دانلود بهترین اپلیکیشن مترجم گویا برای سفر

دانلود بهترین اپلیکیشن مترجم گویا برای سفر : مطمئنا همه ما فرصت کافی برای یادگیری همه زبان‌ها را نداریم؛ به همین منظور اپلیکیشن‌های مترجم بسیاری هستند که در مسافرت و مواقع ضروری به کمک ما می‌آیند.

آیا به زبان‌های خارجی مسلط نیستید؟ اپ‌هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، به شما کمک می‌کنند تا به زبان‌های مختلف بخوانید، صحبت کنید و دیگر زبان‌های دنیا را متوجه شوید. با استفاده از اپ‌های ترجمه می‌توانید غذا سفارش دهید، تاکسی بگیرید و با محلی‌ها یک مکالمه بدون استرس داشته باشید و تجربه‌ لذت‌بخش و به‌یادماندنی از سفر خارجی را تجربه کنید. در ادامه با ۶ اپ برتر ترجمه آشنا می‌شویم. اما لازم به ذکر است که تمام اپ‌های ترجمه شامل زبان فارسی نیستند؛ به همین خاطر ما این ۶ اپ را به دو دسته تقسیم کرده‌ایم: اپ‌هایی که شامل زبان فارسی هستند و اپ‌هایی که زبان فارسی را شامل نمی‌شوند. اما برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، تمام این اپ‌ها قابل استفاده است.

اپ‌های شامل زبان فارسی

۱. iTranslate

اپ iTranslate

یکی از شناخته‌شده‌ترین اپ‌های ترجمه‌ در دنیا اپ iTranslate است که بیش از ۵۱۰۰۰ نفر در iTunes به آن رای داده‌اند که بیشتر آن‌ها ۴ ستاره یا ۵ ستاره بوده است. این اپ ۱۰۰ زبان مختلف را ترجمه می‌کند و یک نسخه مخصوص برای Apple Watch تعبیه شده است که می‌توانید آنچه را که می‌خواهید، روی مچ دست خود ترجمه کنید. اپ اولیه و پایه رایگان است، اما برای نسخه حرفه‌ای آن باید هزینه پرداخت کنید؛ یعنی سالانه ۳۹.۹۹ دلار یا ماهانه ۴.۹۹ دلار. از قابلیت‌های آن می‌توان به دسترسی بصورت آفلاین، ترجمه وب‌سایت، حالت صوتی و نشان دادن حالات مختلف فعل اشاره کرد. نسخه پایه و ابتدایی آن را می‌توانید بصورت رایگان از iTuns یا Google Play دانلود کنید.

اپ iTranslate

با اینکه این اپ مخصوص آیفون است، اما نسخه اندروید آن نیز موجود است که شامل بیش از ۵۰ زبان مانند فارسی، انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، چینی، عربی، دانمارکی، ترکی، تایلندی، اوکراینی، روسی، اسپانیایی، اسلندی، ایرلند و غیره است. برای تهیه این اپ از سایت‌های خارجی نسخه رایگان آن شامل تمام امکانات نیست، اما در سایت‌های فارسی می‌توانید نسخه کامل آن را دانلود کنید.

۲. Google Translate

اپ google translate

این اپ به شما کمک می‌کند همه کارها را خود انجام دهید، زیرا ۱۰۳ زبان را ترجمه می‌کند که ۵۹تای آن‌ها به صورت آفلاین قابل دسترس هستند. ۹۳ زبان از زبان‌های این برنامه این قابلیت را دارند که به جای نوشتن از دست‌خط خود استفاده کنید یا ۳۷ زبان قابلیت دوربین مترجم دارند؛ به این صورت که دوربین را روی متن نگه می‌دارید، سپس ترجمه آن را می‌بینید. کار با Google Translate بسیار راحت است و در قسمت بالا گزینه‌هایی شامل نوشتن با دست‌خط خود، عکس گرفتن، صحبت یا نوشتن است. این اپ بصورت رایگان در iTunes و Google Play وجود دارد. باتوجه به امکانات این مترجم، ما به عنوان کاربران فارسی‌زبان می‌توانیم در ویرایش ترجمه‌های فارسی که درست نیستند، کمک کنیم.

