چگونه می توان با وبلاگ نویسی کسب درآمد کرد؟

چگونه می توان با وبلاگ نویسی کسب درآمد کرد؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”چگونه می توان با وبلاگ نویسی کسب درآمد کرد؟” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

آیا می توان از طریق وبلاگ نویسی امرار معاش کرد؟ یا این فقط یک افسانه است؟خبر خوب این است: شما می توانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید. شما فقط باید آن را درست انجام دهید.وبلاگ نویسی نقش مهمی در موفقیت من داشت. اما رسیدن به این نقطه همراه با موانع ، اشتباهات و عبرت ها بود.

در حال حاضر ، درآمد من ۳۸۱،۷۷۲ دلار برای ۳۰ روز است.اکنون ، این مبلغ بسیار زیادی است ، به ویژه برای یک وبلاگ.

در این پست برای شما نظرات یک کارآفرین موفق و بسیار جوان آمریکایی که از اینترنت کسب درآمد میکند به نام Neil Patel را آورده ایم.امیدواریم خواندن نظرات او درباره کسب درآمد با وبلاگ نویسی ایده های خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

کسب درآمد با وبلاگ نویسی
Neil Patel

کسب درآمد از وبلاگ نویسی :

من برای ایجاد محتوای مفید و مفصل و استفاده از تصاویر مربوطه برای ارائه اطلاعات دقیق و دقیق به خوانندگانم ، هزاران زحمت کشیدم.این به من کمک کرد تا یک شخصیت معتبر باشم و بدانید لازم نیست سالها طول بکشد تا یک وبلاگ نویس موفق شوید.

دانستن هنر دستیابی به محتوای با کیفیت بالا ، هدایت ترافیک موتورهای جستجو ، استفاده از شبکه های اجتماعی و تولید آگهی عالی است. اما شما همچنین باید بدانید که چگونه از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.این فرآیند مطمئناً چالش برانگیز است.

در این راهنما ، من روش دقیق کسب درآمد از وبلاگ نویسی را با اجتناب از اشتباهاتی که در سفر ۱۰ ساله خود مرتکب شدم ، به شما نشان می دهم. بنابراین موفقیت در وبلاگ نویسی نه تنها راحت تر خواهد بود بلکه سریعتر نیز خواهد بود.

 شروع کنیم:

برگه تقلب ۲ دقیقه ای شما

اولین چیزی که برای شروع به کسب درآمد نیاز دارید ، ایده و نام وبلاگ خود است. به موضوعاتی که می خواهید اغلب درباره آنها بنویسید ، فکر کنید.

پس از آن ، برای هاست ثبت نام کنید. حتی اگر بودجه زیادی هم ندارید.

حساب خود را تنظیم کنید ، و مراقب باشید که از همه افزونه ها به جز حریم خصوصی دامنه و محافظت در آن صرف نظر کنید. چند دلار اضافی برای حفظ حریم خصوصی و امنیت بهتر یک سرمایه گذاری است.و با این کار دامنه وبلاگ خود را خواهید داشت. هورا

مراحل بعدی باعث می شود وردپرس را نصب کنید و سپس سرانجام اولین پست وبلاگ خود را بنویسید و منتشر کنید.

وقتی چند مطلب ارسال کردید و شروع به جذب ترافیک کردید ، می توانید روی درآمدزایی از آن کار کنید تا اولین دلارهای خود را بدست آورید.

 همچنین می توانید محصولات و خدمات خود را پس از موفقیت در بازدید از سایت خود به فروش برسانید.این اصول بود. بیایید اکنون به جزئیات بپردازیم.

مراحل کسب درآمد با وبلاگ نویسی :

مرحله ۱: جایگاه وبلاگ خود را مشخص کنید

اولین مورد در دستور کار این است که تصمیم بگیرید وبلاگ شما در مورد چه موضوعی قرار دارد. این که آیا می خواهید در مورد بازاریابی ، پزشکی ، گیاهخواری یا فقط داستان های زندگی  صحبت کنید ، این موضوع را کشف کنید.

