سود آورترین مهارت ها برای یادگیری در حال حاضر

قرن بیست و یکم به عنوان عصر فناوری شناخته می شود. با ورود به این قرن، نیاز به مهارت های جدید به اندازه نیاز به مهارت های سنتی اهمیت پیدا کرد. این مقاله تجزیه و تحلیل کاملی از ۶ مهارت برتر ه سود و درآمد خوبی دارد برای یادگیری در سال ۲۰۲۱ ارائه می دهد. آنچه برای یادگیری این مهارت های سود آور لازم است نیز در این مقاله به طور مفصل مورد بحث قرار گرفته است.

سودآورترین مهارت ها برای یادگیری

مهارت سود آور بازاریابی دیجیتال:

بازاریابی شامل فرآیند کمک به فروشنده کالا یا خدمات در ارتباط با خریداران احتمالی است که به چنین کالاها و خدماتی علاقه مند هستند. عصر فناوری اکنون آنچه را که قبلاً به عنوان بازاریابی دیجیتال می شناختیم تغییر داده است. در این عصر، خریداران اکنون می توانند با استفاده از اینترنت توسط بازاریابان دیجیتال با فروشندگان ارتباط برقرار کنند.

سودآورترین مهارت ها برای یادگیری 

بازاریابی دیجیتال شامل استفاده از دستگاه های الکترونیکی و پلت فرم های رسانه های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات با کمیسیون است. پلتفرم های مختلفی برای افراد علاقه مند به بازاریابی دیجیتال وجود دارد. این پلتفرم‌ها نه تنها فرصت بازاریابی آنلاین محصولات و خدمات را با پورسانت به افراد ارائه می‌دهند، بلکه برخی از آنها برای آموزش افراد علاقه‌مند در هنر بازاریابی دیجیتال نیز پیش می‌روند.

در اینجا برخی از حوزه های تخصصی بازاریابی دیجیتال آورده شده است: بازاریابی وابسته، بازاریابی مستقیم ایمیل، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار، بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جستجو، بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی تجارت الکترونیک و غیره

مدیریت پول و سرمایه گذاری:

در دنیای امروز، بدون درک بسیار خوب از نحوه عملکرد پول، احتمالاً رسیدن به اوج کاری که انجام می دهید غیرممکن است. مدیریت پول و سرمایه گذاری به سادگی نحوه مدیریت درآمدی است که به او می رسد. امروزه این یک مهارت بسیار مهم است زیرا مزایای مختلفی به همراه دارد.

باور کنید یا نه، کسی که می داند چگونه از پول خود برای سرمایه گذاری در دارایی هایی مانند املاک، زمین، کشاورزی و غیره استفاده کند، بهتر از کسی است که فقط بر یک منبع درآمد متمرکز است. مدیریت پول و سرمایه گذاری به شما این امکان را می دهد که بدانید چگونه پول خود را به کار ببرید و درآمد بیشتری کسب کنید.

 مهارت های فنی سود آور:

مهارت های فنی در این دوره از پیشرفت های تکنولوژیکی بیشتر از سایر مهارت ها مورد توجه قرار می گیرند. صنایع بیشتری از اینترنت برای ارائه کالا و خدمات استفاده می کنند. مردم دائماً از کسب و کار آنلاین و کسب سود با استفاده از اینترنت استفاده می کنند. جهان به تدریج در حال تبدیل شدن به یک دهکده جهانی است، زیرا مشکلات مرزها اکنون کمتر از گذشته احساس می شود.

برخی از سودآورترین مهارت‌هایی که باید در این دوره جدید بیاموزیم عبارتند از:

 توسعه نرم افزار: این به همه آن دسته از شیوه هایی اشاره دارد که توسعه نرم افزار را با عملیات عمده فناوری اطلاعات ترکیب می کند. توسعه نرم افزار شامل ساختن نرم افزارهایی است که برای رفع نیاز یا ارائه راه حل طراحی شده اند.

هوش مصنوعی: استفاده از ماشین‌ها در مناطقی که قبلاً انسان‌ها در آن تسلط داشتند، همچنان رو به افزایش است. این ماشین‌ها اکنون در حال توسعه هستند تا مانند انسان فکر کنند و “عقلانی” واکنش نشان دهند. این ماشین ها برای انجام هوشمندانه وظایف و یادگیری در طول خط ساخته شده اند. سیری و کورتانا یک یادگیری ماشین هوش مصنوعی خوب است.

