محبوب ترین باشگاه های فوتبال دنیا در سال ۲۰۲۱

در اینجا لیست محبوب ترین باشگاه های فوتبال جهان در حال حاضر آمده است. رتبه بندی بر اساس بسترهای رسانه اجتماعی مانند اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر تعیین می شود ، در حالی که TV Viweshiep ، نیز باعث محبوبیت باشگاه می شود. میزان فروش پیراهن باشگاه نیز یکی دیگر راههای کشف محبوبیت ترین و پر طرفدارترین باشگاه و مهمترین جام ها و جام هایی است که تیم به دست آورده است. رئال مادرید و بارسلونا از بزرگترین طرفداران جهان برخوردار بودند. بنابراین ۱۰ مورد از محبوب ترین باشگاه های فوتبال را با هم بررسی میکنیم.

رسانه های اجتماعی سریعترین پلتفرم در حال رشد در حقوق جهان است. رئال مادرید پر طرفدارترین تیم جهان است. به زودی رئال مادرید به ۱۰۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام می رسد ، در حال حاضر رئال مادرید ۹۹٫۵ میلیون دنبال کننده دارد. پس از رئال مادرید ، بارسلونا ۹۷٫۵ میلیون دنبال کننده دارد. در چند سال گذشته ، باشگاه های فوتبال در رسانه های اجتماعی محبوبیت بیشتری پیدا کردند. بنابراین در زیر ۱۰ باشگاه برتر فوتبال جهان را مشاهده کنید.

محبوب ترین و پر طرفدارترین باشگاه های فوتبال

۱- رئال مادرید

شکی نیست که رئال مادرید محبوب ترین باشگاه فوتبال جهان است. رئال مادرید از بیشترین طرفداران فوتبال برخوردار است. در حالی که تاریخ باشگاه قابل توجه است و همچنین رئال مادرید یکی از موفق ترین تیم ها در فوتبال است. رئال مادرید ۱۰ عنوان قهرمانی اروپا و تعداد زیادی جام مهم تاریخ را از آن خود کرد. و این تیم بیشتر عناوین Lal Lifga را کسب کرده است. همچنین ، رئال مادرید با ۴۲٫۳۵ درصد آرا برنده جایزه باشگاه قرن بیستم فیفا شد. رئال مادرید همچنین در رسانه های اجتماعی محبوب است و این تیم بیشترین دنبال کننده را در رسانه های اجتماعی دارد.

محبوب ترین باشگاه های فوتبال

دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی:

اینستاگرام: ۹۹٫۵ میلیون
فیس بوک: ۱۱۱ میلیون
توییتر: ۳۷٫۵ میلیون
یوتیوب: ۶٫۵۲ میلیون مشترک

قرارداد حامی مالی: آدیداس ۱۴۰ میلیون یورو در سال (قرارداد ۱۰ ساله) ، حامی مالی پیراهن Fly Emirates

۲- بارسلونا:

بارسلونا در حال حاضر دومین باشگاه پرطرفدار فوتبال است. این تیم تا به حال جام های زیادی را زیر دست گرفته است. این یک باشگاه فوتبال حرفه ای اسپانیایی است. یکی از بهترین بازیکنان نیمار ، سواراز و مسی نماینده بارسلونا بود. آنها به بارسلونا کمک می کنند تا بسیاری از جام های مهم را به دست آورد. بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان شد. کوپا دل ری ، لالیگا ، جام باشگاه های جهان و سوپرجام یوفا. بعد از رئال مادرید ، بارسلونا دومین تیمی است که بیشترین دنبال کننده را در شبکه های اجتماعی دارد.

دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی:

اینستاگرام: ۹۷٫۵ میلیون
فیس بوک: ۱۰۳ میلیون
توییتر: ۳۶٫۹ میلیون
یوتیوب: ۱۱٫۸ میلیون مشترک

اسپانسر: نایک ۴۰ میلیون دلار در فصل ، حامی مالی پیراهن راکوتن

۳- منچستریونایتد جزء محبوب ترین باشگاه های فوتبال

منچستریونایتد یکی از محبوب ترین باشگاه های فوتبال است و اهل اولدترافورد انگلستان است. این باشگاه یکی از موفق ترین باشگاه ها در چند سال گذشته است. در حالی که منهکتسر یونایتد برای دومین بار در سه سال لیگ قهرمانان را از دست داد. لباس قرمز منچستر یونایتز یکی از محبوب ترین لباس های جهان است و مورد علاقه طرفداران فوتبال است. این تیم از نظر محبوب ترین باشگاه فوتبال در جهان رتبه سوم را دارد. منچستریونایتد همچنین قهرمان جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۰۸ است.

دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی:

اینستاگرام: ۴۱ میلیون
فیس بوک: ۷۳ میلیون
توییتر: ۳۲٫۷ میلیون
یوتیوب: ۴٫۰۸ میلیون مشترک

اسپانسر: آدیداس ۱۰۸ میلیون دلار/ فصل

۴- یوونتوس

یوونتوس در فصول گذشته چهار بار قهرمان مسابقات قهرمانی ایتالیا شد. در حالی که یوونتوس ۳۶ بار قهرمان ایتالیا شد ، دو برابر دومین تیم موفق. در سال ۲۰۱۸ ، کریستیانو رونالدو بزرگترین نماد ورزشی پس از جدایی از رئال مادرید به یوونتوس پیوست. در سال های گذشته هواداران یوونتوس به شدت افزایش یافتند . و این تیم چهارمین باشگاه پرطرفدار جهان می شود. همچنین یوونتوس برای دو بار قهرمان بین قاره ای شد.

