بهترین و گرانترین عطرها برای آقایان

از بین تمام حواس پنجگانه، گفته می شود که هیچ حسی به قدرت بویایی وجود ندارد. به همین دلیل است که انتخاب عطر مناسب ضروری است. رایحه‌های مجلل این قدرت را دارند که چندین حالت را منتقل کنند .ادکلن یک کالای ضروری است که هیچ مردی نباید بدون آن خانه را ترک کند. ما اینجا هستیم تا شما را به سمت لوکس ترین عطر مردانه راهنمایی کنیم که همه کسانی را که از کنارشان عبور می کنید مسحور می کند.این عطرهای مجلل مردانه توسط عطرسازان چیره دستی ساخته می شوند که تنها از بهترین و گاهی کمیاب ترین مواد برای خلق این شاهکارهای مایع استفاده می کنند.

بهترین عطرهای لوکس برای مردان

در اینجا بهترین عطرها و عطرهای مجلل برای مردان وجود دارد، از انفجارهای میوه ای  تا رایحه های دودی خشن و رایحه های خوش بوی وانیل و ادویه های عجیب و غریب.

عطر گران قیمت Lalique For Bentley Blue Crystal Edition

قیمت: ۶۲۰۰ دلار برای ۱٫۳ اونس

Lalique for Bentley Blue Crystal Edition با همکاری سازنده کریستال فرانسوی Lalique و سازنده بریتانیایی Bentley است.

 تعجبی نداشت که وقتی آنها با لالیک همکاری کردند، قرار بود چیز قابل توجهی تولید شود.این عطر در سال ۲۰۱۶ و توسط استاد عطرسازی Mylene Alran ساخته شد. این عطر دارای نت هایی از ترکیبات قوی مانند عصاره سدر سفید، مشک و عنبر است.

گرانترین عطرها برای آقایان

عطر مردانه تام فورد سولیل بلان

قیمت: بین ۳۶۰ تا ۶۷۰ دلار

Private Blend Soleil Blanc یک عطر غیرمنتظره بر پایه گل است که هم برای آقایان و هم برای خانم ها استفاده می شود. در سال ۲۰۱۶ به عنوان بخشی از آخرین مجموعه خصوصی تام فورد، Soleil، راه اندازی شد.این عطر ترکیبی از نت‌های تند هل و فلفل صورتی با نت‌های شیرین دانه تونکا، یاس مصری، نارگیل و ترنج و کمی پسته است.

کلایو کریستین مطلق

قیمت: از ۷۵۰۰ دلار برای ۳۰ میلی لیتر

Absolutes توسط Clive Christian که کاملاً قابل تنظیم است، مجموعه ای از پنج روغن است. این روغن ها با غلظت ۱۰۰% حاوی بهترین مواد هستند.

این مجموعه فوق‌العاده مجلل در قمقمه‌های کریستالی نفیس با یقه طلای ۱۸ عیار تزئین شده و روی آن یک درپوش تاجی قرار داده شده است. این درپوش‌ها که در اصل توسط Clive Christian OBE طراحی شده‌اند، تاج سلطنتی بریتانیا را تکرار می‌کنند.

عطر مردانه گران قیمت Ombre Nomade

قیمت: از ۳۵۰ دلار برای ۳ اونس شروع می شود

Ombre Nomade یک عطر یونیسکس است که در سال ۲۰۱۸ توسط برند لوکس مد فرانسوی لویی ویتون عرضه شد.

خالق این عطر استاد Jacques Cavallier بود و برای افرادی که عاشق رایحه های کمیاب هستند طراحی شده است. این عطر با نت هایی از چوب عود، بنزوئین و تمشک کاربران را به سفری جادویی می برد.

کارون پویور

قیمت: ۱۰۰۰ دلار در هر بطری ۱ اونس

Caron Poivre عطر امضای خانه عطر لوکس فرانسوی Caron است که یکی از قدیمی ترین خانه های عطر در جهان است.

این عطر در سال ۱۹۵۴ روانه بازار شد و در ابتدا برای زنان ساخته شد اما در سال های بعد به عطری محبوب برای مردان نیز تبدیل شد.

رایحه این عطر بسیار متمایز است و رایحه های قوی میخک، فلفل، شمعدانی، گل رز و یاس را در خود دارد.

تمام این خوبی های شیرین و آتشین در یک بطری کریستالی ۱ اونس طراحی شده توسط Baccarat ارائه شده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز ساخت عطر در خانه،جالب و ماندگار” را نیز مطالعه بفرمایید.

