بهترین مقاصد گردشگری در جهان

در این مقاله میخواهیم به شما کاربران عزیز بهترین مکان ها برای سفرهای خارج از کشور را پبشنهاد بدهیم. از کشور پرو در آمریکای جنوبی گرفته تا کشور اندونزی در آسیا اینها بهترین مقاصد گردشگری در جهان میباشند. لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین مقاصد گردشگری در جهان

آمازون پرو

پرو به چیزهای زیادی معروف است: تاریخ اینکاها، کوه‌های آند، و داشتن بهترین غذا در آمریکای جنوبی. اما همچنان یکی از ناشناخته ترین مناطق جهان – آمازون است.در حالی که بیش از نیمی از آمازون در برزیل قرار دارد، ۱۳ درصد از آن در پرو یافت می‌شود و اینجاست که تنوع زیستی در بالاترین حد خود قرار دارد.اگر به دنبال یک تعطیلات متمرکز بر طبیعت به دور از شلوغی هستید، آمازون پرآب و فریبنده پرو کاملاً ایده‌آل است – زیرا اینجا جنگل بارانی در وحشی‌ترین حالت خود قرار دارد.

این مکان واقعاً عظیمی است که در آن قبایلی زندگی می کنند که هرگز با تمدن بیرونی تماس نداشته اند و جوامع بومی و حیات وحش جذاب و نادر می توانند به دور از چشمان کنجکاو پنهان شوند.البته، سفر به چنین مکان محافظت شده و در عین حال وسیعی باید مسئولانه انجام شود، و سفر دریایی در رودخانه راهی عالی برای انجام این کار است.شما می توانید بدون ایجاد مزاحمت برای حیات وحش به اعماق جنگل بپردازید و در حین تجربه چنین ماجراجویی بی باکانه ای از تجمل و راحتی لذت ببرید. با دلفین های صورتی شنا کنید، از جوامع بومی دیدن کنید و از گیاهان و جانوران منحصر به فرد شگفت زده شوید.

والنسیا، اسپانیا یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان

والنسیا، اسپانیا یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان

اگر به یک شهر تفریحی فکر می‌کنید – شاید جایی که بتوانید در خیابان‌های تاریخی قدم بزنید، فرهنگ‌های زیادی را بشناسید و به ساحل برگردید – به احتمال زیاد بارسلون اسپانیا اولین جایی است که به ذهنتان می‌رسد.اما در حالی که به طور غیرقابل انکاری هیجان انگیز و زیبا است، بارسلونا نیز شلوغ است و قدم زدن در محله محبوب گوتیک می تواند به طرز ناراحت کننده ای شلوغ باشد.

پس چرا به سمت پایین تر از ساحل حرکت نکنید و به جای آن از والنسیا دیدن نکنید؟ والنسیا به‌عنوان سومین شهر بزرگ اسپانیا، مملو از فرهنگ، تاریخ و زیبایی است، اگرچه از بارسلونا یا مادرید سطح پایین‌تری دارد و به گردشگران اجازه می‌دهد تا با شرایط خود و با سرعت خاص خود به کاوش بپردازند. این محله با داشتن یک محله قدیمی دوست‌داشتنی، ساختمان‌های فوق‌العاده آینده‌نگر، و فضای سبز بسیار زیبا، برای استراحت در شهر ایده‌آل است.فرقی نمی‌کند به دنبال فرهنگ جذاب، تاریخ جذاب، سواحل ایده‌آل یا رستوران‌های مهیج باشید، والنسیا همه اینها را دارد.

سنگال، غرب آفریقا

سنگال مقصد بعدی در آفریقا است که باید از آن دیدن کنید، و در حالی که پایتخت رنگارنگ و سرزنده و هیجان‌انگیز است اما گاهی اوقات مکان‌های دیگر در این کشور آرام هستند.اگر به دنبال استراحتی آرام در ساحل هستید، در مکان مناسبی هستید، زیرا خطوط ساحلی Petite Côte و Cap Skirring دارای نوارهای وسیعی از سواحل هستند که می توانید بدون مزاحمت در آنها استراحت کنید. سواحل Île de Gorée، Yoff و N’Gor نیز اگر می‌خواهید از شلوغی دوری کنید، ایده‌آل هستند و در عین حال از یک محیط آرام و مفرح لذت ببرید.

تنها دو ساعت در جنوب داکار، یکی از بهترین استراحتگاه‌های سنگال، پوینت سارن است. این ساحل شش مایلی که زمانی دهکده ماهیگیری خواب آلود بود، به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین استراحتگاه های کشور است، اما با وجود افزایش تعداد هتل ها و ویلاهای مجلل که در حال ظهور هستند، ازدحام جمعیت هنوز به آنجا نرسیده است. بنابراین همه چیز هنوز به طرز شگفت انگیزی آرام است.

اگر اهل طبیعت هستید، می توانید آرامش و تنهایی – و همچنین حیات وحش جذاب – را در یکی از شش پارک ملی سنگال بیابید. آسان‌ترین دسترسی، پارک ملی سالوم دلتا است، کانال‌هایی به مساحت ۴۴۰۰۰۰ هکتار از کانال‌های آب شور و تالاب‌های پوشیده از جنگل که در آن می‌توانید گونه‌های بی‌شماری از پرندگان عجیب و غریب را ببینید، از قایق‌سواری نفس‌گیر لذت ببرید و از تنهایی در میان چنین محیط‌های دیدنی لذت ببرید.

