با سرخ کن و هواپز بدون روغن عرشیا، زندگی راحت

راحتی و آسایش خود و خانواده‌تان را با خرید سرخ کن و هواپز عرشیا تضمین کنید و بدون نگرانی زمان غذاهایتان را پخت و یا سرخ نمایید. زندگی راحت در گرو استرس نداشتن است اگر شما هم تایم زیادی را از خانه بیرون هستید و یا هنگام آشپزی نگران زمان هستید به شما پیشنهاد می‌شود همراه ما باشید.در این مقاله دو دستگاه بسیار مهم در آشپزی (سرخ کن و هواپز) را با برندی معتبر (عرشیا) برایتان معرفی می‌کنیم تا در آشپزی کردن موفق‌تر عمل کنید.در ابتدا تصویری کوچک از هواپز را برایتان تداعی می‌کنیم تا با کارکرد آن در آشپزخانه‌ها آشنا شوید.

سرخ کن عرشیا:

سرخ کن‌های عرشیا با حرارت بالا، سعی می‌کنند مواد غذایی متنوع را در سریع‌ترین زمان سرخ و طلایی کنند.مرغ، کباب، پیتزا و دیگر غذاهای ایرانی و خارجی و یا مواد اولیه‌تان را در این دستگاه می‌توانید: سرخ، خشک و یا کریسپی نمایید.سرخ کن‌ها به دلیل امکانات فنی که در خود دارند نیاز به هیچ گونه روغنی ندارند و سرعت عمل بسیار بالایی را در مقابل دیگر دستگاه‌ها نشان می‌دهند.

هواپز عرشیا:

یک دستگاه برقی است که با گردش هوای داغ اطراف مواد غذایی، آن‌ها را به صورت عسلی، ترد و یا طلایی در می‌آورد شما می‌توانید این درجه‌ها را از تنظیمات دستگاه مشخص کنید.شما می‌توانید این دستگاه را طبق تایمی که نیاز دارید روشن و در حالت اتوماتیک قرار دهید زیرا این دستگاه کلید خاموش کننده خودکار دارد.درجه، زمان و نوع پخت در این دستگاه به صورت مجزا و توسط کاربر مشخص می‌شود.

تفاوت سرخ کن و هواپز عرشیا در چیست؟

افراد زیادی هستند که این دو دستگاه را یکی می‌دانند اما تنها وجه تشابه این دو دستگاه این است که بدون قطره‌ای روغن فعالیت پخت و پز را انجام می‌دهند. سرخ کن‌های عرشیا معمولا طعم بهتر و دلپذیرتری را به غذاها می‌بخشند در حالی که هواپزهای عرشیا اکثرا مواد غذایی را مغز پخت می‌کنند.پخت کیک و دسر در هواپزهای عرشیا بهتر صورت می‌گیرد اما سرخ و کریسپی کردن مواد در سرخ کن‌ها بهتر می‌شود.تمیز کردن سبد سرخ کن دشوار است اما هواپزها با سرعت بالا و آسانی هر چه تمام‌تر، تمیز می‌شوند.

منوی غذایی که سرخ کن‌های عرشیا دارند بسیار پیشرفته‌تر از هواپزهای این برند می‌باشد و کارایی بیشتری را از این دستگاه می‌توان انتظار داشت.با صحبت‌های گفته شده در نظر بگیرید که کدام وسیله (سرخ کن یا هواپز عرشیا) کاربرد بیشتری را در فعالیت آشپزی شما ایفا می‌کند.سرخ کن ها فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال می‌کنند در حالی که هواپز ها به حجم زیادی از فضا نیاز دارند.

قیمت سرخ کن و هواپز عرشیا

اگر قصد دارید قیمت سرخ کن و هواپز عرشیا را به طور دقیق و لحظه‌ای بدانید باید در جریان باشید که: این دو محصول به دلیل وارداتی بودن قیمت متغییری دارند.مؤلفه‌های دیگری نیز در تعیین قیمت سرخ کن و هواپز عرشیا نقش دارند که با هم آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

نرخ دلار در تعیین قیمت سرخ کن و هواپز عرشیا:

دلار یکی از عوامل بسیار مؤثر در تعیین هزینه‌هاست؛ نه تنها محصولات عرشیا بلکه تمامی لوازمات خانگی خارجی وابسته به این موضوع هستند.با بالا رفتن نرخ دلار و افزایش قیمت مواد اولیه محصولات خانه و آشپزخانه عرشیا، نرخ مصوب سرخ کن و هواپز عرشیا نیز افزایش پیدا می‌کند.با کاهش این مبلغ نیز این اتفاق می‌افتد و شما دچار تغییر قیمت به صورت ماهانه و یا گاهی اوقات روزانه خواهید شد.

