کاشت مو به روش اسکالپ برای بانوان نیز قابل اجرا است؟

کاشت مو به روش اسکالپ برای بانوان نیز قابل اجرا است؟ پاسخ به این سوال “بله” است. کاشت مو به روش اسکالپ برای موهای بلند نیز قابل اجرا است. علت انجام اسكالپ مو چیست؟ کم پشتی موها علت اصلی برای انجام این کار است. در حالی که این درمان اسکالپ سر در ابتدا برای سرهای طاس ایجاد شد، به مرور زمان برای تمامی افراد کم مو بی مو و یا افراد دارای مو بلند قابل استفاده شده است.

میکرو اسکالپ پوست سر و اسکالپ حتی برای بانوانی که از ریزش مو و تغییر مدل ابرو خود رنج می برند هم سودمند است. و در این ترفند هزینه اسکالپ سر در شیراز ۱۴۰۲ نیز نسبت به نتیجه مناسب است. نظرات در مورد میکرو اسکالپ نشان می دهد که افراد این روش را در افزایش زیبایی خود موثر دانسته اند و از میزان ماندگاری اسکالپ سر رضایت دارند.

کاشت مو

روش کار:

روش کار این است که موهای نازک را با پرتر نشان دادن آنها پنهان می کند. رنگدانه ها بین فولیکول های مو رسوب می کنند تا بقیه موهای شما را با هم ترکیب کرده و لکه های طاسی را پنهان کنند. متخصص شما، رنگدانه ‌ای را انتخاب می کند که کاملاً با رنگ موی شما ترکیب می شود و روی نواحی مشکل ‌دار کار می کند. چه موهای بلند و چه موهای کوتاه داشته باشید، میکرواسکالپ سر به هر دو روش برای بازگرداندن اعتماد به نفس و عزت نفس شما عمل می کند. میتوانید عکس اسکالپ موی سر را قبل از تصمیم گیری مشاهده کنید.

آیا اسکالب سر باعث ریزش مو میشود؟

آیا اسکالپ سر باعث ریزش مو میشود؟ از آنجایی که رنگدانه ها بین فولیکول های مو رسوب می کنند. اطمینان خاطر داشته باشید که اسكالپ مو سر روشی بی خطر برای انواع ریزش موی زنانه است. برای زیبایی بیشتر می توانید تتو خط چشم را همزمان با این تکنیک انجام دهید. به هیچ وجه به آنها آسیب نمی رساند. هدف میکرواسکالب ایجاد عمق و کاشت مو بدون تداخل سوزن با فولیکول واقعی است.

در طول عمل، سوزن های ریز حدود ۲ میلی متر به عمق پوست سر (اپیدرم) نفوذ می کنند. حتی اگر متخصص بخواهد رنگدانه ها را روی فولیکول مو بگذارد، رنگدانه فقط روی خارجی ترین لایه پوست می نشیند. این روی رشد مو در آینده تأثیر نمی گذارد یا به موهای موجود شما آسیب نمی رساند.

کلینیک اسکالپ سر در شیراز و تهران و کرج و مشهد مریم حمزه ای از بهترین مواد و دستگاه ها برای زیباجویان خود بهره می گیرد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.