جاذبه های تفریحی در جزیره کیش  را در تابستان تجربه کنید

جاذبه های تفریحی در جزیره کیش  را در تابستان تجربه کنید

جزیره کیش سرزمین سواحل مرجانی و غروب های دل انگیز و زیباست . سفر به این جزیره در طول ماههای گرم سال بر خلاف آنچه اغلب مردم می پندارند ، نه تنها سخت نیست بلکه جذاب و دوست داشتنی است . فقط کافی است با تفریحات مناسب این فصل سال آشنا باشید و ساعات گشت و گذار خود را با ساعات خنکی هوا هماهنگ کنید.

البته در طول فصل تابستان اغلب هتل های این شهر دارای سیستم های خنک کننده قوی بوده و دمای ایده آلی برای مسافران فراهم می آورند. در ضمن همه رستوران ها و مراکز خرید و برخی از مجموعه های تفریحی نیز با سیستم های سرمایشی مناسب فضایی مطلوب و ایده آل را برای شما  ایجاد می کنند . فقط می ماند سواحل زیبای کیش که آنهم چاره دارد و بهتر است به هنگام غروب و زمانی که شدت گرما کاسته شده به سواحل بروید و یا تنی به آب زده و اینگونه گرمای هوا را تخفیف دهید.

تور کیش

در طول تابستان کیش امتیازات بسیاری برای مسافران خود در نظر می گیرد که یکی از آن ها کاهش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما و تورهای گردشگری در جزیره است . ضمنا این موقع از سال زمان برگزاری فستیوال های تابستانی مختلف است و مراکز خرید تخفیف های استثنایی خواهند داشت.

سفر باتو پیشنهاد می کند در این فصل سال زمانی را به شنا در آب های گرم و زلال اختصاص دهید و در امتداد سواحل بر روی شن ها گرم و درخشان  آفتاب بگیرید و پوست خود را برنزه کنید . کافه های ساحلی جزیره کیش تا سحر باز هستند و با ساز و آواز فضایی دوستانه پدید می آورند . جوانان می توانند موتور سیکلت و یا دوچرخه اجاره کرده و گشتی در شهر بزنند . که این خود تجربه ای متفاوت و جذاب خواهد بود.

در ادامه مطلب تور کیش با ما همراه باشید تا برخی از جاذبه  های تفریحی کیش را که مناسب این فصل از سال هستند ، به شما عزیزان معرفی نمائیم :

تم پارک آبی اوشن

پیشنهاد می کنیم حین اقامت در این جزیره زیبا ، حداقل یک روز را به تفریح و خوشگذرانی در این مجموعه منحصر بفرد اختصاص دهید و از خنکای آب لذت برده و روزی پر هیجان را تجربه کنید . بهتر است بدانید پارک آبی اوشن بیش از پنج و نیم هکتار وسعت دارد و اولین تم پارک آبی روباز ایران محسوب می گردد . این مجموعه با وجود ده ها بازی و سرگرمی مهیج ، روزی شاد و خاطره انگیز را برایتان رقم می زند.

پارک آبی اوشن

حدود پنج سال از افتتاح این مجموعه می گذرد و در این مدت گردشگران بسیاری جذب آن شده اند اما باز هم هستند مسافرانی که تا به امروز با پارک آبی اوشن آشنا نبوده و از وجود آن بی خبر هستند. بهتر است بدانید این پارک آبی از قسمت های مختلف تشکیل شده و دارای سیزده راید و چهار استخر شنا و یک سالن اسپا است. پارک آبی اوشن همچنین دارای امکانات متنوع دیگر نظیر دو سالن غذا خوری ، چهار بوفه فروش نوشیدنی و دو مرکز خرید است و به همین خاطر جوابگوی همه نیازهای مسافران خواهد بود.

این مجموعه توانسته فضا را برای استفاده بانوان آماده کند و در برخی از روزهای هفته به استفاده بانوان اختصاص یافته است . از عجایب موجود در این مجموعه می توان به یکی از بلندترین سرسره‌ های آبی خاورمیانه اشاره کرد که حدود بیست و چهار متر ارتفاع دارد . برخی از وسایل بازی موجود در این پارک آبی بسیار مهیج بوده و امتحان کردن آن ها به دل و جرات زیادی نیاز دارد که نمونه آن راشین ، پیچالوپ،  آدرنالین ، رالی راید،  آناکوندا دینگل ، راید گرداب است . همچنین مطالعه راهنمای سفر به کیش اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهد.

ضمنا این پارک آبی دارای چهار استخر شنا در ابعاد مختلف است که هر کدام برای رده سنی خاصی ساخته شده اند . استخر آبان برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است  (Adult Pool). استخر آبتین برای نوجوانان طراحی شده (Teen Pool)  و استفاده از استخرهای رابو و دینگو برای تمامی سنین مناسب است.

تفریح در امتداد سواحل زیبای جزیره کیش

کیش

دور تا دور جزیره کیش توسط سواحل شنی بسیار زیبا احاطه شده است و همه این سواحل محل امنی  برای شنا و تفریحات آبی مهیج نظیر قایق سواری ، پاراسل ، جت اسکی و … هستند . می توانید برای ساعت در امتداد آب های نیلگون خلیج فارس قدم بزنید و شاهد چشم انداز زیبای دریا باشید و هر جا که خسته شدید در داخل آلاچیق ها و یا صندلی کافه های ساحلی بنشینید و خستگی را از تن به در کنید.

برخی از پارک های ساحلی معروف جزیره عبارتند از : ساحل مرد ماهیگیر ، ساحل مرجان ،  اسکله تفریحی کیش ، ساحل سیمرغ و ساحل میرمهنا . همه این سواحل از مکانات رفاهی متنوع برخودار بوده و لحظات بیاد ماندنی را برایتان رقم می زنن.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.