بوم گردی های سوادکوه، برای یکبار هم شده حتما امتحان کنید

اگر به دنبال یک سفر جذاب و فراموش نشدنی به شمال کشور هستید، سوادکوه یکی از بهترین انتخاب هاست! سوادکوه منطقه ای در شمال ایران است که ییلاق های بسیار زیبا و خنکی دارد و می‌توانید برای یک سفر جذاب و دلنشین آن را انتخاب کنید. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با اجاره اقامتگاه های بوم گردی سفر خود را جذاب تر کنید. مثلاً شما می‌توانید با اجاره اقامتگاه بوم گردی کاظم سوادکوه در دل طبیعت اقامت داشته باشید و سفر شما دلنشین تر شود. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی بوم گردی های سوادکوه بپردازیم تا ببینید که کدام یک از بوم گردی های این منطقه برای شما مناسب است.

بوم گردی در سوادکوه

سوادکوه شهری در شمال ایران و شرق استان مازندران است که هر سال گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند. این شهر در منطقه ای خنک و خوش آب و هوا قرار گرفته است و همین مسئله، دلیلی برای انتخاب آن به عنوان یک مقصد مناسب است. برای رسیدن به شهرستان باید از جاده فیروزکوه حرکت کنید و پس از طی کردن مسیری حدود ۳ ساعت به آنجا می رسید. افراد زیادی هر سال برای سفر به شمال ییلاق های سوادکوه را انتخاب می‌کنند! به خصوص که اگر در فصل تابستان قصد سفر داشته باشید، با توجه به گرم و شرجی بودن مناطق شمالی سوادکوه می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

سوادکوه

البته در فصل های دیگری غیر از تابستان هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و نیاز نیست که حتماً در فصل تابستان برای سفر به این منطقه برنامه ریزی کنید. اما با توجه به این که در فصل تابستان اکثر شهرهای شمالی گرم و شرجی هستند، این منطقه می تواند یک مقصد عالی برای سفر به شمال در فصل تابستان باشد. دلیل خنک بودن آن، قرارگیری در کوه پایه های استان مازندران است. البته بهتر است در فصل زمستان به این منطقه سفر نکنید؛ چرا که آب و هوای این منطقه در زمستان بسیار سرد است و ممکن است شما را اذیت کند.

بهترین بوم گردی های سوادکوه کدام هستند؟

اگر قصد اجاره بوم گردی برای اقامت چند روزه خود در سوادکوه را دارید، این سوال برای شما پیش می‌آید که بهترین بوم گردی های سوادکوه کدام هستند. در واقع شما می‌خواهید بهترین بوم گردی های این منطقه را اجاره کنید تا بتوانید اقامت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی چند مورد از بهترین اقامتگاه های بوم گردی سوادکوه بپردازیم تا بتوانید بر اساس سلیقه و شرایط خود یکی را برای اقامت در این منطقه اجاره کنید:

●       بوم گردی بلوط سوادکوه

یکی از بهترین بوم گردی هایی که در منطقه سوادکوه مازندران می‌توانید اجاره کنید، بوم گردی بلوط است. این بوم گردی در یک منطقه آرام و بی سر و صدا قرار گرفته است و شما می‌توانید از اقامت خود در این محل نهایت لذت را ببرید. اقامتگاهی که دور از هر گونه شلوغی و در محیطی دنج و آرام قرار گرفته است. شما می‌توانید روی ایوان این بوم گردی بشینید و از محیط بسیار زیبا و دلنشین آن لذت ببرید. میزبان این بوم گردی هر چیزی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. با اجاره اقامتگاه بوم گردی بلوط سوادکوه جاباما می توانید از فضای آن نهایت لذت را ببرید.

بوم گردی بلوط سوادکوه

●       بوم گردی کیمه سوادکوه

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در سوادکوه مازندران قرار دارد، بوم گردی کیمه است. این بوم گردی هم در محیطی آرام و دنج ساخته شده است و می‌تواند شما را چند روزی از هیاهوی شهری دور کند. این بوم گردی در منطقه زیبای لفور قرار دارد و با باغی با حدود ۶ هزار متر مربع قرار دارد. در این بوم گردی ۳ کلبه در اختیار شما قرار دارد و هر کدام را که می‌خواهید می‌توانید اجاره کنید. همچنین امکانات داخلی این بوم گردی برای چند روز اقامت بسیار مناسب است و در هر اتاق حمام قرار دارد. همچنین شما می‌توانید غذاهای خوشمزه و محلی این منطقه را از طریق میزبان سفارش دهید.

