دانلود کتاب کنزالحسینی PDF با لینک مستقیم

کتاب کنزالحسینی یک مرجعی جامع برای دعا نویسی و آشنایی با علوم غریبه و متا فیزیک است. از متا فیزیک چه میدانید؟ علوم غریبه چطور؟ در این مقاله شما را با کتاب کنزالحسینی آشنا می کنیم. کتاب کنزالحسینی دارای آموزش هایی در موضوع علوم غریبه و دعا های است که کاملا مثبت هستند. برای آشنایی با این کتاب بی نظیر با ما همراه باشید.

کتاب کنزالحسینی

علوم غریبه و طسم ها

در کتاب کنزالحسینی برخلاف دیگر مراجع و کتاب ها، طلسم هایی به شما آموزش داده می شود که کاملا انسانی هستند و خطری برای شما و شخصی که طلسم روی آن اجرا می شود ندارد. بسیاری از کتاب ها یا مراجعی که به عنوان طلسم برای برای بخت گشایی یا مسائل دیگر معرفی می شوند دارای خطراتی هستند که اصلا ارزش امتحان کردند ندارند و بهتر است که شما آنها را برای یادگیری بخوانید و نه برای اجرا کردن ولی در کتاب کنزالحسینی شما تمامی طلسم هایی که بی خطر هستند و برای بخت آزمایی و ارتباط با علوم غیبی و غریبه نوشته شده اند را یاد میگیرید و نحوه اجرا کردن آنها را روی خودتان و دیگران نیز آموزش می بینید. این کتاب هیچگونه خطراتی برای انسان ندارد و حتی در کتاب های دینی و اسلامی نیز به آن اشاره شده است. یادگیری طلسم ها به تنهایی بسیار جالب و سرگرم کننده است ولی اجرا کردن طلسم ها و گرفتن نتیجه از آن بسیار جالب تر است. کتاب کنزالحسینی بی خطر ترین و مطمعن ترین کتاب برای اجرای طلسم ها و یادگیری آنها است که بعضی از این طلسم ها را در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم. مطلب مرتبط: کتاب مرجان جادو

سر فصل های کتاب

کتاب کنزالحسینی سر فصل های زیادی دارد و کتابی کامل برای تمام نیاز های شما از طلسم ها و علوم غریبه و مسائلی در حوزه متا فیزیک است ولی در این مقاله کوتاه نمیشود تمامی سرفصل ها و طلسم های این کتاب را معرفی کرد. در ادامه چند تا از طلسم ها و نقش هایی که در کتاب کنزالحسینی یاد میگرید را به شما معرفی کرده ایم.

۱- رفع حاجات

رفع حاجت دلیلی است که بسیاری از مردم به دنبال طلسم ها و علوم غریبه می روند. حاجات یک انسان طیف وسیعی دارد. برای مثال حاجت رفع مریضی یا حاجت آزادی یک شخص یا حاجت بخت باز که هرکدام طلسمی متفاوت دارند که شما باید با دقت آنها را یاد بگیرید تا حاجت خود را دریافت کنید. در کتاب کنزالحسینی شما با طلسم های رفع حاجات به صورت کامل آشنا می شوید و روش انجام آنها را بدون داشتن هیچگونه خطری یاد میگرید. طلسم های حاجات بسیار متنوع و زیاد هستند که همه ی این طلسم ها در کتاب آموزش داده شده اند.

۲- گشایش رزق با نام های خداوند

رزق و روزی مسئله ای است که بسیاری از افراد برای گشایش آن به طلسم رو می آورند. گاهی انسان هرچه تلاش می کند رزق و روزی مناسبی متناسب با تلاشش به دست نمی آورد. در کتاب کنزالحسینی شما یاد میگرید چگونه با اسماء الحسنی رزق و روزی خود را باز کنید. اسماء الحسنی یا نام های خداوند یکی از روش های گشایش رزق است که هیچگونه خطری ندارد و پر از خیر و برکت است.

۳- نقش برای رفع بلا و آسیب

بلا و آسیب در انتظار هرکسی می تواند باشد و یکی از موضوعاتی است که بسیاری از مردم برای رفع آن به دنبال طلسم و نقش هستند و هزینه های زیادی برای رفع آن انجام می دهند. در کتاب کنزالحسینی شما یاد میگرید چگونه بلا و آسیب را با استفاده از نقش، از خود دور کنید. روش ساختن نقش ها و کشیدن آنها بسیار جزئی و نیازمند دقت فراوان است ولی با آموزش های کنزالحسینی شما می توانید نقش های رفع بلا را به راحتی برای خود انجام دهید.

۴- نقش برای مرض و بیماری

بسیاری از مرض ها و بیماری هایی که انسان بدون دلیل به آنها دچار می شود را می توان از راه طلسم ها و نقش ها برطرف کرد. برای مثال زگیل های روی دست را می توان با یک طلسم ساده با نمک به صورت تضمینی و قطعی برطرف کرد که آموزش آن در کتاب قابل مشاهده است. البته این نمونه یک مرض کوچک است که انسان دچار آن می شود. در کتاب شما نقش هایی را برای مرض های بزرگ تر یاد می گیرید که بسیار کاربردی هستند و به شما کمک می کنند.

۵- قاعده دانستن روز های بد و ساعت های بد

در هر ماه قمری روز هایی وجود دارد که برای انجام کار اصلا مناسب نیستند و علاوه بر آن در آن روز ها ساعت هایی وجود دارد که برای انجام کار بسیار نامنساب هستند و درصد موفقیت شما را بسیار پایین می آورد. شاید شما داستان هایی شنیده باشید که افراد می گویند که در فلان روز هفته بد شانس هستم یا در فلان ماه بد شانس هستم. همه ای این ها دلیل بر این است در ماه های سال و روز های مشخصی ساعت هایی وجود دارد که برای انجام و شروع کاری مناسب نیست. همه ای این ساعت ها و روز ها ب هصورت دقیق در کتاب نوشته شده است و شما با خرید کتاب می توانید آنها را مشاهده کنید.

علوم غریبه یا علوم غیبی یا علوم خفی که همگی به معنای مخفی هستند از علومی بوده که اربابان این فن و طلسم همیشه این علم را از انظار مردم پنهان نگه داشته اند تا همگان نتوانند از این علم استفاده کند. با علوم غیبی انسان می تواند بسیار پیشرفت کند و قدم های بزرگی بردارد این علم ریشه در طبیعت دارد و بدون خطر است. مطالب بیشتری راجع به این علم در کتاب کنزالحسینی مطالعه می کنید و روش های یادگیری این علم نیز در اختیار شما قرار گرفته است.

برای دانلود کتاب و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

3.3/5 - (6 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

5 دیدگاه در “دانلود کتاب کنزالحسینی PDF با لینک مستقیم

ارسال کتاب کنزالحسینی وکنز الیهود به زبان فارسی

چطوری می تونم باهاتون ارتباط بر قرار کنم

تلگرام

خیلی سایت خوبی دارین

متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.