تور روسیه نوروز ۹۹ ، بهترین زمان سفر به این کشور پهناور

تور روسیه نوروز ۹۹ ، بهترین زمان سفر به این کشور پهناور(رپورتاژ آگهی)

یکی از جذاب ترین گزینه هایی که می توانید برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنید، تور روسیه نوروز ۹۹ است. پهناورترین کشور جهان که با جاذبه های متعدد، افراد بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند. سفر به روسیه سفری خاص برای سلیقه های خاص محسوب می شود که بعضی از آژانس های مسافرتی مثل سلام پرواز در این زمینه تخصص دارند و پکیج های متنوعی شامل بهترین هتل ها و پرواز ها را ارئه می دهند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های این سفر بپردازیم و تجربه های نابی را که با شرکت در این تور به دست می آورید، مشخص کنیم.

تور روسیه نوروز 99 ، بهترین زمان سفر به این کشور پهناورچرا باید در نوروز به روسیه سفر کنیم؟

دلایل متعددی می توان برای سفر به روسیه ذکر کرد. این کشور اقلیم طبیعی خاصی دارد  سالانه طبیعت گردان بسیاری راهی دیدن آن می شوند. فقط تماشای شفق قطبی کافی است تا بتواند یک گردشگر را برای سفر به این کشور ترغیب کند. قوم ها و فرهنگ های متنوعی نیز در این کشور زیست می کنند و حتی سرچشمه های عرفان مسیحی را می توان در روسیه جست و جو کرد.

مردم معمولا در تور روسیه به دو شهر مسکو و سنت پترزبورگ می روند. مسافران روسیه حتما باید از طریق شهر مسکو وارد این کشور شوند و قصد سفر به هر شهری را داشته باشید پرواز تان در مسکو متوقف خواهد شد ولی خروج از همه شهرها آزاد است. هتل های متنوعی در هر دو این شهرها وجود دارد که فهرست آن ها را می توانید در پکیج های مسافرتی ببینید. همچنین با انتخاب هتل هایی با درجه کیفی مختلف، می توانید هزینه سفر را مدیریت کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های روسیه، معماری های باشکوه است. روس ها به بناهای بزرگ و باشکوه علاقه دارند و جلوه بی نظیر آن را می توان در کلیساها و قصرهای مجلل آن ها دید. حتی ایستگاه های مترو در این شهرها جلوه های بی نظیری از هنر معماری روس به شمار می روند.

چرا باید در نوروز به روسیه سفر کنیم؟
چرا باید در نوروز به روسیه سفر کنیم؟

برای سفر به روسیه لازم است ویزا تهیه کنید اما دریافت این روادید دردسرهای چندانی ندارد. نیازی نیست شخصا در سفارتخانه حضور داشته باشید. کافی است مدارک لازم را در اختیار کارگزاران آژانس قرار دهید و آن ها تمامی کارها لازم را انجام خواهند داد. هزینه این ویزا بسته به مدت زمان صدور، بین ۱۲۰ تا ۲۱۵ دلار متغیر خواهد بود.

آب و هوای روسیه در نوروز

نوروز و بهار یکی از بهترین فصل ها برای سفر به روسیه محسوب می شود. بیشتر جشنواره ها و فستیوال های این کشور در زمستان برگزار می شوند و به همین دلیل، بهار فصل خلوتی روسیه محسوب می شود. آب و هوا در بهار از سرمای شدید زمستان گذر کرده اما هنوز به گرمای تابستان نرسیده است. دمای هوای مسکو در ماه فروردین بین ۵ تا ۱۳ درجه سانتیگراد است و شب ها نیز تا منفی دو درجه می رسد. بعضی از روزها هوا ابری است و احتمال بارش برف و باران وجود دارد.

دیدنی ترین جاذبه های روسیه در نوروز

کشور روسیه طبیعت حیرت انگیزی دارد. از سرمای وحشتناک سیبری تا سرسبزی های مناطق دیگر، هر ناحیه ای جذابیت های خاص خود را دارد. برای نمونه می توان به کوه آی پتری در شبه جزیره کریمه اشاره کرد. می توانید با تله کابین تا بالای کوه بروید و آن جا چشم انداز بی نظیری از سواحل جنوبی کریمه و دریای سیاه در انتظارتان خواهد بود. دریاچه بایکال یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی روسیه است.

در سفر به این کشور می توانید عمیق ترین و بزرگ ترین دریاچه آب شیرین جهان را ببینید. دریاچه ای که ۲۰ درصد از آب شیرین یخ نزده جهان را در خود جای داده است.

دیدنی ترین جاذبه های روسیه در نوروز
دیدنی ترین جاذبه های روسیه در نوروز

همان طور که اشاره کردیم، معماری مهمترین ویژگی هنری مردم روسیه است. احمالا در کارت پستال ها و بروشورهای تبلیغاتی عکس های کلیسای سنت باسیل را دیده اید. مجموعه ای از هشت کلیسا با گنبدهای رنگی که دور یک کلیسای اصلی حلقه زده اند. این مجموعه در میدان سرخ مسکو قرار دارد که خود یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر به شمار می رود.

در همه شهرهای روسیه، به ویژه مسکو و سنت پترزبورگ، سالن های اپرا و باله باشکوهی را می توان دید و البته گالری های هنری و موزه های متعددی نیز برای بازدید وجود دارد. از کاخ ها و کتابخانه های این شهر نیز دیدن کنید که نمای با شکوهی را از فرهنگ این کشور به نمایش می گذارند.

جذابیت هایی را که در تور روسیه با آن ها مواجه خواهید شد بررسی کردیم. دقت داشته باشید که این تور، یک تور خاص محسوب می شود و بهتر است از خدمات آژانس هایی استفاده کنید که در این زمینه سابقه و تخصص کافی داشته باشند. لیدر تور حتما باید با زیر و بم های فرهنگی این کشور آشنا باشد تا بتواند مهمترین زیبایی های روسیه را به شما نشان دهد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.