بهترین روش تمیز کردن آینه ها

بهترین روش تمیز کردن آینه را کشف کنید ، از جمله سه پیشنهاد استفاده از پاک کننده های شیشه ای موثر و داشتن آینه ای بدون خط و خش. خمیر دندان ، اثر انگشت ، گرد و غبار ، خاک – بسیاری از لکه ها و کثیفی ها می توانند بر روی آینه شما ایجاد شوند.

چه آینه حمام شما باشد ، چه آینه در جاهای دیگر در خانه شما ، می خواهید آنها را براق و درخشان  نگه دارید. اما آیا می دانید بهترین راه برای تمیز کردن آینه ها چیست؟ با استفاده از این راهنمای ساده می توانید نکات برتر ما را در مورد نحوه تمیز کردن آینه ها بدون خط و خش برای یک جلوه واقعاً درخشان کشف کنید.

نحوه تمیز کردن آینه ها

این راهنمای ساده از نشان دادن بهترین کار برای تمیز کردن آینه ها ، تا گام های ساده برای بازگرداندن درخشش به شیشه آینه ، به شما کمک می کند تا بهترین راه برای تمیز کردن آینه ها را در خانه خود داشته باشید.

بهترین روش برای تمیز کردن آینه بدون خط و خش چیست؟ مراحل سریع و آسان نحوه تمیز کردن آینه ها در صورت نیاز به تمیز کردن کامل و عمیق را بخوانید.

استفاده از روزنامه برای تمیز کردن آینه ها و پنجره ها یک ترفند قدیمی برای تمیز کردن آن است ، اما جوهرهایی که امروزه در صنعت روزنامه استفاده می شود می تواند بقایایی را  روی آیینه به جا گذارد. بهترین راه برای تمیز کردن آینه بدون رگه و تمیز کردن درخشان ، استفاده از پارچه های میکروفایبر است.
شما نیاز خواهید داشت:

پارچه میکروفیبر
اسکاج
اسفنج
شیشه پاک کن
سرکه
مایع شستشو
اب

پیشنهاد می کنیم مقاله “نحوه تمیز کردن واشر و کویل های یخچال” را نیز مطالعه بفرمایید.

نحوه تمیز کردن آینه ها

نحوه تمیز کردن آینه مه آلود: راهنمای تمیز کردن عمیق آینه ها

بنابراین ، چگونه آینه را تمیز می کنید؟ اگر آینه های شما خیلی کثیف نیستند ، فقط باید سریع آنها را تمیز کنید. برای تمیز کردن راحت آینه خود این مراحل را دنبال کنید.

از مایع شستشو و آب استفاده کنید.

ابتدا مایع شستشوی خود را در آب گرم رقیق کنید. برای پاک کردن محلول روی آینه از یک اسفنج استفاده کنید. برای جلوگیری از لکه از حرکات دایره ای استفاده کنید و مرتباً اسفنج را بشویید تا رطوبت اضافی از بین برود.

روش دیگر ، مخلوط سرکه و آب را امتحان کنید.

با مخلوط کردن محلول یک قسمت سرکه سفید با یک قسمت آب شروع کنید. سپس محلول را با یک اسفنج روی آینه پاک کنید. مانند مایع و آب ، همیشه از حرکات دایره ای استفاده کنید. برای نتایج بهتر ، محلول را در یک بطری اسپری قرار داده و مستقیماً روی آینه اسپری کنید. این کار پوشش بهتری به شما می دهد.

در صورت تمایل ، می توانید از شیشه پاک کن بازاری نیز استفاده کنید.

با شیشه پاک کن خود کل آینه را اسپری کنید. با اسفنج پاک کنید ، به یاد داشته باشید که آب را بشویید تا مایع اضافی خارج شود.

و در نهایت ، برای تمیز کردن و پایان کار از یک پارچه میکروفیبر استفاده کنید.

در صورت مشاهده برخی آثار باقیمانده ، از یک پارچه میکروفیبر تمیز برای پاک کردن آنها استفاده کنید. اکنون باید آینه شما عاری از خط و خش باشد.

مرتب آینه های خود را تمیز کنید.

تمیز کردن هر روز آیینه ها به این معنی است که احتمال ایجاد لکه ها کمتر می شود و کار را سریعتر و راحت تر انجام می دهد!

با این نکات در مورد استفاده از تمیز کردن آینه ها و بهترین تکنیک ها برای استفاده ، خانه شما پر از آینه های تمیز خواهد بود که مطمئناً درخش زیبایی به دکور منزل تان خواهد داد .

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “بهترین روش تمیز کردن آینه ها

ممنون از سایتتون خیلی عالی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.