آشنایی با سخت ترین ورزش های جهان از اسب سواری تا بوکس

ورزش می تواند برای جمعیت انبوهی که فقط تماشاگر هستند سرگرم کننده باشد – هواداران در استادیوم فوتبال یا تماشاگران بوکس، یا بینندگانی که از صفحه تلویزیون تماشا می کنند. با این حال، ورزشکاران درگیر در ورزش می دانند که برای رسیدن به موفقیت در بین مسابقات مختلف چه درد و رنجی لازم است. این ورزش‌ های سخت به قدرت بدنی و تعادل برای سرعت و حالت ورزشکار نیاز دارند. همچنین نیاز به قدرت ذهنی و توانایی استقامت دارد. سخت ترین ورزش های جهان چه ورزش هایی است؟

سخت ترین ورزش های جهان

اسب سواری

نوعی ورزش مشارکتی است. یک تلاش تیمی، اما بر خلاف سایر ورزش های تیمی، هم تیمی شما در این ورزش حیوانی است که نمی توانید دقیقاً دستورالعمل ها را بیان کنید یا با او ارتباط برقرار کنید. این ورزش شامل جوکی‌ها (اسب‌سواران) و اسب دوانی با اسب‌ها است که کار آسانی نیست. جوکی ها اسب های خود را از قبل با افزایش سرعت و چندین مهارت آموزش می دهند. جوکی باید با اسب خود آشنا شود و حس هماهنگی با آن ایجاد کند که در طول رویدادهای رقابتی بسیار مفید خواهد بود.

سخت ترین ورزش ها

سخت ترین ورزش ها مثل دویدن کراس کانتری

دویدن در کراس کانتری نوعی ورزش است که محدودیت های استقامتی و قوای ذهنی شما را آزمایش می کند. اولاً مایل های طولانی می تواند شانس دلهره آور باشد. دونده ها اغلب قبل از پایان مسابقه به پایان می رسند. سپس، ممکن است به دلیل دویدن طولانی مدت مانند درد ناگهانی، آسیب دیدن پاها، تاری دید یا کشیده شدن عضله، مشکلات سلامتی رو به افزایش باشد.

آب و هوا نیز در تعیین سختی این ورزش نقش دارد. گاهی اوقات می توان مسابقات را در روزهای بسیار آفتابی برنامه ریزی کرد، که می تواند مانع دیگری برای دوندگان باشد و منجر به کم آبی سریع بدن شود. دویدن صحرایی یکی از سخت‌ترین ورزش‌ها است، زیرا به قوای جسمانی، قوای ذهنی و عاطفی نیاز دارد.

 کشتی آزاد

اکنون، این با کشتی فرنگی که غالباً صفحه نمایش تلویزیون ما را زیبا می کند متفاوت است. کشتی آزاد یک ورزش رزمی است که شامل دو حریف است که قصد دارند یکدیگر را روی یک تشک هشت ضلعی با یک دایره در داخل قرار دهند. این یک ورزش از نظر بدنی سخت است که به مقدار زیادی قدرت نیاز دارد.پ

گاو سواری

گاو سواری نه تنها یکی از چالش برانگیزترین ورزش ها، بلکه یک ورزش خطرناک است. برای ضعیفان گزینه مناسب نیست. فقط شجاعان در این ورزش خطرناک شرکت می کنند. خطر این ورزش می تواند به معنای واقعی کلمه خیره شدن به مرگ در کره چشم باشد. گاو سواری به سوارکاران نیاز دارد که روی گاوهای وحشی دیوانه سوار شوند، که سعی می کند سوار را از پا در بیاورد. سوارکار باید هشت ثانیه بالای گاو در حال حرکت بماند.

تلاش برای حفظ تعادل خود بر روی یک جانور وحشی که چیزی جز حریفان شما نیست چالش برانگیزتر است و این زیبایی ورزش است. گاو سواری ترسناک و سرگرم کننده می تواند خونین باشد. هشت ثانیه سواران برای ماندن در گاو نر تند و تیز، خطرناک ترین هشت ثانیه در دنیای ورزش نامیده می شوند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “ثروتمندترین ورزشکاران جهان تا سال ۲۰۲۱” را نیز مطالعه بفرمایید.

