راهنمای خرید و معرفی ۵ مورد از بهترین موزن های گوش و بینی

راهنمای خرید و معرفی ۵ مورد از بهترین موزن های گوش و بینی

از بلند بودن موهای گوش و بینی و بیرون زدن آن ها ناراحت هستید؟

بلند بودن بیش از حد موهای زائد گوش و بینی اعتماد به نفستان را پایین آورده است؟

می خواهید در زمان کوتاهی اطراف ابروهایتان را اصلاح و مرتب کنید و ظاهری آراسته داشته باشید؟

به دنبال موزن گوش و بینی با کیفیت و کارآمد و در عین حال قیمت مناسب هستید؟

قطعا بلند بودن بیش از حد موهای زائدی که در داخل گوش و بینی افراد وجود دارد خوشایند نیستند. درست است که این موها در جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل بینی و گوش جلوگیری می کنند، اما مانند سایر موهای بدن نیاز به اصلاح و کوتاه کردن دارند. در صورتی که این موها به طور پیوسته و مرتب کوتاه نشوند، از ناحیه گوش و بینی بیرون زده و ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار می دهند.

در سال های خیلی قبل بعضی از افراد از قیچی و دست برای کندن این موها استفاده می کردند. بایستی این نکته را در نظر داشته باشید که موهای زائد ناحیه بین و گوش را به هیچ عنوان نباید از ریشه جدا کنید. کندن این موها از ریشه موجب می شود باکتری ها و ویروس های فعال در این قسمت وارد مخاط شده و باعث عفونت شوند.

علاوه بر این استفاده از ابزاری نظیر قیچی، فارغ از اینکه نمی تواند تمامی موهای این نواحی را کوتاه کند، می تواند باعث بریدن، خراش و آسیب هایی از این دست شود. چند سالی است که خضور انواع و اقسام موزن های گوش و بینی را به صورت پرقدرت در بازار لوازم برقی اصلاح مو شاهد هستیم.

این ابزار با پیشرفت شرکت های سازنده در این شاخه و با توجه به نیاز کاربران روز به روز پیشرفته تر شده و به فناوری های بیشتری مجهز می شوند، به طوری که انتخاب میان این همه لوازم از برندهای مطرح و شناخته شده تا حدودی سخت است.

برای این منظور در این مطلب از الانزا قصد داریم در کنار ذکر نکاتی کلیدی در انتخاب این محصول، نگاهی به ۵ تا از بهترین موزن های گوش و بینی داشته باشیم و از این طریق به شما در یک خرید مطمئن یاری برسانیم. با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید.

در هنگام خرید موزن گوش و بینی به چه فاکتورهایی توجه کنید؟

  • یک موزن گوش و بینی چندکاره بخرید

تقریبا می توان گفت تمامی موزن های بینی، برای اصلاح ناحیه گوش هم مناسب هستند و کمتر دستگاهی پیدا می شود که فقط خاص اصلاح بینی باشد. اما در دستگاه های جدیدتر، مدل هایی طراحی شده اند که با سری اختصاصی، به کاربر این امکان را می دهند که موهای ابرو و اطراف ابرو را  هم اصلاح کند. بنابراین پیش از خرید نیاز خود را بررسی کنید و متناسب با نیازتان دستگاه را انتخاب کنید.
موزن گوش و بینی چندکاره

دستگاه های چند کاره نظیر انواع موزن گوش و بینی و ابرو با سری های مختلف، امکان اصلاح نواحی بیشتری نظیر گوش، بینی، ابرو و ریش را به شما می دهند و کارآمدتر هستند.

  • به منبع تغذیه موزن گوش و بینی توجه کنید

باتری این دستگاه ها شامل دو نوع است. بعضی از موزن ها دارای باتری قابل شارژ بوده و بعضی دیگر با باتری قلمی کار می کنند. موزن هایی که مجهز به باتری قابل شارژ هستند، به لحاظ قیمتی نسبت به موزن های با باتری قلمی گران تر هستند.

این مدل ها به شما این امکان را می دهند تا در هر مکانی و شرایطی بتوانید از آن ها استفاده کنید.

اگر جزو افرادی هستید که زیاد از موزن استفاده می کنید و به عبارت دیگر در طول هفته چند بار به اصلاح می پردازید، مدل های شارژی گزینه های خوبی برای شما به شمار می روند.

توجه داشته باشید که اگر زیاد از موزن گوش و بینی استفاده نمی کنید، به سراغ مدل های باتری بروید؛ چراکه مدل های شارژی در صورتی که پیوسته و مداوم مورد استفاده قرار نگیرند از عمر مفیدشان کاسته می شود.

در مقابل موزن هایی که دارای باتری قلمی هستند، از باتری قلمی تغذیه می شوند و هر چند وقت متناسب با میزان استفاده، نیاز به تعویض باتری دارند.

