پر فروش ترین تلویزیون های ۲۰۲۲ سونی

هر کدام از برندها از فناوری‌های ویژه‌ای استفاده می‌کنند که تنها مختص به خودشان است و استفاده از این فناوری‌ها در ایجاد کیفیتی خاص نقش مهمی دارند. به عنوان مثال در بحث سیستم عامل هر برند از سیستم عامل محبوب خود استفاده می‌کند. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون‌های سونی، اندروید و در تلویزیون‌های سامسونگ تایزن و البته در تلویزیون‌های ال جی webOS است. رابط کاربری نقش مهمی در ارائه برنامه‌های کاربردی دارد و دسترسی ویژه‌ای برای مخاطبان فراهم می‌کند. فروشگاه بامیرزا در ادامه سعی بر این دارد تا لیستی از پر فروش‌ترین تلویزیون های ۲۰۲۲ سونی را خدمت شما معرفی نماید که باید گفت برخی از این مدل‌ها در فروشگاه موجود می‌باشد.

 images_1666160050.png

تلویزیون سونی X90K

تلویزیون سونی X90K جدیدترین محصول برند سونی که در نمایشگاه CES 2022 به عنوان سری K و جایگزین شده‌ی تلویزیون X90J مدل سال ۲۰۲۱ این کمپانی معرفی شده است. این تلویزیون نسل جدید براویا با دنیایی مملو از شگفتی‌ها و امکانات خارق‌العاده پا به عرصه داغ رقابت‌ها گذاشته است. ضمن اینکه از ویژگی‌های گیمینگ عالی نظیر پورت HDMI 2.1، تکنولوژی ALLM و VRR پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توان گفت یک محصول عالی و ایده‌آل برای انجام بازی و گیمینگ است و بهترین تجربیات بازی را برای شما به وجود می‌آورد. ولی باید این را ذکر کرد که تکنولوژی VRR طی آپدیت‌های بعدی در آینده فعال خواهد شد و می‌توانید از کارایی آن استفاده نمایید.

در بخش نرم افزار تلویزیون سیستم عامل اندروید و رابط کاربری Google TV حضور دارد که دنیای متنوع از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. ریموت کنترل این تلویزیون دارای طراحی لوکس و زیبا با سطحی صاف و پوشش ویژه‌ی پلی اورتان است که به راحتی تمیز می‌شود. چیزی که جذابیت این ریموت کنترل را دو چندان نموده است این می‌باشد که دارای نور پس زمینه BackLight است بنابراین در تاریکی نیز به راحتی می‌توانید از ریموت استفاده کنید.

طراحی

تلویزیون ایکس ۹۰ کی دارای کیفیت ساخت بالا، طراحی منحصر به فرد، بدنه‌ی ظریف و صفحه نمایشگر گسترده‌ای است که با قرار گرفتن در هر محیطی زیبایی خیره کننده‌ای را برای آن به وجود می‌آورد. جا دارد در بخش طراحی این تلویزیون خوش ساخت سونی به قابلیت Living Decor اشاره کرد.

تلویزیون سونی X95K

 تلویزیون سونی X95K جزو مجموعه‌ جدید تلویزیون‌های Bravia XR سونی که در نمایشگاه CES 2022 با فناوری Mini LED از آن رونمایی شده است. نمایشگر این تلویزیون، صفحه تخت و دارای نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED و پنل VA است که این باعث می‌شود بتوانید تجربه تماشایی عالی و ایده‌آل را با تلویزیون داشته باشید. این تلویزیون ۲۰۲۲ سونی علاوه بر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز از پورت HDMI2.1 و تکنولوژی ALLM و VRR پشتیبانی می‌کند پس می‌توان گفت یکی از خوبای سونی برای انجام بازی و گیمینگ است.

