یادگیری این تکنیک ها در آشپزی واجب اند

اگر تازه وارد آشپزخانه شده اید، از اینجا شروع کنید! این تکنیک های آشپزی به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید و غذاهای خانگی شما را بسیار ساده تر (و خوشمزه تر) کنید. دانش خود را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی را می توانید از این فهرست تکنیک های آشپزی استفاده کنید.

تکنیک های لازم برای آشپزی عالی

 نحوه استفاده ایمن از چاقوی آشپز

تکنیک های عالی برای آشپزی

تقریباً در هر دستور پختی نیاز به خرد کردن، برش دادن یا خرد کردن است. راحت بودن با چاقوی سرآشپز به شما کمک می کند تا همه این وظایف را سریع و آسان انجام دهید. ایمنی حرف اول را می زند، بنابراین اصول اولیه مانند نحوه تیز کردن چاقو و نحوه برش های ساده با چاقو را یاد بگیرید.

تکنیک استفاده از پیاز در آشپزی

پیازها پر از طعم هستند و پایه هزاران دستور غذای خوشمزه مانند سوپ و سس هستند. در مقایسه با مهارت‌های کلی چاقو، خرد کردن پیاز تقریباً هنر خودش است. ممکن است برای کامل کردن تمام برش های فردی که در خرد کردن پیاز انجام می شود کمی تمرین لازم باشد، اما وقتی این کار را انجام دادید، می توانید مهارت های خود را در هزاران دستور پخت مختلف نشان دهید.

 طبخ تخم مرغ

 نه تنها دانستن طرز پخت تخم مرغ برای صبحانه و برانچ ضروری است، بلکه می‌تواند یک غذای سریع برای ناهار یا حتی شام باشد، زمانی که در تنگنا قرار دارید. بعلاوه، نگهداری تخم مرغ های سفت پخته شده در یخچال، اضافه کردن یک تخم مرغ به سالاد یا برداشتن و خوردن یک میان وعده حاوی پروتئین را بسیار آسان می کند.

 نحوه تفت دادن سبزیجات

تفت دادن روشی است که می توانید تقریباً برای هر غذایی از جمله سبزیجات و پروتئین ها استفاده کنید. در واقع، شما به راحتی می توانید یک غذای کامل را فقط در ماهیتابه خود بپزید! فقط به روش‌های مختلفی فکر کنید که این روش پخت و پز می‌تواند مفید باشد – سینه مرغ را برای یک شام سریع تفت دهید، سبزیجات را در کنار آن سرو کنید، یا پیاز خرد شده را برای اضافه کردن به دستور غذای دیگر. دانستن این تکنیک ضروری است!

تکنیک استفاده از سیر در آشپزی

روش‌های مختلفی برای خرد کردن سیر وجود دارد، بنابراین این مهارت آشپزخانه را تا زمانی که بهترین گزینه را پیدا کنید، امتحان کنید. خرد کردن سیر با چاقوی سرآشپز کلاسیک ترین راه است، اما می توانید از پرس سیر یا میکروپلن نیز استفاده کنید.

طرز تهیه سس سالاد

 شما می توانید آن را همانطور که دوست دارید درست کنید و دقیقاً می دانید چه موادی برای تهیه آن استفاده شده است. همچنین بسیار آسان است زیرا فقط به روغن، سرکه و چند چاشنی نیاز دارید. هنگامی که ترکیبی را پیدا کردید که برای شما مناسب است، یک دسته بزرگ درست کنید و آن را در یخچال نگهداری کنید تا همه سالادهای شما طعم دار شود!

تکنیک پخت کیک را یاد بگیرید

حتی اگر غذای شما یک ترکیب جعبه ای باشد، موقعیت های زیادی وجود دارد که نیاز به کیک دارد. چه در حال برنامه ریزی برای یک جشن تولد باشید و چه فقط یک مهمانی شام کوچک، یک کیک خوب هرگز بی جا نیست. نیازی به به خاطر سپردن کل دستور غذا یا حتی تمام مواد اولیه نیست، اما به کارتان می آید که یک دستور غذای کلاسیک و آسان داشته باشید که می دانید هر بار پف دار و خوشمزه می شود.

چگونه استیک بپزیم

لذت بردن از یک استیک عالی یک راه خوشمزه برای نشان دادن یک مناسبت خاص است، اما لازم نیست برای انجام آن به یک استیک خانه بروید. یکی از ساده ترین راه ها برای لذت بردن از یک استیک لطیف و آبدار در خانه این است که یاد بگیرید چگونه آن را در فر خود بپزید.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز تهیه دلمه برگ مو خوشمزه به روش لبنانی” را نیز مطالعه بفرمایید.      

تکنیک پخت ماهی را یاد بگیرید

شکی نیست که ماهی می تواند یک شام سالم و آسان باشد که می توانید در هر شب هفته درست کنید. ماهی پخته شده پروتئینی است که برای شما مفید است و برای ایفای نقش در هنگام شام انتخابی خوشمزه است. مهارت دیگر این است که بدانید چه زمانی پخت ماهی تمام شده است.

 نحوه اندازه گیری آرد

به نظر می رسد اندازه گیری آرد باید واضح باشد، اما یک ترفند برای اطمینان از دقیق بودن اندازه گیری های شما وجود دارد. روش صحیح اندازه گیری آرد این است که آن را با قاشق در پیمانه اندازه گیری بریزید (از لیوان برای بیرون آوردن آن از ظرف استفاده نکنید، زیرا می تواند آرد را بسته بندی کند و مقدار زیادی از آن را برای شما باقی بگذارد)، سپس آن را با قاشق صاف کنید. سمت راست چاقو اگر آرد را درست اندازه نمی‌گیرید، محصولات پخته شده شما می‌توانند خشک شوند، بنابراین این تکنیک بسیار مهم است. همچنین می توانید از ترازو آشپزخانه برای اندازه گیری وزن آرد (و سایر مواد) خود استفاده کنید.

 نحوه پخت نان

تکنیک های عالی آشپزی

بسیاری از مردم در طول قرنطینه خمیر ترش را به عنوان یک سرگرمی آزمایش کردند و دلیل خوبی هم داشتند – پختن نان یک مهارت عالی در کارنامه آشپزی شماست. خیلی بیشتر از خمیر ترش وجود دارد. می‌توانید طرز تهیه نان سریع ساده که به مخمر، فوکاچیا یا نان ساندویچی کلاسیک نیاز ندارد، بیاموزید. چیزهای زیادی برای امتحان کردن وجود دارد، بنابراین با تسلط بر یک دستور شروع کنید، سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بیشتر کاوش کنید.

تکنیک پخت پاستا در آشپزی

یک قابلمه نمکی آب در حال جوشیدن بگیرید و یک قابلمه سس مورد علاقه خود را شروع کنید و قبل از اینکه متوجه شوید یک وعده غذایی روی میز است. حتی می توانید آن را فقط با کمی کره و پنیر سرو کنید، یا آن را سرد کنید و سبزیجات و سس مورد علاقه خود را برای سالاد ماکارونی ناهار اضافه کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.