرار دهید و یک کاسه را آماده کنید تا آب آن جمع آوری شود. هر نصف پرتقال را روی قسمت مخروطی آب میوه گیری فشار دهید. چرخاندن و فشردن تمام نیمه های نارنجی را ادامه دهید. شما حداقل به ۲-۳ پرتقال آبدار بزرگ برای تولید یک لیوان ۸ اونسی آب نیاز دارید.

 نحوه گرفتن آب لیمو ترش

آب لیمو دارای ویتامین C است و می توانید آن را به آب داغ اضافه کنید تا از سرفه و سرماخوردگی جلوگیری شود. برای به دست آوردن حداکثر آب لیمو ، آن را در مایکروویو قرار دهید(البته حتما با یک لیمو کوچک امتحان کنید اگر نتیجه گرفتید با مابقی لیموها ادامه دهید،یک لیمو را در ماکروویو برای ۵ دقیقه قرار دهید سپس آب آن را بگیرید).

این به شما کمک می کند تمام آب میوه را آزاد کنید. از آبمیوه گیر دستی مرکبات استفاده کنید که به شما کمک می کند لیموها را به طور موثر فشار دهید. یکی دیگر از ترفندهای ساده تر آب لیمو این است که لیمو را چند بار به صورت افقی روی سطح صاف بمالید. این آب میوه ها را آزاد می کند و به شما کمک می کند تا موثرتر فشار دهید.

 نحوه گرفتن آب لیمو ترش

درست کردن آبمیوه در خانه راهی سالم و سرگرم کننده برای دریافت تمام مواد مغذی مورد نیاز است. شما همیشه می توانید در آب میوه گیری میوه و سبزیجات سرمایه گذاری کنید ، اما روشهای آسان فوق می تواند به شما در تهیه آب میوه بدون آنها کمک کند.

3/5 - (4 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.