این تلویزیون مینی ال ای دی سونی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد البته باید گفت که به احتمال زیاد سونی نسخه ۱۱ این سیستم عامل را بر روی تلویزیون پیاده نموده است ضمن اینکه گوگل تی وی  Google TV هم به عنوان رابط کاربری در این محصول فعالیت می‌کند.

 در بخش طراحی نیز سونی مثل همیشه خلاقانه عمل کرده است و محصولی با طراحی آراسته و خوش ساخت و استاندارد را تولید نموده است و تمام توجهات را به سمت خود متمایل کرده است. پایه‌های تلویزیون به صورت خطی است و امکان تنظیم کردن آن در ۳ حالت مختلف وجود دارد بنابراین کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه و فضایی که در اختیار دارد پایه‌ها را تنظیم کند.

images_1666160085.png

تلویزیون سونی A90K

از جدیدترین تولیدات سری اولد برند سونی است که در دو سایز ۴۲ و ۴۸ اینچ به خط تولید تلویزیون‌های ۲۰۲۲ افزوده شده‌اند. این تلویزیون در واقع محصول توسعه یافته‌ی تلویزیون سونی A90J مدل سال گذشته‌ی این برند می‌باشد که با دنیایی از قابلیت‌های پیشرفته‌تر و امکانات خارق‌العاده‌تر پا به عرصه‌ی داغ رقابت‌ها گذاشته است. این تلویزیون با بهره‌گیری از قابلیت‌ها و ساختار هوشمند در بخش کیفیت تصویر خود و همچنین برخورداری از رزولوشن ۴k و نمایشگر اولد شما را به دنیای واقعی تصاویر خواهد برد.

 این تلویزیون از ویژگی‌های گیمینگ عالی نظیر پورت HDMI 2.1، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تکنولوژی ALLM، تکنولوژی VRR برخوردار است و یکی از گزینه‌های عالی و مناسب برای بازی و گیمینگ می‌باشد.

سیستم عامل اندروید و گوگل تی وی Google TV رابط کاربری هوشمند تعبیه شده در تلویزیون a90k است که در کنار هم می‌توانند برترین امکانات هوشمند را در اختیارتان قرار دهند.

 این تلویزیون با ظاهری شیک و نوین و یکپارچه توانسته خود را در لیست باکیفیت‌ترین و خوش ساخت ترین محصولات ۲۰۲۲ سونی قرار دهد. وجود حاشیه‌های باریک و نامشهود در اطراف صفحه نمایشگر تلویزیون باعث شده تا دیگر خبری از عوامل حواس پرتی نباشد و بیشتر تمرکز کاربر بر روی محتوای در حال پخش باشد. به علاوه پایه‌های این تلویزیون به صورت وسط و بیضی شکل طراحی شده است و امکان تنظیم کردن آن‌ها در دو حالت مختلف وجود دارد بنابراین کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه و فضایی که در اختیار دارد آن را تنظیم کند.

 images_1666160234.png

تلویزیون سونی X80K

تلویزیون سونی X80K از مدل‌های براویا XR سونی در سال ۲۰۲۲ است که با مجموعه‌ای جدید از امکانات همراه شده است و با استفاده از آن‌ها بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. در مورد این محصول باید گفت که یک تلویزیون ایده‌آل و مناسب برای استفاده‌ی روزمره و خانگی و تماشای فیلم و سریال است و خواهد توانست بهترین لحظات را برای شما رقم بزند. اما این تلویزیون ال ای دی سونی به دلیل نداشتن پورت HDMI2.1، تکنولوژی VRR و ALLM نمی‌تواند در بخش گیمینگ و بازی خدمات خوبی را به شما ارائه دهد اما توانایی این را دارد تا تصاویر ۴K@60Hz را به خوبی و کیفیت مناسب پخش نماید.

سیستم عامل اندروید به احتمال زیاد نسخه‌ی ۱۱ آن به همراه رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) در بخش نرم افزار تلویزیون فعالیت دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید دسترسی سریعی به برنامه‌ها و خدمات داشته باشید.

