درجه سختی زبان های دنیا

در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی قصد داریم به بررسی درجه سختی زبان های دنیا بپردازیم.

درجه سختی زبان های دنیا

در ادامه به بررسی میزان سختی زبان های دنیا، یک به یک در بین سرزمین های مختلف می پردازیم.

می توانید از دوره های آموزشی استاد پوریا خانی در این زمینه بهره مند شوید. استاد خانی دارای مدرک دانشگاهی است و دوره های متعددی را در آموزشگاه ها گذرانده است.

استاد خانی، با بیش از ۹۰۰۰ زبان آموز، بیشترین میزان پذیرش و رضایت را ارائه می دهد. کارنامه های قبولی زبان آموزان در سایت آکادمی موجود است.

 

پیچیدگی های چینی ماندارین

پیچیدگی های چینی ماندارین

چینی ماندارین، به عنوان یکی از درجه سختی زبان های دنیا، به ویژه برای فارسی و انگلیسی زبانان، برجسته است. ماهیت لحنی آن، که در آن، معنای یک کلمه می تواند بسته به لحن مورد استفاده تغییر کند، چالشی منحصر به فرد را ارائه می دهد. علاوه بر این، سیستم نگارش لوگوگرام ماندارین به زبان آموزان نیاز دارد که هزاران کاراکتر را تشخیص دهند.

با توجه به پیچیدگی ماندارین و سادگی نسبی زبان انگلیسی، این موضوع بعید به نظر می رسد. برای ارتقای سطح زبان آلمانی خود می توانید از دوره های آموزشی استاد پوریا خانی استفاده کنید.

عربی: زبانی از تاریخ غنی و دستور زبان پیچیده

زبان عربی با تاریخچه غنی خود، زبان دیگری است که چالش های مهمی را برای زبان آموزان ایجاد می کند. قواعد دستور زبان پیچیده آن، از جمله توافق جنسیت و اعداد، پایان‌های حروف و صرف فعل، نیاز به مطالعه جدی دارد.

ژاپنی: زبانی با چندین سیستم نوشتاری

ژاپنی: زبانی با چندین سیستم نوشتاری

ژاپنی زبان دیگری است که به دلیل پیچیدگی آن شناخته شده است را جزو سومین درجه سختی زبان های دنیا دانست. دارای سه اسکریپت است: کانجی، هیراگانا و کاتاکانا، که هر کدام عملکردهای متفاوتی را انجام می دهند. کانجی به تنهایی حاوی هزاران کاراکتر است که از زبان چینی وام گرفته شده است. علاوه بر این، گرامر و ساختار جملات ژاپنی به طور قابل توجهی با انگلیسی فارسی است، و زبان آموزان را ملزم می کند که تفکر خود را به طور قابل توجهی تنظیم کنند.

 

مجارستانی: چالش آگلوتیناسیون

مجارستانی، عضوی از خانواده زبان های فینو-اوگریک، به دلیل دستور زبان پیچیده اش بدنام است. این یک زبان چسبناک است، به این معنی که کلمات، اغلب با چسباندن پسوند به یک کلمه پایه ساخته می شوند. این منجر به کلمات فوق‌العاده طولانی و تعداد زیادی از شکل‌های کلمه ممکن می‌شود، و زبان مجارستانی را تبدیل به یک زبان سخت برای تسلط می‌کند.

کره ای: یک اسکریپت آسان با گرامر دشوار

پنجمین درجه سختی زبان های دنیا را  به زبان کره ای می توان نسبت داد. کره ای یک پارادوکس در یادگیری زبان است. فیلمنامه آن، هانگول، برای یادگیری نسبتاً ساده است. با این حال، دستور زبان پیچیده، سیستم افتخاری، و پایان افعال بر اساس سطوح رسمیت می تواند چالش های مهمی را برای زبان آموزان ایجاد کند.

ششمین درجه سختی زبان های دنیا را زبان فنلاندی دانست

فنلاندی، مانند مجارستانی، عضوی از خانواده زبان های فینو-اوگریک است و به دلیل سیستم بزرگ موردی خود شناخته شده است. با پانزده حالت اسمی، دستور زبان فنلاندی به سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان و تلاش برای یادگیری نیاز دارد.