به یاد داشته باشید ، ایده شما لازم نیست بسیار نو باشد ، اما شما به صدای منحصر به فردی نیاز دارید.

در اینجا دو نکته برای تصمیم گیری در مورد یک وبلاگ وجود دارد:

چیزی را انتخاب کنید که از آن لذت ببرید

من می دانم که این به نظر کلیشه ای می رسد ، اما اگر موضوع را دوست ندارید ، نوشتن در مورد آن بی معنی است.

هرگز درباره چیزی که دوست ندارید وبلاگ نویسی نکنید – در نوشتار شما نشان داده می شود و خوانندگان شما می دانند. علاوه بر این ، شما نمی توانید به طور مداوم محتوای درجه یک را برای ایجاد مخاطبان خود تولید کنید و بعداً از آن درآمد کسب کنید.

لیستی از مواردی را ایجاد کنید که به طور طبیعی درباره آنها کنجکاو می شوید و از یادگیری آنها لذت می برید. یا به این فکر کنید که هنگام مشاوره ، دوستان و خانواده تان به شما چه می آیند.

دریابید که آیا این موضوع خواننده را جذب میکند تا مدام به وبلاگ شما سر بزند

تنها راهی که می توانید از طریق وبلاگ خود درآمد کسب کنید این است که بازدید کننده سایت کافی داشته باشید.

بیایید فرض کنیم شما قبلاً در وبلاگ خود می خواهید در مورد هنرها و صنایع دستی بنویسید.

شما یک تصمیم هوشمندانه می گیرید که بیشتر در این زمینه تلاش کنید و یک وبلاگ اختصاص دهید که اختصاصاً به هنر کاغذ یا اسکرپ بوک اختصاص دارد. در حالی که از نوشتن در مورد هر دو موضوع لذت می برید ، ترجیح می دهید در درجه اول روی یک موضوع تمرکز کنید.

کسب درآمد با وبلاگ نویسی
چگونه می توان با وبلاگ نویسی کسب درآمد کرد؟

اما چگونه می توان از بین دو گزینه انتخاب کرد؟

پاسخ: یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید.

همانطور که می بینید ، نتایج بسیار بیشتری در رابطه با هنر کاغذ در مقایسه با نوار کاست وجود دارد. بنابراین نوشتن درباره هنر کاغذ ، یعنی همان چیزی که مخاطبان بدنبال آن هستند ، منطقی تر است.

همچنین می خواهم اضافه کنم که بهتر است از موضوعات گسترده یا عمومی خودداری کنید. تا وقتی گیرنده های این کار هستید ، از خاص بودن نترسید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک وبلاگ غذا ایجاد کنید ، از کلمات مانند “غذا” استفاده نکنید. در عوض ، از “کباب پز” استفاده کنید.

مرحله ۲: وبلاگ خود را نامگذاری کنید

پس از عملی شدن ایده ، باید روی نامگذاری وبلاگ خود کار کنید.

آیا نام استفانی جوان آنجلینا ژرموتا خوب است؟ فکر کردم

استفانی جوان آنجلینا ژرموتا نام واقعی لیدی گاگا است. او تصمیم گرفت با گزینه ای جذاب تر و راحت تر به خاطر بیاورد که با موسیقی او همسو باشد.

این قدرت نام مناسب است.

انتخاب نام وبلاگ قسمت های مساوی و مهیج و دلهره آور است. به هر حال ، این نام تجاری شما خواهد بود و نحوه یادآوری مردم از شما را حکم می کند.

بیش از حد فکر نکنید و از وبلاگ خود نامی تصادفی یا توهین آمیز نگذارید.

هنگام تصمیم گیری در مورد نام ، سوالات زیر را بخاطر داشته باشید:

آیا منعکس کننده آنچه وبلاگ شما در مورد آن است خواهد بود؟
آیا مخاطب مورد نظر شما آن را دوست دارد؟
آیا گفتن و هجی کردن نام آسان است؟
آیا کوتاه و مختصر است؟

من نام خود را به عنوان دامنه خود انتخاب کردم (NeilPatel.com) فقط به این دلیل که نیل پاتل همان است که من هستم و همچنین نام تجاری من است. شما می توانید کاری را که من انجام داده ام انجام دهید یا کاملاً متفاوت به نتیجه برسید.