 فین تک: این شامل تلاقی امور مالی و فناوری است. اکنون پیشرفت‌های جدید فناوری اکنون امکان سهولت تراکنش‌های مالی از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. مفاهیمی مانند تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بانکداری تلفن همراه، از جمله نمونه هایی از آنچه می توان با این تقاطع به دست آورد.

 فناوری متصل: این شامل توسعه محصولات فناوری است که می تواند با محیط ارتباط برقرار کند و داده های مربوطه را ثبت کند. این شامل توسعه ساعت های هوشمند، محصولات خانه هوشمند، مانیتورهای سلامت، خودروهای متصل و غیره است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “چگونه می توان با وبلاگ نویسی کسب درآمد کرد؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

مهارت سود آور بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO):

سئو شامل فرآیند بهینه سازی مقاله ای است که در اینترنت منتشر می شود به طوری که از خوانندگانی که در مورد آن موضوع جستجو می کنند دسترسی بیشتری دریافت می کند. میلیون ها مقاله در اینترنت در مورد موضوعات مختلف وجود دارد، و به همین دلیل، یادگیری نحوه بهینه سازی هر مقاله در حال آپلود در اینترنت ضروری است.

این مهارت بسیار مورد تقاضا است زیرا شرکت ها سعی می کنند دیدگاه های ارگانیک را به محصولات و خدمات خود که در وب سایت هایشان موجود است جلب کنند. این مهارت در مورد هدایت گوگل برای هدایت افراد علاقه مند به یک موضوع به یک مقاله، وب سایت یا یک صفحه خاص است.

 فروش:

همیشه افرادی هستند که آماده فروش هستند و کسانی که مایل به خرید هستند. جایگاه فروش در جامعه ما هرگز به اندازه کافی قابل تاکید نیست. مردم به صورت روزانه یک سری معاملات فروش را انجام می دهند. انجام معاملات بر روی کالاها و خدماتی که برای امرار معاش خود نیاز دارند.

ایجاد مهارت در زمینه فروش یکی از جذاب ترین راه های کسب درآمد در حال حاضر است. شغل فروش دارای پورسانت بسیار بالا و درآمد بالقوه به عنوان حقوق است. تنها کاری که فرد باید انجام دهد این است که علاقه خود را به فروش افزایش دهد، چند کتاب خوب بخواند و سودهای غیرقابل تصور و پورسانت از فروش به دست آورد.

برخی از بهترین فرصت‌های شغلی فروش که در صنایع مختلف قابل دسترسی هستند عبارتند از:

فروش میدانی، فروش فناوری اطلاعات، فروش دارو، فروش کالاهای مصرفی، فروش رسانه‌ها و غیره. تقریباً هر صنعتی جنبه ای دارد که یک متخصص فروش می تواند آن را اشغال کند و بر آن تسلط یابد. اکثر شرکت های برتر در سراسر جهان به طور مداوم در حال جذب کارشناسان فروش هستند، زیرا آنها جایگاه فروش را در انجام تجارت خود می دانند.

شغل فروش شامل خوب بودن در ارتباطات است. انتقال قدرت محصول یا خدماتی که به فروش می رسد. بنابراین درک قوی از قدرت محصول برای داشتن فروش خوب ضروری است. همچنین درک درست از ماهیت انسان و اینکه مردم چگونه با فروشندگان رفتار می کنند و در چه شرایطی قرار است افراد به فروش برسند نیز بسیار مهم است. شخصیت خوب و نگرش صحیح نسبت به معامله در حال تسهیل نیز برای موفقیت در این زمینه مهم است. دستورالعمل‌های آموزشی، کتاب‌ها و فیلم‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید در اینترنت به آنها دسترسی پیدا کنید تا به خوبی از این مهارت استفاده کنید.

مهارت سود آور بلاک چین:

سودآورترین مهارت ها برای یادگیری چیست؟

بلاک چین یک شبکه دیجیتال متمرکز است که امکان ذخیره امن اطلاعات ارزشمند را از طریق یک سری شبکه کامپیوتری فراهم می کند. این بدان معنی است که اطلاعات ارزشمندی بین یک سری از رایانه ها به اشتراک گذاشته می شود و دسترسی به چنین اطلاعاتی توسط اشخاص ثالث غیرمجاز را دشوار می کند.

5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.