مزایای میز اداری شیشه ای چیست؟

میز اداری شیشه ای جزو محبوب ترین انواع میزهای اداری به شمار می آید. شکل شفاف و خاص این میز تأثیر مثبتی بر بهبود دکوراسیون اداری می گذارد. می توان با استفاده از انواع مختلف میزهای شیشه ای، یک دکوراسیون زیبا، جذاب و مدرن خلق کرد. اما این تنها مزیت خرید و استفاده از میزهای شیشه ای نیست. برای آشنا با سایر مزایا در ادامه همراه ما باشید.

میز اداری شیشه ای

معرفی میز اداری شیشه ای

در گذشته عموم دفاتر کاری با میزهای چوبی و ام دی اف تجهیز می شدند. اما امروزه میزهای شیشه ای نیز توانسته اند با ارائه یک عملکرد مطلوب، به دکوراسیون دفاتر کاری اضافه شوند. برای مدیرانی که به دنبال ایجاد چیدمان های نوآورانه و خلاقانه هستند، استفاده از این میزها کمک کننده خواهد بود. شاید تصور کنید میزهای شیشه ای توان مقاومت در محیط های کاری پر تنش را ندارد.

در این خصوص هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که امروزه تولیدکنندگان میزهای شیشه ای با استفاده از شیشه های ضخیم، مقاومت و ایمنی بالایی به میزهای اداری بخشیده اند. در واقع شیشه به کاررفته در این میزها با شیشه های معمولی که در اطراف خود می بیند تفاوت بسیاری دارد.

برخلاف شیشه های معمولی که تحت تأثیر کوچکترین ضربات می شکنند و به اجزای خطرناک تبدیل می گردند، شیشه های ضخیم سکوریت و یا لمینت ضربات را تحمل کرده و تحت فشار شدید نیز عملکرد خود را از دست نمی دهند.

در میز های شیشه ای الگوی شکستن تفاوت داشته و شکستن شیشه منجر به ایجاد قطعات ریز و برنده نمی شود. بلکه به قطعاتی ریز با گوشه های منحنی شکل تبدیل می شوند. این مسئله موجب شده تا ریسک استفاده از میزهای شیشه ای اداری به مراتب کاهش یابد.

مزایای استفاده از میز شیشه ای اداری

شیشه به کاررفته در میزهای اداری مشخصاتی بسیار کاربردی دارد. همین مسئله موجب شده تا استفاده از آنان مزایای بسیاری در بر داشته باشد. این مشخصات در موارد زیر خلاصه می شوند

میز شیشه ای

  • تنوع گسترده و چشمگیر

محبوبیت بالای میزهای شیشه ای اداری موجب شده تا تنوع قابل توجهی از آنان روی کار بیاید. دیگر تفاوتی ندارد طرفدار کدام سبک و طرح باشید. در هر حال می توانید میز مورد علاقه خود را در تنوع گسترده ای که در میزهای شیشه ای وجود دارد، پیدا کنید. برخی از میزهای شیشه ای با الگوگیری از سبک مدرن ساخته شده و برخی دیگر با ترکیب با سایر متریال ها، سبک کلاسیک را تداعی می کند.

تنوع میزهای شیشه ای حتی در نوع شیشه به کاررفته در آنان نیز وجود دارد. امروزه از انواع مختلف شیشه های شفاف، رنگی، سکوریت، لمینت و مات برای ساخت میز اداری استفاده می شود. میزهایی که با شیشه های سکوریت ساخته می شوند بیشترین مقاومت را دارند. در حالیکه میزهای ساخته شده با شیشه های رنگی، شکل متفاوت و جذابی داشته و در خلق یک دکوراسیون مدرن موفق تر عمل می کنند.

تنوع بالای میزهای شیشه ای نه تنها در طرح آنان، بلکه در کارکرد آنان نیز وجود دارد. میز کارمندی شیشه ای، میز مدیریت شیشه ای، میز کنفرانس شیشه ای و انواع مختلفی از میزهای شیشه ای برای کارکرد های مختلف تولید شده اند. پس شما می توانید کلیت دفتر خود را به میزهای شیشه ای مجهز کنید و بدین شکل یک دکوراسیون هماهنگ و متعادل خلق کنید.

  • مقاومت بالا و بی نظیر

از دیگر مشخصات کاربردی میزهای شیشه ای، مقاومت بی نظیر آنان در برابر آسیب های محیطی است. در صورتی که میز اداری شما از شیشه های مقاوم سکوریت ساخته شده باشد، این میزان مقاومت به بالاترین حد خود می رسد.

از آنجایی که در تولید شیشه های به کاررفته در میزهای اداری، فرآیندی خاص جهت سخت شدن ماده شیشه صورت می گیرد، این دسته از شیشه ها می توانند در برابر ضربه، فشار، نیروی وزن و همچنین خط و خش مقاومت کنند. پس تصور اینکه میزهای شیشه ای به سرعت می شکنند و عملکرد مطلوب خود را از دست می دهند را یکبار برای همیشه کنار بگذارید!

میز اداری شیشه ای زیبا

  • شرایط نگهداری ساده

برخلاف میزهای چوبی که شرایط نگهداری سختی دارند و نباید در معرض رطوبت قرار بگیرند، شرایط حفظ و نگهداری از میزهای شیشه ای بسیار ساده است. چرا که اساساً هیچ یک از عوامل آسیب زا اعم از رطوبت، گرد و غبار و یا سایش منجر به خرابی این میزها نمی شود.

شما می توانید به کمک یک دستمال مرطوب، سطح میزهای شیشه ای را تمیز کرده و جلوه ای درخشان در آنان ایجاد کنید. خیالتان زا بابت احتمال ایجاد خط و خش بر روی سطح شیشه راحت باشد. چرا که شیشه های ضخیم سکوریت از یک ماده ژل مانند تشکیل شده و به هیچ وجه خراشیده نمی شوند.

  • خلق یک دکوراسیون خاص و متفاوت

مهم ترین مزیت استفاده از میز اداری شیشه ای، ایجاد یک دکوراسیون متمایز و لوکس است. امروزه تولیدکنندگان میزهای شیشه ای با الگیری از المان های سبک مدرن، طرح های بسیار خاصی به این دسته از میز ها می دهند. شما می توانید برای دکوراسیون مدرن و یا مینیمال خود، یک میز اداری شیشه ای خریداری کرده و بدین شکل چیدمان مخصوص به خود را خلق کنید. در صورتی که در انتخاب میز برای دفتر کار خود دچار تردید شده اید، حتماً به مقاله انتخاب میز اداری براساس سبک طراحی دکوراسیون دفتر کار سر بزنید. پس از این می توانید بهترین و مناسب ترین میز را برای شرکت خود خریداری کنید.

  • قابلیت ویژه در ترکیب با سایر متریال ها

شیشه از جمله متریال های منعطف است که با عموم متریال های اداری به خوبی ترکیب می شود. با خرید یک میز اداری شیشه ای می توانید آن را به راحتی با صندلی های مدرن و یا کلاسیک ترکیب کنید. همچنین می توانید متریال شفاف شیشه را با متریال های به کاررفته در کفپوش، دیوارها و حتی سقف، ست کنید. این یعنی خرید میز شیشه ای هیچ دغدغه ای از بابت هماهنگ سازی میز با دکوراسیون اداری ایجاد نمی کند. با اینحال طراحان دکوراسیون اداری استفاده از میزهای شیشه ای را در دکوراسیون های مدرن مناسب تر می دانند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.