هر نامی را که به شما معرفی می شود ، مطمئن شوید که به عنوان دامنه وب سایت در دسترس باشد

برای این منظور می توانید از جستجوگر نام دامنه استفاده کنید. هر نام احتمالی را در نوار جستجو تایپ کنید و برای اطلاع از بررسی موجودی کلیک کنید.من توصیه می کنم هر زمان که ممکن است com را انتخاب کنید.

ادامه مطلب کسب درآمد با وبلاگ نویسی :

مرحله ۳: با یک میزبان وب مانند Bluehost ثبت نام کنید

برای فعال سازی وبلاگ خود ، همراه با یک نام دامنه ثبت شده که به عنوان آدرس وبلاگ شما خدمت می کند ، باید در یک سرویس میزبانی وب ثبت نام کنید.

و آیا اشاره کردم که به عنوان خواننده NeilPatel.com ، تخفیف اضافی دریافت می کنید؟

خواهش میکنم.

نام دامنه ای را که به دست آورده اید بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی ثبت کنید. قبل از اینکه روی Next کلیک کنید ، فقط مطمئن شوید که منوی کشویی روی .com تنظیم شده است.

به دنبال این ، باید با استفاده از حساب Google خود وارد سیستم شوید. همچنین می توانید اطلاعات شخصی خود را به صورت دستی وارد کنید.

هنوز تمام نشده است.

گزینه های بسته ای مانند Domain Privacy + Protection ، Codeguard Basic ، Bluehost SEO Tools ، Microsoft 365 Mailbox Trial و SiteLock Security Essentials را پیدا خواهید کرد.

به نظر من ، شما برای محافظت از اطلاعات تماس خود در برابر تماس گیرندگان کلاهبرداری و ایمیل های ناخواسته ، فقط به Domain Privacy + Protection احتیاج دارید. دیگران را نادیده بگیرید.

در آخر ، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید ، شرایط و ضوابط را بخوانید و ارسال را فشار دهید.

این همان نقطه ای است که وبلاگ خود را در آن خواهید داشت!

برای راه اندازی حساب خود ، تمام دستورالعمل های باقی مانده را تکمیل کنید و سپس به مرحله بعدی بروید.

کسب درآمد با وبلاگ نویسی

مرحله ۴: نصب WordPress CMS

شما میزبان وب خود هستید ، در مرحله بعدی شما به نرم افزار وبلاگ نویسی نیاز دارید.

من به وردپرس اطمینان دارم که همه وبلاگ های من را به دلیل کاربر پسند ، غنی از ویژگی و رایگان ، راه اندازی می کند. به علاوه ، شما می توانید هزاران افزونه رایگان نصب کنید تا وبلاگ شما کاربردی تر شود و آن را به دلخواه دلخواه تنظیم کنید.

مرحله ۵: وبلاگ وردپرس خود را طراحی کنید

برای طراحی وبلاگ ، باید یک تم جذاب و مقرون به صرفه وردپرس را انتخاب کنید.

چرا شما به این نیاز دارید؟ خوب ، پس از ثبت نام در وردپرس ، وبلاگ شما چیزی شبیه به این خواهد بود:

دقیقاً همان چیزی نیست که شما براق و خوشامدگو باشید ، درست است؟ نوع نگاه وب سایت شما می تواند به افزایش بازدید وب سایت کمک کند ، که به نوبه خود ، شما می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

خوشبختانه وردپرس هزاران هزاران مضمون برای انتخاب شما دارد. من حتی یک سری از بهترین ها را نیز انجام داده ام. در اینجا نحوه انتخاب قالب WordPress آورده شده است:

وارد حساب وردپرس خود شوید.
بر روی Appearance در منوی نوار کناری داشبورد خود کلیک کنید.
از گزینه های کشویی ، مضامین را انتخاب کنید.

