کوچک کردن بینی بدون جراحی چگونه است؟

تنها در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۷ میلیون عمل جراحی زیبایی در ایالات متحده انجام شده است. بیشتر این جراحی های زیبایی ، مربوط به بینی است . مردم وسواس زیادی برای داشتن یک بینی عالی دارند و این باعث می شود که چندین عمل جراحی انجام دهند.با این حال، این جراحی ها بی خطر نیست. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر نتیجه جراحی تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، جراحی می تواند اسکارهای دائمی را به جای بگذارد. این دلیلی است که اکثر مردم به جای آن جایگزین های غیر جراحی را انتخاب می کنند. تنها مشکل این است که مردم در مورد راه های موثر برای به دست آوردن بینی مورد نظر خود اطلاعی ندارند. در اینجا بهترین روش ها برای فرم دادن و کوچک کردن بینی بدون جراحی زیبایی وجود دارد. برای بدست آوردن بینی که می خواهید داشته باشید، ادامه دهید.

بهترین روش ها برای کوچک کردن بینی بدون جراحی

۱- کانتورینگ با میکاپ

کانتورینگ بینی تاثیری موقت و بصری دارد. این یک راه عالی برای متفاوت جلوه دادن بینی شما در شرایط خاص است. این برای سلفی‌ها، فیدهای ویدیویی زنده، و برای هر چیزی که می‌تواند اطمینان حاصل کند که بینی شما دست نخورده باقی می‌ماند، عالی است.

این برای رفع سریع عالی است. همچنین اگر بدانید که هیچ چیز کانتور را مختل نمی کند، این یک گزینه مناسب است. گذراندن بیش از حد طولانی مدت با این به عنوان یک محلول می تواند باعث ناپدید شدن کانتور از عرق یا لک شود.

این روش این توهم را ایجاد می کند که بینی شما با صورت شما ترکیب می شود. شما می توانید این کار را با مواد آرایشی روزمره مانند برنزها و مخلوط کن ها انجام دهید. این دلیلی است برای اینکه شما کمی تجربه با این مواد داشته باشید.

با این حال، انتخاب این روش به شما امکان می دهد هر کاری را که می خواهید انجام دهید. این یک راه همه کاره برای به دست آوردن بینی مورد نظر در زمانی است که شما آن را می خواهید. همه چیز بستگی به این دارد که چگونه صورت خود را کانتور کنید.

کانتور کردن در امتداد پل بینی به بلندتر به نظر رسیدن آن کمک می کند. انجام این کار بالای لب باعث می شود بینی شما کوچکتر به نظر برسد. این تنها در صورتی کار می کند که سایه های مناسب آرایش را انتخاب کنید و بدانید که چگونه آن را ترکیب کنید.

کوچک کردن بینی بدون جراحی
کوچک کردن بینی بدون جراحی

۲- از ماسک های تخصصی صورت استفاده کنید

ایمن ترین راه برای به دست آوردن بینی مورد نظر استفاده از ماسک های خاص است. این ماسک‌ها اغلب در قالب موجود می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا چهره‌تان به یک شکل باشد. نحوه کار آنها به این صورت است که تا جایی که می توانید بدون آسیب رساندن آن را سفت می کنید.

این آنها را راهی عالی برای کوتاه کردن بینی شما می کند. صورت شما همیشه قبل از قرار دادن ماسک به حالت اولیه برمی گردد. بینی شما بیشتر طول می کشد زیرا برخلاف بقیه قسمت های صورت دارای غضروف است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماسکی را پیدا کنید که دارای قالب بینی مورد نظر شما باشد. آنها اغلب یک پیش نمایش از بینی را در بسته نشان می دهند. این کار باعث می‌شود شما به راحتی بدانید که بینی شما چگونه خواهد شد.

اطمینان حاصل کنید که در حین استفاده از ماسک می توانید به خوبی نفس بکشید. شما باید اینها را هر بار حدود ۲۰ دقیقه بپوشید تا مطمئن شوید که می توانند روی شکل شما تأثیر بگذارند.

۳- تمرینات تنفسی را انجام دهید تا بینی تان خوش فرم شود

 اگر می خواهید بینی تیزتر از آنچه قبلا دارید، انجام دهید، این بهترین تمرین است. کاری که شما انجام می دهید این است که یک سوراخ از بینی خود را مسدود کنید و از سوراخ آزاد نفس بکشید.

در حین انجام این کار باید بنشینید. به شما این امکان را می دهد که آرام شوید تا بتوانید عمیق تر از حد معمول نفس بکشید. همچنین هنگام انجام این کار باید انگشت اشاره و انگشت وسط را بین چشمان خود قرار دهید.

این به ماهیچه های امتداد پل بینی شما کمک می کند تا در حین تنفس منقبض شوند. پس از ۸ ثانیه تنفس از یک سوراخ بینی، همین کار را با سوراخ دیگر انجام دهید. این تضمین می کند که تمرین برای هر دو طرف بینی اعمال می شود.

