ارزان ترین تور قشم در لحظه آخر

سفر به جزیره‌ای اسرار آمیز و جذاب در خلیج فارس یکی از بهترین لحظه‌هایی است که در کمتر جزیره‌ای می‌توانید آن را پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده این جزیره طرفداران بسیار زیادی داشته باشد، اقتصادی بودن آن است همچنین با ترفندهایی که لحظه آخر در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید سفری اقتصادی و مقرون به صرفه را با آفر تو قشم تجربه کنید!

به چند روش می توان به قشم سفر کرد؟

برای اینکه بتوانید خود را به جزیره قشم یا بزرگترین جزیره خلیج فارس برسایند، ۳ انتخاب پیش رو دارید:

تور زمینی قشم، سفری طولانی اما اقتصادی!

(مسافت زمانی ? ۲۰ ساعت با قطار، ۱۷ ساعت با اتوبوس) (هزینه سفر ? از ۱٫۲۰۰٫۰۰۰)

برای اینکه بتوانید تور زمینی قشم را تجربه کنید، می‌توایند سفر با قطار را انتخاب کنید. مسافرین تور قشم با قطار در ابتدا باید خود را به راه آهن بندرعباس برسانند تا با ترانسفر به اسكله شهيد حقانی رفته و از آنجا باید با لنج به اسكله شهيد ذاكری قشم برسند. همچنین لازم به ذکر است بدانید که فاصله بین بندرعباس تا قشم حدود ۴۰ دقیقه است.

اگر بخواهید مسیر تهران – قشم را با اتوبوس طی کنید، باید به پایانه جنوب یا غرب تهران بروید و از آنجا با پشت سر گذاشتن شهرهای قم، کاشان، شاهین شهر، اصفهان، سیرجان، حاجی آباد و بندر عباس به قشم برسید.

تور هوایی قشم

(مسافت زمانی ? ۱٫۵ ساعت) (هزینه سفر ? از ۲٫۸۰۰٫۰۰۰)

بهترین راه سفر به قشم، تورهای هوایی است! تورهای هوایی با آنکه هزینه بیشتری نسبت به تورهای زمینی دارند، اما در مدت زمان کوتاهی مسافرین می‌توانند به جزیره قشم برسند و بیشتر اوقات سفرشان را در جزیره سپری کنند تا در مسیر.

سفر شخصی به قشم

(مسافت زمانی ? ۱۵ ساعت) (هزینه سفر ? از ۳٫۵۰۰٫۰۰۰)

در سفر با ماشین شخصی مسافت تهران تا قشم ۱۳۲۰ کیلومتر است که حدود ۱۵ ساعت زمان می برد. به طور تقریبی برای پیمودن این مسیر باید ۱۳۰ لیتر بنزین بزنید که با احتساب بنزین ۳ هزار تومانی چیزی در حدود ۴۰۰ هزار تومان باید هزینه بنزین پرداخت نمایید. توجه نمایید انتهای مسیر را باید به صورت آبی طی کنید به همین دلیل می بایست خودروی خود را با لندی کرفت به بندر لافت انتقال دهید؛ هزینه انجام این کار ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین لازم به ذکر است بدانید که این هزینه و مدت زمان سفر امکان دارد برای گردشگران تور قشم از مشهد افزایش پیدا کند و به همین دلیل سایت لحظه آخر پیشنهاد می‌کند تا مسافرین تورهای هوایی را رزرو نمایند!

بهترین و پایین‌ترین نرخ تور قشم لحظه آخری را در سایت لحظه آخر ببینید و ضمن مقایسه با سایر سایت‌ها، نسبت به خریدِ مطمئن اقدام کنید.

مکان های دیدنی در قشم با هزینه

جزیره قشم مکان‌های دیدنی بی‌همتایی و زیادی دارد که بازدید از آن‌ها می‌تواند هر گردشگری را به وجد بیاورد. با این حساب گشت و گذار در این جزیره نیازمند زمان زیادی است که احتمالا در طول سفر ۳ الی ۵ روزه ممکن نخواهد بود. به همین دلیل بهتر است برنامه‌ریزی درستی داشته باشید تا بتوانید از محبوب‌ترین اماکن قشم دیدن کنید. اما کدام مکان‌های دیدنی قشم را حتما باید ببینیم؟

  • دره ستارگان قشم ===> 5.000 تومان
  • جنگل های حرا ===> 15.000 تومان
  • تنگه چاهکوه قشم ===> 5.000 تومان
  • پارک کروکودیل قشم ===> 15.000 تومان
  • غار نمکدان ===> 7.500 تومان

مکان‌های دیدنی رایگان قشم که نباید بازدید از آن ها را فراموش کنید و همچنین رایگان هستند:

  • جزیره هنگام ===> رایگان
  • ژئوپارک قشم ===> رایگان
  • جزایر ناز ===> رایگان

هزینه کلی سفر به قشم چقدر است؟

اگر بخواهیم هزینه کلی سفر به قشم را به طور کلی بررسی کنیم باید هزینه بلیط، خورد و خوراک، هتل و خریدها را محاسبه کرد که بسته به هتل انتخابی شما، شیوه سفر کردن و رستوران‌های انتخابی برای صرف غذا متغیر است اما لحظه آخر لحظه آخر با ارائه تورهای قیمت مناسب، سعی کرده این هزینه‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.