اما وب سایت‌های فروشگاهی که به صورت منصفانه قیمت گذاری این دستگاه‌ها را انجام می‌دهند، با نرخ افزایش نرخ دلار قیمت‌هایشان را تغییر نمی‌دهند و محصولات را با سود عرف و قیمت قبل به فروش می‌رسانند.یکی از این وب سایت‌ها که به صورت اختصاصی فروش کلیه محصولات عرشیا را بر عهده دارد: لوازم خانگی نوین عرشیا پلاس می‌باشد که امروزه فعالیت مسمر ثمری در فضای وب دارد.تمام قیمت محصولات در این فروشگاه با نرخی مصوب و معقولانه‌ای تعیین شده است تا مصرف کنندگان بتوانند به صورت مستقیم و بدون پرداخت هزینه‌های اضافه خانه و آشپزخانه خود را از وسایل عرشیا مجهز سازند.

مدل سرخ کن و هواپز عرشیا:

مدل سرخ کن و هواپز عرشیا بسته به کاربرد، نوع فعالیت، منوی غذایی و حجمی که دارد تغییر پیدا می‌کند؛ مبلغی که شما بابت خریداری سرخ کن و هواپز عرشیا می‌پردازید توسط این عامل متغیر می‌شود.

سرخ کن

برای مثال:

قیمت سرخ کن و هواپز عرشیا در حجم ۶ لیتر با حجم ۸ لیتر آن تفاوت دارد و باتوجه به حجیم‌تر شدن فضای داخلی و خارجی این دستگاه قیمت نیز بالاتر می‌رود.برخی از سرخ کن و هواپز عرشیا هستند که کارایی زیادتر و منوی بیشتری را در تنظیمات فنی خود جای می‌دهند و این عامل باعث می‌شود تا هزینه‌های آن‌ها نسبت به نوع معمولی بیشتر باشد.اما نگران این هزینه‌ها نباشید زیرا فروشگاه لوازم خانگی نوین پلاس عرشیا درنظر دارد قیمت واقعی این محصولات را کم‌تر از رقبای دیگر اعلام کند تا مشتریان فشار مالی زیادی را متحمل نشوند.

تقلبی و یا اصلی بودن سرخ کن و هواپز عرشیا:

سرخ کن و هواپز عرشیا را در بازار سیاه می‌توانید با قیمت بسیار پایین‌تری تهیه کنید اما این دستگاه‌ها عمر طولانی مدتی برای شما عزیزان نخواهند داشت و به سرعت با خرابی وسایلتان مواجه خواهید شد.درنظر بگیرید که نمونه تقلبی سرخ کن و هواپزهای عرشیا از گارانتی ۱۸ ماهه و ۵ سال خدمات پس از فروش بهره‌مند نیستند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرابی و یا از کار افتادگی دستگاهتان ندارند.پس بهتر است با پرداخت مبلغ واقعی سرخ کن و هواپز عرشیا را خریداری کنید تا خیالتان از خدمات قبل و پس از فروش راحت باشد.

هزینه ارسال سرخ کن و هواپز عرشیا:

برخی از فروشگاه‌های مجازی برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند قیمت سرخ کن و هواپز عرشیا را بعلاوه هزینه ارسال درج می‌کنند و در قسمت خدمات، کالا را تحت عنوان ارسال رایگان معرفی می‌کنند.اما وب سایت معرفی شده (لوازم خانگی نوین پلاس عرشیا ) تمام قیمت‌ها را بر اساس واقعیت تنظیم کرده است و هزینه ارسال از طرف خود فروشگاه برای مشتریان عزیز رایگان اعلام شده است.بهتر است کالاهای این وب سایت را با دیگر رقبا مقایسه کنید تا از صحت و سقم مطالب اعلام شده، اطمینان حاصل نمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.