اپ‌هایی که زبان فارسی ندارند

۳. TripLingo

اپ triplingo

 

اگر می‌خواهید در یک کشور خارجی باهوش به نظر برسید، TrpLingo به شما کمک می‌کند تا نه تنها مانند یک بومی به چشم بیایید، بلکه فرهنگ آن‌ها را نیز بیاموزید. برای شروع ابتدا مقصد خود را انتخاب می‌کنید و بسته مخصوص آن نقطه را دانلود می‌کنید. برای مثال اگر رهسپاراسپانیا هستید، یک صدای مترجم دارید که صدای شما را به اسپانیایی ترجمه می‌کند. همچنین از دیگر قابلیت‌های آن مترجم تصویری، منتخبی از عبارات اسپانیایی و زمان استفاده از آن‌ها، شماره‌گیر Wi- Fi که به شما این امکان را می‌دهد تا از هر جا که هستید، با هرکسی تماس برقرار کنید و قسمتی برای اطلاع از فرهنگ و ایجاد برقراری ارتباط با دیگران را نیر دارد. بخش عبارات بسیار غنی است و در آن می‌توانید جمله‌هایی برای شوخی، صحبت با دیگران و زندگی شبانه آن کشور را یادگرفته و استفاده کنید. این برنامه را می‌توانید بصورت رایگان از iTunes و Google Play، و نسخه حرفه‌ای آن را به قیمت هر سه ماه ۳۰,۹۹ دلار دانلود کنید که شامل عبارات و اصطلاحات بیشتر است. این برنامه تنها دارای زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی است.

 

۴. Papago

اپ papago

 

این اپ که بیشتر مخصوص زبان‌های آسیایی است ۱۳ زبان‌ شامل کره‌ای، انگلیسی، ژاپنی، چینی، آلمانی، هندی، روسی، پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی، ویتنامی، تایلندی و اندونزیایی را ترجمه می‌کند. ترجمه‌ها بصورت متن و صوت قابل دسترس هستند. شما می‌توانید از این اپ برای مکالمه با بومی‌ها استفاده کنید، زیرا در آن واحد صحبت‌های شما را ترجمه می‌کند. ترجمه تصویری، یک دیکشنری و یک کتاب اصطلاحات نیز از دیگر امکانات این برنامه است. این اپ بصورت رایگان در  iTunes  و Google Play قابل دسترس است.

۵. Waygo

 

اپ watgo

 

این اپلیکیشن تنها زبان‌های انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره‌ای را ترجمه می‌کند که با این وجود، از آنجا که بصورت آفلاین کار می‌کند، می‌تواند کمک بسیار خوبی باشد. بخش دوربین این برنامه بسیار عالی است؛ تنها کافی است دوربین را روی علامت‌ها یا منوها بگیرید، سپس ترجمه آن ظاهر می‌شود. اپلیکیشن Waygo برای افرادی که علاقه‌مند به غذا و خوراکی هستند، بسیار مناسب است؛ زیرا در بخش تصویر می‌توانید منو را ترجمه کرده و از سردرگمی اینکه چه چیزی را باید سفارش دهید، خارج شوید. همچنین این برنامه به شما در تلفظ و ادای کلمات کمک می‌کند. این برنامه را می‌توانید بصورت رایگان از iTunes و Google Play دانلود کنید.

۶. iTranslate Voice

 

اپ iTranslate voice

 

با استفاده از اپ iTranslate Voice می‌توانید به ۴۰ زبان صحبت کنید که نه تنها دارای عبارت‌ها و اصطلاح‌های مفید از پیش آماده شده‌ی مفید است، بلکه یک مترجم صوتی مخصوص دارد. تنها کافی است با گوشی همراه خود صحبت کنید و این برنامه صدای شما را در لحظه به زبان انتخابی شما ترجمه می‌کند. علاوه‌براین می‌توانید نسخه چاپی صدای خود را کپی یا منتشر و عبارت‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنید. نسخه رایگان این برنامه را می‌توانید از iTunes و Google Play دانلود کنید. زبان‌های این اپ شامل عربی، باسک، کاتالان، چینی، کرواسی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی (بریتانیایی، آمریکایی و استرالیایی)، فنلاندی، فرانسوی، فرانسوی (کانادایی)، گالیسی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، مالایی، نروژی، لهستانی، پرتغالی (پرتغال و برزیل)، رومانیایی، روسی، اسلواکی، اسپانیایی (اسپانیا، آمریکا و مکزیک)، سوئدی، تایلندی، ترکی، اوکراینی و ویتنامی است.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.