رزرو هتل جهانگردی گرگان

بحث اقامت در سفر، اولین دغدغه هر مسافری محسوب می‌شود. اینکه فضای اقامتی از آرامش نسبی برخوردار باشد، خدمات رفاهی مناسب ارائه دهد، موقعیت مکانی مطلوبی داشته باشد و… از جمله چالش‌های مهم مسافران است.

بحث اقامت در سفر، اولین دغدغه هر مسافری محسوب می‌شود. اینکه فضای اقامتی از آرامش نسبی برخوردار باشد، خدمات رفاهی مناسب ارائه دهد، موقعیت مکانی مطلوبی داشته باشد و… از جمله چالش‌های مهم مسافران است.

هتل جهانگردی گرگان یکی از بهترین هتل ‌های گرگان است که به حق پاسخگوی تمام چالش‌های پیش‌رو مسافرانی است که به این شهر زیبا و سرسبز سفر می‌کنند. در واقع جدای از امکانات رفاهی ویژه این هتل، نما و موقعیت مکانی بی‌نظیر آن هر مسافر خوش ذوقی را جهت رزرو هتل جهانگردی گرگان ترغیب می‌کند.

موقعیت مکانی هتل جهانگردی گرگان

این هتل دیدنی در جاده جنگلی به نام ناهارخوران در دل روستایی به همین نام از توابع استان گلستان واقع شده‌است. در واقع اکثر مسافران این شهر را به نام جنگل ناهارخوران که در هشت کیلومتری جنوب شهر گرگان قرار گرفته ‌است، می‌شناسند.

پارک جنگلی ناهارخوران فضایی بکر و مملو از درختان سرسبز هیرکانی، رودخانه و … دارد که به طبع، هتل جهانگردی گرگان نیز بی‌نصیب از این طبیعت دیدنی نمانده ‌و دقیقا به خاطر همین موقعیت مکانی ویژه است که توانسته محیطی سرشار از آرامش و سرزندگی را برای گردشگران و مسافران خود در دل طبیعت مهیا کند.

امکانات ویژه هتل جهانگردی گرگان

هتل جهانگردی به عنوان یکی از بهترین هتل ‌های گرگان در یک طبقه با ۶۷ اتاق و سوئیت در سال ۱۳۵۴ افتتاح گردید و در سال ۱۳۸۹ به طور کامل بازسازی شد. در حال حاضر هتل دارای ۳۱ اتاق دو تخته، ۲۲ کلبه دو تخته، ۱۰ سوئیت سه تخته، ۴ سوئیت رویال چهار تخته است که از بین آن‌ها کلبه‌ها طرفداران خاص خود را دارند.

این کلبه‌ها که از هتل فاصله دارند و در دل جنگل واقع شده‌اند روح حیات را در گردشگران علاقه‌مند به طبیعت زنده می‌کنند. صدای پرندگان، نوای آب رودخانه، نسیم روح‌بخش جنگل و … همگی سبب می‌شوند تا با رزرو هتل جهانگردی گرگان اقامتی رویایی را در این کلبه‌ها تجربه کنید.

این مطلب را هم بخوانید:

خانه‌داری ۱۲ ساعته، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، تاکسی سرویس، رمپ ورودی معلولین، دسترسی به اینترنت، پارکینگ، صندوق امانات، مینی بار و … از جمله امکاناتی هستند که پس از رزرو هتل جهانگردی گرگان از آنها بهره‌مند خواهید شد.

همچنین این هتل دارای رستورانی شیک با انواع و اقسام غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای محلی مخصوص این خطه است. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کافی‌های حرفه‌ای، تنقلات و … پذیرای آن دسته از مهمانان و گردشگرانی است که دوست دارند دمی از روز را به آرامش و صرف قهوه و … در کافی شاپی متفاوت با نمایی از طبیعت بکر شمال ایران سپری کنند.

گرگان

جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی گرگان

همانگونه که گفته شد هتل جهانگردی گرگان یکی ازبهترین هتل‌های گرگان است که دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد. همچنین جاذبه‌هایی چون پارک جنگلی النگدره و روستای زیارت در نزدیکی آن واقع شده‌اند که در ادامه مطلب به توضیحی درباره آن‌ها خواهیم پرداخت.

روستای زیارت

این روستای کوچک اما دیدنی مجموعه‌ای بی‌نظیر از جاذبه‌های طبیعی، مذهبی، تاریخی و فرهنگی را در دل خود جای داده‌ است.

این روستای ییلاقی در هجده کیلومتری شهر گرگان و در نزدیکی هتل جهانگردی گرگان واقع شده است. در مسیر آسفالت روستا شاهد پخت نان توسط زنان روستا، فروش آش و لبنیات محلی، امامزاده، چشمه آبگرم، آبشار دیدنی، تفرجگاه‌های متعدد، طبیعت بکر و… خواهید بود که هر کدام به تنهایی می‌توانند چشم شما را ساعت‌ها مجذوب خود کنند.

جنگل النگدره

این پارک جنگلی در هفت کیلومتری یکی از بهترین هتل‌های گرگان یعنی هتل جهانگردی قرار دارد. جالب است بدانید که هوای این جنگل رویایی ده درجه خنک‌تر از سایر نقاط این شهر است و با وسعتی حدود ۱۸۵ کیلومتر می‌تواند در هر فصلی از سال شما را مسحور زیبایی‌های بی‌بدیل خود کند.

رودخانه قلاشی، سه چشمه زیبا، درختانی با گونه‌های خاص و … از جمله جذابیت‌های این جنگل کهن هستند. همچنین پارک جنگلی النگدره دارای امکانات زیادی است که به جهت رفاه بیشتر بازدیدکنندگان و مسافران در نظر گرفته شده‌اند. از جمله:

  • شبکه‌ی آب و برق رسانی
  • سرویس‌های بهداشتی
  • نمازخانه
  • پارک کودک
  • زمین ورزش بزرگسالان
  • ساختمان نگهبانی
  • فروشگاه مواد غذایی و …

اگر قصد رزرو هتل جهانگردی گرگان را دارید بهتر است فرصت را غنیمت شمارید و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام نمایید، در واقع حیف است که دیدن این مکان، که جزو هفت جاذبه برتر گردشگری ایران است را از دست دهید.

گرگان

سخن آخر

در بین هتل‌های گرگان، هتل جهانگردی از قدمتی دیرینه با تجربه‌ای مثال زدنی در امر پذیرش مهمان برخوردار است. مدیریت هتل طی این سال‌ها همواره سعی داشته‌است با اتکا به اصول روز هتلداری توسط پرسنلی مجرب آنچه را که موجب آسایش و آرامش بیشتر گردشگران و مسافران می‌شود را فراهم نماید.

پس با خیالی آسوده می‌توانید با رزرو هتل جهانگردی گرگان علاوه بر اقامتی خاطره‌انگیز لذت سفر در دل طبیعت و تماشای جاذبه‌های چشم‌نواز آن را نیز تجربه کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.