تکنیک های آرایشی ساده برای درشت نشان دادن چشم

مردم اغلب چشم ها را پنجره های روح می نامند. وقتی خوشحال هستید، چشمان شما می درخشد و وقتی غمگین هستید،غم شما منعکس می شود. اما همه از چشمان درشت برخوردار نیستند. و به همین دلیل است که برخی از افراد برای اینکه چشمان خود را خوشایند نشان دهند، از جمله درمان هایی که اغلب برای آنها هزینه زیادی دارد، تلاش می کنند.در این مقاله سعی می‌کنیم به شما کمک کنیم تا با آرایشی طبیعی و ظریف راه‌هایی برای درشت‌تر نشان دادن چشم‌هایتان بیابید. برخی از تکنیک ها ممکن است برای شما جدید باشند و از این رو، پیروی از آنها کمی دشوار است. اما همانطور که می گویند، تمرین یک مرد را کامل می کند، به تلاش خود ادامه دهید و مطمئناً از آن استفاده خواهید کرد.

تکنیک های آرایش برای درشت نشان دادن چشم ها

تکنیک های آرایش برای درشت نشان دادن چشم ها

 پنهان کردن:

حلقه های سیاه بخشی از زندگی هر زنی است. علیرغم خواب به موقع، هنوز هم این احتمال وجود دارد که شما شبیه یک زامبی از خواب بیدار شوید – عوامل متعددی در اینجا نقش دارند، مانند یک شب خواب آشفته یا یک روز پر استرس. از آنجایی که همه ما می دانیم که حلقه های تیره چشم های ما را کوچکتر نشان می دهد، باید در اطراف این ناحیه تکه تکه کار کنیم تا چشم ها برجسته شوند.

با برش های خیار شروع کنید و برای کاهش التهاب آن ها را روی چشمان خود قرار دهید.
می‌توانید از تکه‌های یخ برای کاهش پف و روشن‌تر کردن پوست زیر چشم استفاده کنید.
سپس یک کانسیلر زیر و اطراف چشم خود بزنید تا پوشش کاملی به آن بدهد. این کار همچنین یک پایه بی عیب و نقص برای آرایش چشم شما ایجاد می کند و سایه چشم و ریمل شما می درخشد.

 سایه چشم:

از سایه برهنه یا قهوه ای در گوشه چشم استفاده کنید تا به چشمان خود ابعاد بیشتری بدهید.

یک سایه تیره تر را در گوشه بیرونی و یک رنگ روشن تر از آن را در گوشه داخلی درب قرار دهید.
آنها را با استفاده از یک برس مخلوط کنید تا چشمان شما پررنگ تر به نظر برسد. رنگ برهنه یا قهوه ای با برجسته نشان دادن چین و چروک، این توهم داشتن چشمان درشت را ایجاد می کند. سایه های درخشان خود را کنار بگذارید و در روزهایی که چشمان شما همگی آویزان است و نیاز زیادی به بلند شدن دارید، به سراغ لباس های برهنه بروید.

پیشنهاد می کنیم مقاله “داشتن ابروهای پرپشت با ۱۰ روش خوب” را نیز مطالعه بفرمایید.

ابروها:

نیمی از نبرد برای چشمان درشت زمانی برنده می شود که ابروهایی خوش فرم داشته باشید. ابروهای نامرتب نه تنها ظاهر شما را ناخوشایند می کند، بلکه تمرکز را از چشم ها دور می کند.

جدا از اینکه آنها را اصلاح میکنید یا با موچین میکنید، می توانید از مداد استفاده کنید تا رنگ و شکل عالی به آنها بدهید.
از انتهای بیرونی شروع کنید و به آرامی به سمت بالا حرکت کنید و شکاف ها را پر کنید. یک مداد تضمین می کند که ابروهای شما پر و ضخیم به نظر می رسند و چشمان شما را پررنگ و درشت می کند.

مژه ها:

ممکن است این کار را کمی عجیب به نظر بیاورید، اما فر کردن مژه ها باعث می شود که چشمان شما فوراً ظاهر شوند. مژه های فر شده گشادی چشمان شما را افزایش می دهد و به طور خودکار آنها را بزرگتر نشان می دهد.

درست قبل از استفاده از آخرین دوز ریمل، مژه های خود را برای داشتن چشم های پررنگ تر فر کنید.
از پایه مژه های خود شروع کنید و فر خود را بیش از ۳ ثانیه در جای خود نگه دارید.
این بار به دنبال یک فر کننده مژه خوب باشید و چشمان خود را باز کنید.

خط چشم:

از خط چشم سفید یا سایه چشم سفید استفاده کنید تا چشمانتان برجسته تر و برجسته تر به نظر برسد.

رنگ سفید را در گوشه داخلی چشم نقطه بزنید و با انگشتان خود به آرامی آن را لکه دار کنید تا سفیدی نزدیک چشمتان نرم شود. این در مقایسه با مشکی معمولی چشمان شما را باز می کند.
اگر جسورتر احساس می‌کنید، برای داشتن ظاهری جذاب‌تر، به سراغ یک درخشش سفید بروید.
اگر حوصله یک سایه شدید ندارید، به سراغ رنگ برهنه یا بژ در گوشه داخلی چشم بروید.
هر رنگی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از ریمل مشکی استفاده می کنید تا ظاهری واقعی داشته باشید که خیلی چشمگیر به نظر نمی رسد.

تکنیک های آرایشی درشت نشان دادن چشم

 خط چشم بالدار:

مدتی است که این خط چشم مورد علاقه میکاپ آرتیست ها بوده است و دلیلی برای آن وجود دارد. نگاه گربه‌ای آتشین مؤثرترین راه برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌هایتان است که انجام آن کاری بسیار دشوار است. چند ویدیو را تماشا کنید و چند بار قبل از اینکه در معرض دید عموم قرار بگیرید، آن را امتحان کنید.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.