برای دسترسی به هزاران طرح زمینه فانتزی وردپرس ، به قسمت Add New که در بالای صفحه قرار دارد بروید. همچنین می توانید با کلیک بر روی Feature Filter جستجوی خود را فیلتر کنید تا گزینه های متناسب با سلیقه شما را مشاهده کنید.
شما باید موضوعی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شخصی شما باشد ، اما در عین حال ، باید با وبلاگ شما همگام باشد.

پیش نمایش موضوع را ببینید تا ببینید چگونه به نظر می رسد.

اگر نگاه یواشکی به یک موضوع خاص را دوست دارید ، بر روی Install کلیک کنید و سپس آن را فعال کنید.
وب سایت شما با داشتن یک موضوع خوب و جدید ، یک نسخه جدید را که برای بازدیدکنندگان جذاب است ، به روز می کند.

مرحله ششم: با موضوعات جالب وبلاگ آشنا شوید

اگر می خواهید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید یا ثبت نام ایمیل بیشتری را تشویق کنید ، باید مطالب جالب را به خوانندگان خود ارائه دهید.

نکته من این است که لیستی از سوالاتی را که غالباً دریافت می کنید تهیه کنید. به من اعتماد کنید ، فقط در عرض ۳۰ دقیقه شما می توانید با موضوعات بالقوه وبلاگ روبرو شوید. اولویت شما باید نگاه کردن به مسائل از دید خواننده شما باشد.

همچنین می توانید روی سوالات سطح بالاتر تمرکز کنید.

فرض کنید می خواهید برای مادران خانه نشین وبلاگ والدین راه اندازی کنید. در زیر ، لیستی از سوالاتی که می توانید از خود بپرسید ، به همراه لیستی از پاسخ های مربوط به وبلاگ مادر ، ایجاد کرده ام.

Q1) چه چیزی می تواند برای خوانندگان شما یک نکته گفتگوی جذاب یا هیجان انگیز باشد؟

برای مادران خانه نشین ، مباحث مربوط به آموزش خواب ، آموزش در منزل و ایده های مناسب برای وعده های غذایی می تواند مکانی عالی برای شروع باشد.

Q2) نقاط درد و چالش های خواننده شما چیست؟

چالش های معمول خانگی برای مادران خانه نشین می تواند برنامه ریزی وعده های غذایی ، درک نقاط عطف رشد و غیره باشد.
Q3) ویژگی های شخصیت خوانندگان شما چیست؟

مادران به طور معمول صبور و مراقب هستند و از شوخ طبعی قدردانی می کنند.

Q4) کدام عناوین خاص بیشتر مورد توجه خوانندگان شما قرار می گیرد؟

رشد ذهنی ، جسمی و عاطفی کودک می تواند نکته های جذابی برای مادران خانه نشین باشد.

Q5) خوانندگان شما از چه موضوعاتی در مورد طاقچه من متنفر هستند؟

مادران خانه نشین دوست ندارند دیگران دیگران را تحقیر کنند. بنابراین ، می توانید در مورد چگونگی نگاه جامعه به آنها و تأثیر آنها وبلاگ بنویسید.

به همین ترتیب ، می توانید از سوالات بالا استفاده کنید تا مطابق با جایگاه خود ایده بگیرید. در حالی که در این کار هستید ، فراموش نکنید که یک عنوان جذاب را ایجاد کنید که باعث می شود خواننده فورا بر روی وبلاگ شما کلیک کند.

مرحله ۷: وبلاگ های خود را برای SERP ها بهینه کنید

بهینه سازی یا جستجوگر موتور جستجو گامی اساسی برای کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی است. در اینجا ، وب سایت خود را برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات خاص بهینه می کنید.

اگر مدت هاست که مرا دنبال می کنید ، ممکن است از قبل بدانید که SEO برگ برنده من است.