هنگام بازدم، این کار را از طریق سوراخ بینی نیز انجام دهید. این دلیل اصلی است که این تمرین برای تقویت بینی شما کار می کند. قبل از ادامه تمرینات دیگر، این کار را به مدت ۵ دقیقه تکرار کنید.

این تمرین از پرانایاما در یوگا الهام می گیرد. اگر با این روال آشنا هستید، پس این باید برای شما آسان باشد.

۴- بیشتر لبخند بزنید

همچنین لبخند زدن می تواند به شما کمک کند بینی صاف تری داشته باشید. این کار آسان است و می توانید هر زمان که بخواهید در طول روز آن را انجام دهید. همچنین به دلیل راحتی که به شما می دهد یک روش عالی است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حین انجام این کار لبخند بزنید و بینی خود را به سمت بالا فشار دهید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، ماهیچه های اطراف بینی شما منقبض می شود. لبخند زدن در حین انجام این کار باعث کشیدگی عضلات اطراف ناحیه می شود.

این کار ماهیچه ها را به سمت پایین کشیده و باعث می شود بینی صاف تری داشته باشید. پس از انجام این کار، تا جایی که می توانید عمیق نفس بکشید. سپس تا جایی که می توانید هوا را بیرون می دهید.

انجام این کار به شکل دهی مسیر عبور بینی شما کمک می کند. در حالی که نوک بینی خود را فشار می دهید از خرد شدن آن جلوگیری می کند. این کار را تا زمانی که احساس کنید دو طرف بینی خود کشیده شده اند ادامه دهید.

هنگامی که احساس کشیدگی کردید، انگشتان خود را در کناره های بینی خود بکشید. این از بزرگ شدن بیش از حد آن عضلات جلوگیری می کند. اگر به دنبال زیبایی خاصی هستید، انجام این کار مهم است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “۱۰ علامتی که نشان میدهد شما قبلا کرونا گرفته اید” را نیز مطالعه بفرمایید.

۵- ماساژ بینی را انجام دهید تا بینی زیبا داشته باشید

ماساژهای خاصی وجود دارد که می توانید برای تغییر شکل بینی خود انجام دهید. چیزی که در مورد اینها عالی است این است که می توانید با انجام ماساژهای مختلف نتایج متفاوتی کسب کنید. برای مثال اگر می خواهید بینی باریک تری داشته باشید، می توانید ماساژ خاصی را انجام دهید.

این ماساژ شامل استفاده از ۲ انگشت در هر دست است. از نوک بینی شروع کنید و تا پل پایین بروید و به طرفین پایین بروید. این کار را در حالی که از یک دست در جهت عقربه های ساعت و از سوی دیگر در خلاف جهت عقربه های ساعت انجام می دهید، انجام دهید.

این حرکت برای رهایی از میگرن نیز عالی است. این یک امتیاز کوچک برای اضافه کردن به تغییر شکل بینی است.

ماساژ دیگری وجود دارد که به شما کمک می کند ظاهر بینی خود را تیز کنید. این برعکس ماساژ دیگری است که در بالا ذکر شد. از کناره های بینی شروع می کنید، سپس به سمت نوک بینی حرکت می کنید.

در حین انجام این ماساژ نیازی نیست با انگشتان خود حرکتی انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام مالش بینی خود کمی فشار وارد کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که بینی خود را فرم دهید.

با این ماساژها نباید انتظار نتایج سریع داشته باشید. نتایج هر چه بیشتر آنها را انجام دهید ظاهر می شوند. به انجام این ماساژها ادامه دهید و به زودی ظاهر خود را دوست خواهید داشت.

۶-رینوپلاستی غیر جراحی

کوچک کردن بینی
کوچک کردن بینی

این بهترین راه برای داشتن بینی زیبا بدون جراحی در حال حاضر است. این محبوب است زیرا نتایج دائمی هستند. همچنین هر جلسه در مقایسه با سایر روش‌های غیرتهاجمی، راه سریع‌تری برای به دست آوردن بینی مورد نظرتان است.

این روش شامل تزریق پرکننده بینی به نواحی انتخاب شده در بینی شما می باشد. اینها بعد از مدتی حل می شوند. شما برای مجموعه بعدی تزریق که شکل ها را دائمی می کند، باز خواهید گشت.

سیستم ایمنی بدن با این تزریق ها کار می کند تا آنها را دائمی کند. بدن محتویات سرنگ ها را طبیعی می کند. سپس دفعه بعد که با تزریق مواجه می شوند، دفاعی در برابر آنها ایجاد می کند.

تزریق‌ها پس از مدتی ایجاد می‌شوند و با کمک بافت‌هایی که در برابر آن مقاومت می‌کنند شکل می‌گیرند. سفت شدن بعد از مدتی باعث سفت شدن شکل آنها به شکل دائمی بینی شما می شود.

تنها چیزی که مردم را از استفاده از آن باز می دارد این است که بسیاری از چیزها ممکن است اشتباه کنند. این فقط زمانی اتفاق می‌افتد که پزشک دارای مجوز نباشد. این می تواند باعث شود که بینی شما حساس باشد، عفونت های زشت ضایعه زا، یا توده های نامطلوب که در امتداد لبه های بینی شما ظاهر می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.