بوم گردی کیمه سوادکوه

●       بوم گردی خان سره

اگر به دنبال یک بوم گردی زیبا و محلی هستید که فرهنگ آن منطقه را به همراه خود داشته باشد، بوم گردی خان سره بهترین گزینه است. این بوم گردی فرهنگ این منطقه را یدک می‌کشد و سکوت منطقه نظر شما را جلب می‌کند. این بوم گردی دارای ۵ اتاق است که جمعاً ۳۵ نفر ظرفیت دارد. همچنین در کنار رودخانه کسیلیان قرار گرفته است و در فصل های گرم سال می‌توانید در آن به شنا و ماهیگیری بپردازید. میزبان این بوم گردی شما را به صبحانه دعوت می‌کند و شما می‌توانید برای نهار و شام، غذای محلی سفارش دهید تا از خوردن آن لذت ببرید.

بوم گردی خان سره

●       بوم گردی پلنگ تله

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در منطقه سوادکوه قرار دارد و می‌توانید رزرو کنید، بوم گردی پلنگ تله است. این بوم گردی در روستای کچید قرار گرفته است که یکی از مناطق سرسبز و زیبای سوادکوه است. هر چیزی که در اتاق های این بوم گردی نیاز دارید، در اختیار شما قرار دارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین میزبان بوم گردی در کنار شما است تا اگر به چیزی نیاز داشتید، آن را در اختیار شما قرار دهد. حتی در روزهای برفی هم امکان اقامت در این بوم گردی زیبا و جذاب وجود دارد؛ البته از چند روز قبل باید بوم گردی را رزرو کنید تا بتوانید در زمان مشخص از آن استفاده کنید.

بوم گردی پلنگ تله

●       بوم گردی روشا

بوم گردی روشا یکی دیگر از بوم گردی های منطقه سوادکوه است. این بوم گردی به زیباترین شکل ممکن ساخته شده است و فضای آن می‌تواند نظر شما را جلب کند. همچنین میزبان این بوم گردی خوش اخلاق و مهربان است و می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را به راحتی از او درخواست کنید. وجود درختان مختلف در این بوم گردی و فضای دلچسب آن باعث می‌شود تا چند روزی را در کمال آرامش در این بوم گردی سر کنید و از محیط دنج و جذاب آن نهایت لذت و استفاده را ببرید.

●       بوم گردی ویشارده سوادکوه

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در منطقه سوادکوه قرار دارد، بوم گردی ویشارده است. با اجاره اقامتگاه بوم گردی ویشارده سوادکوه به راحتی می‌توانید چند روزی را دور از شلوغی و آلودگی شهری باشید و در این منطقه به گشت و گذار بپردازید. این بوم گردی در منطقه ای بسیار بکر از استان مازندران قرار دارد و به عنوان اقامتگاه ۳ ستاره در این استان شناخته می شود. شما می‌توانید با اجاره اقامتگاه بوم گردی ویشارده سوادکوه انواع غذاهای محلی مورد نظر خود را سفارش دهید و میل کنید.

بوم گردی ویشارده سوادکوه

اگر قصد اجاره بوم گردی در سوادکوه مازندران را دارید، پیشنهاد ما استفاده از پلتفرم جاباما است. در جاباما امکان اجاره انواع بوم گردی وجود دارد و به راحتی می‌توانید از طریق سایت جاباما آن را رزرو کنید. اجاره بوم گردی در جاباما به صورت کاملاً آنلاین صورت می گیرد و می توانید در زمان مشخص شده برای تحویل گرفتن آن در آن جا حاضر شوید. همچنین شما می‌توانید نظر مسافران قبلی را راجع به هر اقامتگاهی که در جاباما وجود دارد، مطلع شوید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.