با درج کلمات کلیدی و عبارات خاص ، با موفقیت بیش از ۳۰ میلیون بازدید کننده از وب سایت خود را هدایت کردم. شوکه؟

این قدرت SEO است.

در وردپرس ، می توانید با بارگیری افزونه ای به نام Yoast SEO ، مطالب و وبلاگ خود را بهینه کنید.

به منوی Plugins بروید و روی Add New کلیک کنید. Yoast SEO را در نوار جستجو جستجو کنید و سپس افزونه را نصب کنید.

فراموش نکنید که برای تکمیل مراحل نصب آن را فعال کنید.

خواهید فهمید که این افزونه انواع راهنمایی ها و پیشنهادهای بهبود را براساس کلمه کلیدی که انتخاب می کنید به شما ارائه می دهد تا به شما در بهینه سازی محتوای شما کمک کند. من توصیه می کنم برای بهبود سئو و خوانایی محتوا ، هرچه بیشتر پیشنهاد دهید.

ادامه مطلب کسب درآمد با وبلاگ نویسی :

مرحله ۸: برای Google AdSense ثبت نام کنید

تنظیم تبلیغات بهترین راه برای کسب درآمد از وبلاگ شما است. اما شما باید در این مورد هوشمند باشید.

بزرگترین اشتباه مردم این است که سایتهای خود را با تبلیغات چشمک زن بمباران می کنند. به هر قیمتی از این کار خودداری کنید.

در عوض ، تمرکز خود را بر استفاده از تبلیغات هدفمند بگذارید که مشتری های شما را مجذوب خود می کند و آنها را آزار نمی دهد.

برای شروع کسب درآمد از طریق تبلیغات ، به یک حساب Google AdSense نیاز دارید. به صفحه AdSense بروید و روی ثبت نام اکنون کلیک کنید. اگر حساب Google موجود ندارید ، باید حساب جدیدی تنظیم کنید. اگر قبلاً حساب Google دارید ، به سادگی وارد سیستم شوید.

قبل از ارسال درخواست ، تمام اطلاعات مربوطه را پر کنید. تیم AdSense هر برنامه را بررسی می کند ، و اگر همه چیز خوب پیش برود ، شما در آن شرکت خواهید کرد!

برای راه اندازی حساب خود ، مراحل زیر را دنبال کنید:

به داشبورد AdSense خود بروید و بر روی تبلیغات من> واحد تبلیغات جدید کلیک کنید.
اندازه تبلیغ و نوع تبلیغ خود را انتخاب کنید. پس از پایان کار ، ذخیره را انتخاب کرده و کد را دریافت کنید.

مقداری کد دریافت خواهید کرد که باید کپی کرده و در بین برچسب های <body> صفحه خود جایگذاری کنید. در اینجا به نظر می رسد

هنگامی که کد را جای گذاری کردید ، تبلیغ شما زنده خواهد بود. داشبورد AdSense شما تمام اطلاعات مربوط به درآمد شما را خواهد داشت ، بنابراین آن را مرتباً بررسی کنید.
در حالی که می توانید از تبلیغات در هر تعداد مورد نظر خود استفاده کنید ، من توصیه می کنم فقط با یک – شاید دو مورد حداکثر – شروع به کار کنید تا در مورد چگونگی پاسخ مخاطبان به آنها ایده بگیرید.

اگر در داشبورد خود نرخ پرش بالاتری مشاهده کردید ، باید برای نتایج بهتر ، تغییر موقعیت تبلیغات فعلی خود را در نظر بگیرید.

کسب درآمد با وبلاگ نویسی

مرحله ۹: یک حساب کاربری آمازون ایجاد کنید

ممکن است قبلاً در مورد بازاریابی شرکت های وابسته شنیده باشید. اگر هدف شما کسب درآمد منفعل است ، استفاده از قدرت شرکتهای وابسته بهترین شرط شماست.

می توانید با ثبت نام در Amazon Associated شروع به کار کنید ، این امر به شما امکان می دهد بلافاصله از طریق پیوندهای ارجاع ، تبلیغات نمایشی یا سبد خرید مستقر در آمازون درآمد کسب کنید.