در بخش طراحی نیز باید گفت که تلویزیون Sony X80K دارای طراحی زیبا و شیک و کیفیت ساخت بالایی است. شکل پایه‌های تلویزیون به صورت بیضی است و در وسط تلویزیون قرار دارد این در حالی است که در سایزهای بزرگ‌تر آن شکل‌ پایه‌ها به صورت دو طرف و دو شاخه‌ای است و امکان تنظیم کردن آن‌ها در دو حالت متفاوت وجود دارد.

تلویزیون سونی X75K

تلویزیون سونی X75K از جدیدترین اکتشافات سازنده‌ی لوازم الکترونیکی ژاپنی یعنی برند سونی است که در نمایشگاه CES 2022 تحت عنوان سری K به بازار جهانی معرفی شد. اول از همه چیز باید گفت که این تلویزیون در بازارهای جهانی با نام‌های X7500K یا X750K نیز شناخته می‌شود اما مدل درست و دقیق آن X75K می‌باشد. به علاوه این تلویزیون مدل پیشرفته و بهبود یافته‌ی تلویزیون سونی X75 محصول سال گذشته‌ی این برند است. این تلویزیون در واقع یک محصول عالی و ایده‌آل برای استفاده‌های خانگی و معمولی و تماشای فیلم است اما به دلیل نداشتن ویژگی‌هایی همچون پورت HDMI 2.1، تکنولوژی ALLM، تکنولوژی VRR و … در بخش گیمینگ و بازی نمی‌تواند رضایت شما را در این زمینه به دست آورد و برای بازی کردن با کنسول‌های PS5 و Xbox Series X مناسب نیست اما می‌توانید از این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول‌های نسل هشتم استفاده کنید.

 همانند تلویزیون‌های ۲۰۲۱ سونی که در بخش نرم افزار خود به سیستم عامل اندروید و رابط کاربری گوکل تی وی مجهز می‌باشند این تلویزیون و دیگر مدل‌های ۲۰۲۲ نیز به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید نسخه‌ی ۱۱ و رابط کاربری گوگل تی وی می‌باشند و در کنار هم می‌توانند سرویس‌های هوشمند و برنامه‌های متنوع و مجموعه‌ای گسترده از فیلم‌ها، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها را در دسترس کاربران قرار دهند. پروفایل مخصوص کودکان (Kids Profile) از ویژگی‌های جدید، جالب و کاربردی می‌باشد که سونی بر روی نسل جدید تلویزیون‌های ۲۰۲۲ خود قرار داده است.

 سونی همچنین نمایشگر این تلویزیون را به صورت باریک و ظریف و تقریبا بدون حاشیه طراحی کرده است و این قضیه سبب شده تا دیگر خبری از عوامل حواس پرتی نباشد و بیشتر تمرکز و توجه کاربر بر روی محتوای در حال پخش باشد. به علاوه پایه‌های این تلویزیون به صورت دو طرف و دو شاخه است و در اطراف صفحه نمایشگر تلویزیون قرار گرفته‌اند اما متاسفانه قابلیت تنظیم در حالت‌های مختلف را ندارند. ناگفته نماند که این تلویزیون علاوه بر نصب بر روی پایه، قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد و می‌توانید آن را به کمک براکت به دیوار متصل نمایید. به علاوه سونی برای پایداری و دوام و طول عمر بیشتر، اکثر تلویزیون‌هایش از جمله تلویزیون سونی X75K را به قابلیت X-Protection Pro مجهز کرده است. این قابلیت با به حداقل رساندن تاثیرات منفی از قبیل رطوبت، گرد و غبار و از همه مهم‌تر صاعقه و نوسانات برق کمک می‌کند تا تلویزیون در برابر اتفاقات ناگوار ماندگاری بیشتری را داشته باشد.

برای دریافت اطالاعات جامع‌تر و کامل‌تر این محصولات و سایر تولیدات می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بامیرزا مراجعه نمایید و تجربه خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.