تعمیر ارزان لوازم خانگی در تهران و کرج

تعمیر ارزان لوازم خانگی در تهران و کرج

با توجه به وضعیت کرونا ، تعطیلی و محدودیت های موجود بهترین راهکار برای تعمیر لوازم خانگی معیوب شما تعمیر در محل یا تعمیر غیرحضوری است. شرکت تیوان تعمیر سرا (تعمیرخونه) این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری ، تهنا از طریق وبسایت لوازم خانگی معیوب خود را برای تعمیرات ثبت کنید و سپس با پیک رایگان تعمیرخونه لوازم خانگی خود را درب منزل جهت تعمیرات به این شرکت تحویل داده و پس از تعمیر مجددا درب منزل تحویل بگیرید. به منظور پیگیری روند تعمیرات لوازم خانگی خود به راحتی میتوانید از طریق وبسایت تعمیرخونه فرایند تعمیرات را پیگیری و هزینه آن را بصورت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت معتبر پرداخت نمایید.

تعمیر لوازم خانگی

به منظور تعمیر جاروبرقی خود توسط متخصصین مجرب تعمیرخونه کافیست درخواست تعمیرکار دهید!

تعمیرخونه نمایندگی معتبر تعمیرات لوازم خانگی برند های معروف ایرانی و خارجی از جمله فیلیپس ، ال جی ، سامسونگ ، کنوود ، اسنوا ، آاگ و سایر برند های معتبر است و روند تعمیر دستگاه شما توسط متخصصین این شرکت که دوره های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را پشت سر گذاشته اند انجام میگیرد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه شما تعمیرخونه تنها از قطعات اورجینال استفاده خواهد کرد و پس از تعمیر دستگاه شما را با ضمانت نامه به شما تحویل خواهد داد تا نگرانی درمورد بازگشت خرابی دستگاه شما وجود نداشته باشد.

چرا تعمیرخونه؟

تعمیرخونه یک برند قدیمی و معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از ۳۰ سال تجربه خدمت رسانی به روش سنتی به شما عزیزان در سراسر تهران و کرج بوده است. اکنون استارت آپ متفاوتی در حوزه تعمیر لوازم پایه ریزی کرده و این قابلیت رو برای کاربران به ارمغان اورده که در کمترین زمان با حداقل هزینه لوازم برقی خود را برای تعمیرثبت کنید ، نه تنها از تخفیف های دوره ای بلکه پیک رایگان نیز برای دریافت لوازم خانگی معیوب شما جهت تعمیر و سپس بازگرداندن دستگاه به شما به همراه ضمانت نامه شرکتی معتبر ایجاد کرده است. از این به بعد بدون نگرانی فقط با چند کلیک درخواست تعمیرکار بدهید و با قیمت مناسب و ضمانت نامه شرکتی از افزایش طول عمر دستگاه خود اطمینان داشته باشید.

خدمات تعمیرخونه چیست؟

از جمله خدمات اصلی شرکت تیوان تعمیر سرای پارس (تعمیرخونه) میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تعمیر جاروبرقی
  • تعمیر مایکروفر
  • تعمیر لباسشویی
  • تعمیر چرخگوشت
  • تعمیر نلویزیون
  • تعمیر بخور سرد
  • تعمیر چای ساز
  • تعمیر یخچال و فریزر

همچنین تعمیرخونه قطعات مصرفی لوازم خانگی شما را نیز با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه آنلاین خود قرار داده است که میتوانید بصورت حضوری یا آنلاین نسبت به خرید قطعات مصرفی لوازم خانگی خود بپردازید.

تعمیرخونه با پیک رایگان لوازم خانگی معیوب شما را درب منزل تحویل گرفته و پس از تعمیر مجددا درب منزل با ضمانت نامه شرکتی تعمیرات به شما تحویل میدهد. دیگر نیازی نیست شما دغدغه بیرون آمدن از خانه خود را داشته باشید و میتوانید تمامی روند تعمیر لوازم خانگی خود را درون منزل از طریق وبسایت تعمیرخونه دنبال کنید. همچنین میتوانید لوازم و قطعات مصرفی لوازم خانگی خود را از طریق وبسایت تعمیرخونه با قیمت های بسیار مناسب سفارش داده و با پیک رایگان دریافت کنید.

تعمیرخونه به دلیل داشتن کادری مجرب و خلاق به صورت تخصصی لوازم خانگی و برد های الکترونیکی  روتعمیر میکنه و این باعث شده که کیفیت وسایل های تعمیری خیلی عالی باشد. نـیروهــای خــدماتی که تو تعمیرخونه استخدام میشن گـواهی عــدم سـوء پـیشینه و عــدم اعــتیاد رو دارا هستن  وازفیلترهای دیگه تأیید صلاحیت تعمیرخونه عبور کرده‌اند تا شـما بتونید به راحتی اعتماد کنید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی توسط شرکت ما نسبت به سایر مراکز تعمیراتی که در تهران یا حتی در سراسر ایران وجود دارند پایین تر است و در عین حال کیفیت خدمات ارائه شده بهمراه ضمانت تخصصی که تعمیرخونه به مشتریان خود ارائه میکند باعث شده تا در کار خود موفق بوده و رضایت خاطر مشتریان خود را کسب کند.

ایده تعمیرخونه بدلیل شرایط سخت حمل و نقل و زمان بر بودن اون برای مشتریان هست که ما برای رضایت خاطر مشتریانمان این بستر را فراهم کردیم تا مشتری بتواند به راحتی درخواست تعمیرکار ارسال کرده و در زمان معین شده متخصصان تعمیرخونه در محل حاضر شده و نسبت به انتقال کالای مورد نظر به انبار تعمیرخونه اقدام میکنند ، سپس متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خراب شما را تعمیر و مجددا آنرا به محل مورد نظر حمل مینماید ، با این شرایط بوجود آمده توسط تعمیرخونه مشتریان میتوانند با خیالی آسوده در منزل خود بنشینند و بدون دردسر حمل و نقل و … کالای خود را صحیح و سالم تحویل بگیرند.

تماس با تعمیرخونه

آدرس ما در تهران : تهران ، جنت آباد جنوبی ، خیابان لاله شرقی پلاک ۶۵ | شماره تماس : ۰۲۱۹۱۳۰۳۴۸۱

آدرس ما در کرج : کرج ، خیابان آبان ، پلاک ۴۹ | شماره تماس : ۰۲۶۳۲۲۰۸۱۴۸

آدرس ما در قزوین : قزوین ، شهرک صنعتی شریفیه ، خیابان تندگویان ، پلاک ۵۲ | شماره تماس : ۰۲۸۳۲۳۷۷۰۲۶

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.