یوونتوس: ۱۰ باشگاه پرطرفدار فوتبال
اینستاگرام: ۴۹٫۳ میلیون
فیس بوک: ۴۴ میلیون
توییتر: ۹٫۲ میلیون
یوتیوب: ۳٫۴۴ میلیون مشترک

اسپانسر : آدیداس ۲۶ میلیون دلار/ فصل

محبوب ترین باشگاه های فوتبال

۵- چلسی:

پنجمین باشگاه فوتبال محبوب جهان چلسی است. چلسی یک باشگاه فوتبال حرفه ای انگلیسی است که در غرب لندن مستقر است. چلسی قهرمان فعلی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰-۲۱ ۲۰۲۰ است. منچسترسیتی و چلسی بازی نهایی را انجام دادند و چلسی با موفقیت آنها را شکست داد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. همچنین ، این تیم قهرمان لیگ اروپا  ، سوپرجام یوفا شد.

اینستاگرام: ۲۷٫۳ میلیون
فیس بوک: ۴۹ میلیون
توییتر: ۱۷٫۱ میلیون
یوتیوب: ۲٫۹ میلیون مشترک

اسپانسر: آدیداس ۴۳ میلیون دلار/ فصل

۶-پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن دارای بسیاری از بازیکنان ستاره عصر حاضر از جمله نیمار ، K MBapp و بسیاری دیگر است. PSG یک باشگاه حرفه ای فرانسه است. نیمار جونیور در سال ۲۰۱۷ پس از ترک بارسلونا به پاریس سن ژرمن پیوست. این گران ترین قرارداد به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو بود. همچنین در همان سال ، PSG با کیلیان امباپه قرارداد بست. پاری سن ژرمن نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ شد ، بایرن مونیخ در فینال پی اس جی را شکست داد.

اینستاگرام: ۳۵٫۸ میلیون
فیس بوک: ۴۲ میلیون
توییتر: ۹٫۱ میلیون
یوتیوب: ۳٫۰۳ میلیون مشترک

اسپانسر: نایک. ۲۳ میلیون دلار/ فصل

۷-بایرن مونیخ

بایرن مونیخ یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال در چند سال گذشته است. در سال ۲۰۲۰ ، تیم بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا ، سوپرجام یوفا و باشگاه جهانی باشگاه های فیفا را فتح کرد. همچنین ، این تیم در سالهای گذشته بوندسلیگا ، DFB-Pokal و DFB Super Cup را فتح کرد. این تیم در رسانه های اجتماعی نیز محبوب شده است. در حال حاضر ، بایرن مونیخ رتبه ۷ را در باشگاه فوتبال محبوب جهان دارد. سال گذشته ، فالوئرهای رسمی تیم در فیس بوک به شدت افزایش یافت.

اینستاگرام: ۲۶٫۸ میلیون
فیس بوک: ۵۲ میلیون
توییتر: ۵٫۵ میلیون
یوتیوب: ۲٫۳ میلیون مشترک

اسپانسر: آدیداس ۶۸ میلیون دلار/ فصل

۸- آرسنال

آرسنال موفق ترین تیم در جام حذفی است. این تیم تاکنون ۱۴ قهرمانی در جام حذفی کسب کرده است. و همچنین آرسنال موفق به کسب ۱۳ عنوان در رقابت های لیگ برتر شد. آرسنال یک باشگاه فوتبال محبوب است و اهل ایسلینگتون در لندن است. Kroenke Sports and Entertainment مالک تیم فوتبال آرسنال است. آرسنال هشتمین باشگاه فوتبال محبوب پس از بایرن مونیخ است.

اینستاگرام: ۱۹٫۴ میلیون
فیس بوک: ۳۷ میلیون
توییتر: ۱۷٫۵ میلیون
یوتیوب: ۲٫۳ میلیون مشترک

اسپانسر: پوما ۴۳ میلیون دلار/ فصل

        پیشنهاد می کنیم مقاله “۱۵ فرهنگ منحصر به فرد هندی ها” را نیز مطالعه بفرمایید.      

۹- لیورپول جزء محبوب ترین باشگاه های فوتبال

یکی دیگر از باشگاه های حرفه ای فوتبال انگلیسی در لیست ۱۰ باشگاه برتر فوتبال محبوب. لیورپول بسیاری از جام های داخلی و بزرگ را از آن خود کرد. در حالی که در سال ۲۰۱۹ لیورپول اولین عنوان قهرمانی جام جهانی را کسب کرد. و همچنین در همان سال مدیران لیورپول فاتح سوپرجام و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شدند. لیورپول ۶ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ، ۳ جام یوفا و ۴ بار سوپرجام یوفا شده است.

اینستاگرام: ۳۱٫۲ میلیون
فیس بوک: ۳۷ میلیون
توییتر: ۱۷٫۴ میلیون
یوتیوب: ۵٫۸۱ میلیون مشترک

اسپانسر: New Balance 36 میلیون دلار

۱۰- منچسترسیتی

محبوب ترین باشگاه های فوتبال

نایب قهرمانی های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰-۲۱ ۲۰۲۰ در رده دهم لیست محبوب ترین باشگاه های فوتبال جهان قرار گرفت. در سال های گذشته ، منچسترسیتی به موفقیت های بزرگی دست یافت. لیگ قهرمانان اروپا ۲۱-۲۹-۲۰۲۰ اولین فینال منچسترسیتی بود. منچسترسیتی یکی از موفق ترین تیم ها در مسابقات DOmestic Competition و FA Cup ، Football League Cup ، FA Charity Shield است.

5/5 - (3 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

2 دیدگاه در “محبوب ترین باشگاه های فوتبال دنیا در سال ۲۰۲۱

جاوید نام پرسپولیس آریایی🎖❤❤❤❤❤❤🎖🏆🏆🏆🏆🏆

رئال و منچسر یونایتد بسیار در اروپا محبوب هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.