عطر مجلل هنری ژاک بلو وانیل

قیمت: ۷۲۵ دلار برای ۱٫۷ اونس

Blue Vanille یک عطر با رایحه بهشتی است که توسط خانه عطر فرانسوی هنری ژاک ساخته شده است. خانه عطر در سال ۱۹۷۵ در حومه شهر گراس فرانسه تاسیس شد. هنری ژاک خود را به یکی از با کیفیت ترین عطرسازی های جهان تبدیل کرده است.

این عطر در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد. پایه وانیلی حسی دارد و روی آن رایحه های هل، شمعدانی و تنباکو پوشانده شده است و در یک ظرف کریستالی محصور شده است.

عطر بریونی اینتنس

قیمت: ۱۱۵ دلار برای ۶۰ میلی لیتر و ۱۵۰ دلار برای ۱۰۰ میلی لیتر

این عطر جدید مردانه که توسط Michel Almairac و Karine Vinchon-Spehner خلق شده است، دارای ترکیباتی با منبع پایدار مانند روغن نارنگی، دانه فلفل صورتی، نعناع هندی و ترنج است.

عطر مردانه خوشبو

این ادو پرفیوم وگان بدون رنگ‌آمیزی مصنوعی در گراس و پاریس فرانسه تولید می‌شود. بطری شیشه ای زیبا قابل بازیافت است و با یک برچسب ساتن تزیین شده است که برچسب های روی کت و شلوارهای سفارشی بریونی را تکرار می کند.

Sublime Vanille عطر خاص آقایان

قیمت: از ۶۳۳ دلار شروع می شود

Sublime Vanille یک عطر تک جنسیتی است که توسط عطرسازان نسل ششم فرانسوی کرید ساخته شده است که در سال ۲۰۰۹ روانه بازار شد.

این عطر ملایم جشن وانیل است و بخشی از مجموعه Creed’s Royal Exclusives است. این ترکیبی دقیق از وانیل بوربون، ارکیده وانیلی با نت های پایه دانه تونکا، مشک، لیمو و ترنج است.

Creed Sublime Vanille در یک بطری شیشه ای Pochet ارائه شده است.

عطر گران قیمت لرد جورج پنهالیگون

قیمت: ۵۳۳ دلار برای یک بطری ۲٫۰۵ اونس و ۲۹۳ دلار برای ۲٫۵۳ اونس

این عطر قوی و مردانه در سال ۲۰۱۶ توسط Penhaligon’s عرضه شد و بخشی از مجموعه پرتره آنها است. مغز متفکر این عطر آلبرتو موریلاس است.

تراژدی لرد جورج ادویه را با نت های چوبی ترکیب می کند و نتیجه یک ترکیب کلاسیک است که به هر آقایی، پیچیدگی و اعتماد به نفس بیشتری می بخشد.

عطر لوکس مردانه Maison Francis Kurkdijan Baccarat Rouge 540

قیمت: بین ۳۲۵ تا ۶۲۵ دلار

Baccarat Rouge 540 عطری است که توسط Maison Francis Kurkdijan ساخته شده است. این عطر در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و با همکاری این برند و باکارات کریستال به مناسبت تولد ۲۵۰ سالگی باکارا تولید شد.

این عطر مبتنی بر مرکبات با زعفران، یاس، چوب کهربا و اسطوخودوس معطر که همگی در یک بطری کریستالی باکارات زیبا قرار گرفته اند، پوشانده شده است.

عطر مردانه روجا انیگما

عطر مردانه روجا انیگما

قیمت: ۴۸۵ دلار برای ۳٫۳ اونس

عطر روجا انیگما پور هوم عطری کهربایی است که توسط عطرساز بریتانیایی روجا داو خلق شده و در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد.

این رایحه قوی ترکیبی از ترکیبات جالبی مانند فلفل سیاه، ترنج، کنیاک، تنباکو، زنجبیل، وانیل، یاسمن و بنزوئین دارد. همه اینها به یک عطر مرموز و جذاب تبدیل می شوند.

عطرها این قدرت را دارند که حواس فرد را برانگیزند و شما را به دنیایی کاملا جدید منتقل کنند.

مجلل ترین عطرها کار هنرمندانه ای هستند که با چیزی جز بهترین مواد از سراسر جهان توسط برخی از بزرگترین ذهن ها ساخته شده اند. و در حالی که عطرها بسیار قابل توجه هستند، بطری های زیبایی که این عطرهای گرانبها را در خود جای می دهند نیز قابل توجه هستند.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.