اگر بازدیدکنندگان شما تصمیم بگیرند از لینک ارجاع شما استفاده کنند یا روی تبلیغات نمایشی کلیک کنند ، کمیسیون کمی دریافت خواهید کرد.

برای ثبت نام در Amazon Associated ، تنها کاری که باید انجام دهید بازدید از وب سایت و کلیک بر روی Join Now for Free است.

این می تواند بسیار موثر باشد. فقط کافی است این درآمد Brendan Mace را برای اثبات قطعی بررسی کنید.Amazon Associated تنها برنامه وابسته نیست.

شما خوشحال خواهید شد اگر بدانید که شرکتهای زیادی با برنامه های وابسته خود وجود دارد که برخی از آنها پورسانت بیشتری نسبت به آمازون پرداخت می کنند. فقط مطمئن شوید که قبل از ثبت نام در یک شرکت وابسته برای یک برند تحقیق کنید.

با این اوصاف ، من می خواهم بر اهمیت تبلیغات فقط در مورد محصولات یا خدماتی که خودتان استفاده کرده اید یا به اعتقاد واقعی شما می توانند به مخاطبان شما کمک کنند ، تأکید کنم.

ادامه مطلب کسب درآمد با وبلاگ نویسی :

مرحله ۱۰: ارائه محصول یا خدمات برای فروش (اختیاری)

بسیاری از مردم فکر می کنند تبلیغات تنها منبع درآمد وبلاگ نویسان است. این ممکن است برای چند نفر درست باشد ، اما همچنین خواهید دید که بسیاری از وبلاگ نویسان با فروش یک محصول یا خدمات درآمد زیادی کسب می کنند.

مطمئناً این فقط زمانی کار خواهد کرد که خواننده وفاداری با ترافیک ثابت وب داشته باشید. وقتی در این مرحله قرار گرفتید ، نباید از جهش پرش کنید.

در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید به فروش آنها توجه کنید:

دوره های آموزشی
کتابها
دوره های ویدئویی / وبینارها
خدمات مربیگری
خدمات مشاوره

در مرحله بعدی ، شما باید بفهمید که چگونه می خواهید محصول خود را بفروشید. خدماتی مانند افزونه های Shopify یا WooCommerce در وردپرس ، آمازون یا Etsy گزینه های بسیار خوبی برای محصولات دیجیتالی هستند. اگر کالای فیزیکی (مانند قاب گوشی یا لباس) می فروشید ، باید فروشگاه تجارت الکترونیک جامع تری راه اندازی کنید.

در آخر ، با ارسال ایمیل به مخاطبان خود در مورد محصول یا خدمات خود اطلاع دهید. همچنین می توانید آهنرباهای سربی مانند وبینارهای از پیش ضبط شده ، PDF و تصاویر سفید را برای ایجاد لیست ایمیل خود در نظر بگیرید.

نتیجه درباره کسب درآمد با وبلاگ نویسی

تفاوتی بین داشتن ساده وبلاگ و کسب درآمد از وبلاگ وجود دارد. برای موفقیت آمیز بودن این تجربه ، باید رویکردی فعالانه و متمرکزتر اتخاذ کنید.

تو اینو داری.فقط تمرکز خود را حفظ کنید و به طور مداوم برای بهبود وبلاگ خود و ایجاد اعتماد بین خود و مخاطبان خود کار کنید. و مراحل من را در بالا دنبال کنید تا کارها در مسیر درست شروع شود.به یاد داشته باشید که اگر به آنچه که جواب می دهد پایبند باشید فرمول موفقی خواهید داشت.آیا هنوز وبلاگ نویسی را امتحان کرده اید؟ این کار را شروع کنید و از تجربه خود مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “چگونه می توان با وبلاگ نویسی کسب درآمد کرد؟

I read your full article. This is a very impotent topic. I’m really loving your site.
I have a very small blog. There I try to write something similar. For Latest News & how-to-make-money-blogging-for-beginners-in-2022/you Make Money.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.