معیار های تعیین پیچیدگی و درجه سختی زبان های دنیا

همانطور که می دانید، یادگیری زبان، نیازی به مطالعه گسترده یا درک قوی گرامر ندارد. دستور زبان برخی از زبان ها پیچیده تر از گرامر زبان های دیگر است. به عنوان مثال، ۳۵ نوع ساخت مجزا در زبان مجارستانی وجود دارد.

ساخت جمله و قرار دادن کلمات مشابه، تکنیک های حل مسئله است. به عنوان مثال، ساختار جمله در انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی تقریباً مشابه است. با این حال، هر زبانی دستور زبان یکسانی ندارد.

زبان ژاپنی، از شکل و شمایلی کاملا متفاوت استفاده می کند که باعث شده است زبان ژاپنی، به یکی از سخت ترین زبان های دنیا حتی برای افرادی که مدت زیادی در این کشور زندگی کرده اند تبدیل شود.

گاهی اوقات، زبان ها به دلیل ساخت جمله به کلماتی با اشکال مختلف نیاز دارند. به عنوان مثال، چندین اسم در زبان فنلاندی، می توانند از یک ریشه تشکیل شوند.

اگر یک پیشوند یا پسوند به ریشه اضافه شود، می تواند یک صفت، یک اسم یا حتی یک فعل ایجاد کند. در زبان مجارستانی نیز از پسوندها استفاده می شود.

به طور طبیعی، هدف تغییر زمان بندی کلمات به جای افزودن تنوع به آنها است. یادگیری این شکل از زبان کمی چالش برانگیز است زیرا ما باید هم بر ساختار جمله و هم بر ساختار کلمه تمرکز کنیم، که یک مشکل دو چندان است.

چرا برخی از زبان ها دشوارتر از دیگران هستند؟

سطح دشواری یک زبان، ذهنی است و به شدت، تحت تأثیر زبان مادری زبان آموز و سایر زبان هایی است که می دانند. برای فارسی زبانان، زبان هایی مانند ماندارین، عربی، ژاپنی، مجارستانی، کره ای و فنلاندی به دلیل تفاوت های قابل توجه در خط، دستور زبان و ساختار جمله، دشوار در نظر گرفته می شوند.

اگر از مهارت های استاد فوق العاده ای مانند استاد پوریا خانی و دور های آموزشی ایشان بهره ببرید، آنوقت برای یادگیری زبان آلمانی هیچ مشکلی نخواهید داشت و زبان آلمانی ساده ترین زبان برای یادگیری برای شما می شود.

با تهیه دوره های استاد پوریا خانی که بر روی آموزش زبان آلمانی متمرکز است، می توانید پیشرفت چشمگیری در تحصیل زبان خود داشته باشید. لازم به ذکر است که تمامی ویدئوها و مطالب آموزشی در آکادمی استاد پوریا خانی بصورت مادام العمر پشتیبانی می شود.

لازم به ذکر است که بیش از ۹۰۰۰ زبان آموز این دوره آموزشی را گذارنده اند و از دوره های استاد خانی رضایت کامل داشته اند. البته استاد خانی، اصولا کلاس آنلاین و یا حضوری ندارند. زیرا آنها به این نتیجه رسیدند که جلسات حضوری باعث هدر دادن پول و وقت زبان آموز می شود. در نتیجه، گذراندن دوره های آموزشی استاد خانی به شما امکان می دهد که به آموزش با کیفیت بالا نیز دسترسی داشته باشید.

نتیجه گیری: درجه سختی زبان های دنیا

به انتهای مقاله درجه سختی زبان های دنیا رسیدیم. اکنون می‌دانید که کدام زبان‌ها چالش‌برانگیزتر از سایرین هستند و کدام زبان‌ها برای یادگیری مفیدتر و ساده‌تر هستند.

سپاسگذاریم در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار داده باشیم.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها  مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.