معرفی خدمات طراحی سایت بنرساز

سایت بنر ساز www.Bannersaaz.ir یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت های خدمات آنلاین طراحی می باشد. در ادامه به معرفی خدمات سایت بنر ساز می پردازیم. بنرساز از سال ۱۳۹۸ تا کنون به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشته است.

طراحی بنر گیف

یکی از تخصصی ترین خدمات بنر ساز، طراحی بنر گیف سایت می باشد. تبلیغات بنری کلیکی نیازمند پک بنر متحرک گیف جذاب و حرفه ای می باشد تا بازدهی تبلیغات را چند برابر کند.

بنر گیف Gif Banner یکی از قدیمی ترین و پر بازده ترین روش های تبلیغات در محیط وب می باشد. در سایت های خبری، ورزشی و… می بینید که در بخش های از قبل تعریف شده، بنرهای تبلیغاتی به صورت متحرک در حال نمایش می باشد.

طراحی بنر گیف | بنرساز

طراحی بنر تلگرام

برای تبلیغات در تلگرام نیاز به بنرهای جذاب تبلیغاتی دارید! طراحی بنر تلگرام تبلیغاتی یکی دیگر از خدمات سایت بنرساز می باشد. بنرهای تبلیغاتی در تلگرام به ۳ صورت می باشند. نوع اول بنر ثابت به صورت عکس در سایز ۱۰۸۰px-1080px و ۱۰۸۰px-1350px، این نوع بنر رایج ترین نوع بنر تبلیغاتی در تلگرام می باشد که به صورت ثابت طراحی می شود.

بنر ساز

خدمات طراحی دیگر بنرساز

از دیگر خدمات طراحی بنرساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی بنر اینستاگرام
  2. طراحی لوگو
  3. طراحی ست اداری
  4. طراحی اسلایدر سایت
  5. طراحی بنرهای سایت
  6. و…

به طور کلی هر مجموعه حرفه ای نیازمند یک طراح گرافیک حرفه ای برای ساماندهی تبلیغات و اطلاعیه های آن مجموعه می باشد. اگر شما هم نمی تواند فرد متخصص را پیدا کرده و استخدام کنید یا از پس حقوق بالای طراحان گرافیک بر نمی آیید، بهتر است این بخش از کارهای مجموعه خود را برون سپاری کنید.

تیم طراحی بنرساز آماده ارائه خدمات طراحی به همه کسب و کارها می باشد و در مسیر موفقیت همراه شما خواهد بود.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.