  • موزن گوش و بینی چراغ دار انتخاب کنید

چراغ دستگاه یکی از فاکتورهای مهمی است که می تواند به شما در اصلاح دقیق تر و آسان تر کمک کند. اگر می خواهید در فضاهای کم نور، به تمامی موهای زائد داخل گوش و بینی دید داشته باشید و با دقت بیشتری این قسمت ها اصلاح کنید، یک موزن چراغ دار بخرید.

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد و همچنین مبلغی که می خواهید برای خرید این دستگاه هزینه کنید، می توانید محصولی مفید و در خور نیازتان تهیه کنید.

به کمک یک موزن گوش و بینی و همچنین ماشین اصلاح سر می توانید آرایشگر خودتان در خانه باشید و همواره ظاهری مرتب داشته باشید. در ادامه این نوشتار نگاهی به ۵ تا از بهترین مدل های موزن گوش و بینی خواهیم داشت.

موزن گوش، بینی و ابرو مدل NT3160 برند فیلیپس

موزن گوش، بینی و ابرو مدل NT3160 برند فیلیپس کاملا حرفه ای طراحی شده و بدنه ای ارگونومیک دارد که هنگام کار کردن به خوبی در دست قرار می گیرد.

این مدل از برند فیلیپس فوق العاده ظریف و زیبا است. این موزن از باتری قلمی تغذیه می شود و بعد از اتمام باتری، می توانید به راحتی با چرخاندن قسمت پایین دستگاه باتری را تعویض کنید. علاوه بر این خاموش و روشن کردن دستگاه هم با چرخاندن قسمت پایین دستگاه صورت می گیرد.

این دستگاه با داشتن دو شانه مخصوص، توانایی اصلاح موهای ناحیه ابرو و اطراف را نیز دارد. این محصول دارای تیغه ای حرفه ای از جنس استیل ضد زنگ بوده و با تکنولوژی برش مستقیم در نهایت دقت موهای زائد بینی و گوش را کوتاه می کند. از مزیت و نقاط قوت این دستگاه می توان به امکان شستشو سری و تیغه آن اشاره کرد.
راهنمای خرید و معرفی 5 مورد از بهترین موزن های گوش و بینی

موزن گوش، بینی و ابرو مدل NE3850 برند رمینگتون

برند رمینگتون یکی از برندهای شناخته در میان لوازم برقی آرایش و اصلاح مو است. موزن گوش، بینی و ابرو مدل NE3850 برند رمینگتون یکی دیگر از مدل های خوب است.

این دستگاه با توجه به کیفیت بالایی که دارد در رنج قیمتی خوبی هم قرار دارد. این دستگاه هم از فناوری اصلاح برش مستقیم بهره برده است. جنس تیغه مخصوص از نانو سیلور بوده و با توجه به خاصیت ضد آب، امکان استفاده در زیر دوش را به شما می دهد.

موزن گوش و بینی مدل ER-GN30 برند پاناسونیک

موزن گوش و بینی مدل ER-GN30 از برند قدیمی و نام آشنای پاناسونیک مجهز به تیغه های دولبه بوده و دارای تکنولوژی اصلاح برش چرخشی است.

جنس تیغه ها در این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده و ضد آب است. این دستگاه برای اصلاح گوش، بینی و موهای صورت و اطراف چشم و ابرو مناسب است.

موزن گوش و بینی مدل ER115 برند پاناسونیک

موزن گوش و بینی مدل ER115 برند پاناسونیک، یکی از مدل های قیمت مناسب و مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت موجود در بازار است. این محصول با فناوری برش چرخشی به اصلاح و کوتاه کرن موها می پردازد.

منبع تغذیه آن باتری قلمی غیر قابل شارژ است. جنس تیغه موزن از استیل ضد زنگ ساخته شده و می توانید به راحتی سری آن را بعد از استفاده بشویید.

موزن گوش، بینی و ابرو مدل GM-3107 برند پروجیمی

اگر به دنبال محصولی با قیمت مناسب و در سطح کیفی قابل قبول هستید، موزن گوش، بینی و ابرو مدل GM-3107 از برند پروجیمی را پیشنهاد می کنیم. این مدل به دلیل منبع تغذیه باتری قابل شارژ، برای افرادی که زیاد از موزن استفاده می کنند انتخاب خوبی است.

این موزن با تکنولوژی اصلاح برش مستقیم عمل می کند. همچنین تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ بوده و امکان شستشو سری آن وجود دارد.

جمع بندی

در طول این نوشتار به نکات مهم در انتخاب موزن گوش و بینی و معرفی ۵ مورد از بهترین های این دستگاه پرداختیم. انواع مدل های مختلف موزن های گوش و بینی و ماشین اصلاح سر را می توانید در قسمت اصلاح موی سر و صورتفروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) مشاهده و با بهترین قیمت ها خریداری کنید. این محصولات متعلق به برندهای شناخته شده و معتبر هستند.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

2 دیدگاه در “راهنمای خرید و معرفی ۵ مورد از بهترین موزن های گوش و بینی

مقاله بسیار خوبی بود
ممنون فارسی ها

سلام
خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.