 واترپلو هم یکی از سخت ترین ورزش ها است

تا به حال فوتبال آمریکایی را دیده اید؟ واترپلو مشابه آن است با این تفاوت که در آب در استخری عمیق حداقل ۱٫۸ متری بازی می شود. این ورزش شامل دو تیم است که با پرتاب توپ به تور یکدیگر، با یک توپ آب شناور هدف گلزنی می کنند. واترپلو یک ورزش سخت است زیرا ترکیبی از شنا و گرفتن و تیراندازی با یک دست است. فوتبال، به علاوه شنا، واترپلو را تشکیل می دهند.

اسکیت

اسکیت یکی از ورزش های طاقت فرسا است. برای یکی، رقبای ورزشی همکار در اسکیت سخت و خشن هستند و با اشتیاق دیوانه کننده برای پیروزی هدایت می شوند. فقط چند دقیقه فعالیت اسکیت می تواند تمام قدرت ورزشکار را تخلیه کند. او قدرت زمزمه کردن “من تسلیم می شوم” را ندارد. دوم ورزشکاری است که تعادل خود را پیدا می کند. وزن بدن همه زیر تیغه های ضخامت چهار میلی متر پایین می آید.

بنابراین در حالی که یک ورزشکار پرش و کارهای مختلف با پا را انجام می دهد، باید هر قدمی را با حس هماهنگی و قدرت بردارد: یک اشتباه منجر به سقوط بی رحمانه می شود. سقوط یکی دیگر از عواملی است که سختی این ورزش را جبران می کند. آنها دردناک و مکرر هستند که نه تنها منجر به کبودی، بلکه شکستگی استخوان، دررفتگی مفاصل، شکستگی می شوند.

موتور کراس

ورزش سخت

ورزش موتور کراس در ابتدا از آزمایشات موتور سیکلت توسعه یافت. این یک ورزش پرشور و از نظر بدنی سخت است. سوارکاران باید در مسابقات در مدارهای خارج از جاده رقابت کنند که با سواری صاف سازگار نیست، با موانع زیادی در مسیر به شکل پیچ های ناگهانی، مقدار بیش از حد مسیر شنی. آنها تقریباً غیرممکن می‌کنند که سوارکاران بتوانند با سرعت زیادی در پرش‌ها و فرودهای سواری زیاد شوند.برای رسیدن به مرحله پایانی به تنهایی تمرکز ذهنی زیادی لازم است و قدرت زیادی را از بین می برد.

شنا کردن

این ورزش یک ورزش قدرتمند است زیرا شکستن آب در سکته مغزی در مقایسه با فشار دادن وزنه است. با این حال، این رقابت باعث شده است که شناگران بر هنر شنا مسلط شوند و از سد دشواری این ورزش عبور کنند.

 ژیمناستیک و سخت ترین ورزش ها

ژیمناستیک یک ورزش رقابتی است که به قدرت و انعطاف زیادی نیاز دارد. برای تبدیل شدن به یک استاد اصلی در این ورزش، به چابکی، استقامت، تعادل، کنترل بدنی منظم و هماهنگی نیاز دارد. بنابراین یکی از سخت ترین ورزش های قرن جدید است. ژیمناستیک مدرن از طریق توسعه آن توسط سه مربی بدنی در قرن نوزدهم به وجود آمد که آن را در قالب تمرینات روی دستگاه آموزش دادند. این تولد ژیمناستیک مدرن بود و از آن زمان به یک رویداد ورزشی رقابتی برای هر دو جنس مرد و زن در قرن بیستم تبدیل شد.

بوکس

سخت ترین ورزش ها

بوکس ورزشی است که در آن دو حریف در یک رینگ با هم می جنگند تا با پرتاب مشت به یکدیگر امتیاز کسب کنند. بسیار خطرناک و چالش برانگیز، بوکس بدون شک سخت ترین ورزش در جهان است. شانس بالایی برای صدمات تهدید کننده زندگی دارد. بسیاری از بوکسورهای افسانه ای که آمده اند و بر ورزش مسلط شده اند و رفته اند، سال ها پس از بازنشستگی مجبور به مبارزه با بیماری های شدید سلامتی شده اند. مبارزان ستایش بی پایان دریافت می کنند، زیرا، علی رغم خطر، برای سرگرمی هواداران در بازی شرکت می کنند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.