مقدونیه شمالی، اروپای جنوب شرقی

اگر به دنبال یک مقصد اروپایی ایده آل هستید که بیش از حد شلوغ نباشد ممکن است تعطیلات در مقدونیه شمالی ایده آل باشد.مقدونیه شمالی که با یونان، بلغارستان، صربستان و آلبانی هم مرز است، نه تنها یکی از نقاط کمتر شناخته شده اروپا است، بلکه یکی از منحصر به فردترین نقاط اروپا نیز می باشد. فرهنگ آن هم مدیترانه ای و هم بالکانی است و تاریخ آن دارای میراث یونانی، رومی و عثمانی است.

ممکن است کشور کوچکی باشد، اما مقدونیه شمالی از زیبایی چشمگیر چیزی کم ندارد و یکی ازبهترین مقاصد گردشگری در جهان است . حدود ۸۰ درصد از زمین‌های آن پر از کوه‌های برجسته و دریاچه‌های درخشان است، بنابراین اگر اهل پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا کایاک‌سواری هستید، از انتخاب غافل خواهید شد.

علاقه مندان به طبیعت به همان اندازه خوشحال خواهند شد، زیرا می توانید خرس، گراز وحشی، گرگ، روباه و گوزن و همچنین بیش از ۲۰۰ گونه مختلف پروانه را در اینجا مشاهده کنید.اگر بیشتر به فرهنگ و تاریخ علاقه دارید، به همان اندازه می توانید شما را مشغول نگه دارید. امپراتوری های یونان، روم، بیزانس و عثمانی آثار خود را در اطراف به جا گذاشته اند و آمفی تئاترها، مجسمه ها، صومعه ها و مجسمه های زیادی برای بازدید وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله “سلبریتی هایی که چپ دست هستند از باراک اوباما تا آنجلیا جولی” را نیز مطالعه بفرمایید.

نورثامبرلند، انگلستان

بهترین مقاصد گردشگری در جهان

بریتانیا ممکن است در مقایسه با برخی از کشورهای دیگر کوچک باشد، اما هنوز مکان هایی وجود دارند که تقریباً خالی از سکنه هستند.اگر به فکر اقامت هستید، ممکن است سواحل پمبروکشایر، کوتس ولدز جذاب یا ارتفاعات ناهموار اسکاتلند وسوسه شوید، اما زیبایی معروف این مکان ها به این معنی است که در تمام طول سال در بین گردشگران محبوب هستند.

اگر واقعاً می خواهید از انبوه گردشگران و جاذبه های شلوغ دور بمانید، چرا به جای آن به نورتامبرلند نروید؟ این شهرستان زیبا که به‌عنوان «آخرین بیابان بزرگ انگلیس» شناخته می‌شود، دارای کم‌جمعیت‌ترین پارک ملی کشور و قلعه‌های بیشتر از هر جای دیگری در انگلستان است. و این بدون اشاره به جلگه‌زارهای زیبا و مایل‌ها خط ساحلی صخره‌ای است.کوهنوردان عاشق کاوش دره کوکت و دره بریمیش هستند، در حالی که علاقه‌مندان به تاریخ می‌توانند از قلعه‌های باشکوهی مانند Dunstanburgh، Alnwick، یا جزیره مقدس Lindisfarne، در نزدیکی ساحل دیدن کنند.

بهترین مقاصد گردشگری در جهان مانند بریتیش ، کانادا

به عنوان دومین کشور بزرگ جهان، نباید تعجب آور باشد که بدانید بخش های وسیعی از این سرزمین کاملاً دست نخورده از گردشگری باقی مانده است.کانادا کشوری فوق العاده متنوع است که جنگل های انبوه، آبشارهای رعد و برق، کوه های باشکوه و دریاچه های درخشان و همچنین بسیاری از شهرهای جهان وطنی را در خود جای داده است. اما بریتیش را می توان یکی از زیباترین استان ها دانست.

در حالی که بخش‌هایی از بریتیش ، مانند ونکوور و شهر اسکی محبوب ویستلر، کانون‌های توریستی هستند، بخش‌های دیگر بسیار دورافتاده‌تر هستند و مسافران به مراتب کمتر از آن بازدید می‌کنند. به‌ویژه ساحل آفتاب جایی است که می‌توان برای فرار از جمعیت رفت، زیرا این خط ساحلی ۱۸۰ کیلومتری فریبنده و بیابان بکر تنها با هواپیما یا قایق قابل دسترسی است.

اگر یک کوهنورد مشتاق (یا فقط یک تحسین کننده طبیعت) هستید، به احتمال زیاد عاشق کاوش در مناظر دیدنی، پیاده روی در مسیر صخره ای قله کوه الفینستون یا پرسه زدن در جنگل های بارانی خزه ای در پارک استانی مالاسپینا خواهید بود. دهکده‌های ماهیگیری جذابی برای استراحت، سواحل زیبا و آبدره‌های خیره‌کننده‌ای وجود دارند که نفس شما را بند می‌آورند – همه بدون شلوغی.

لومبوک، اندونزی

بهترین مقاصد گردشگری در جهان

جزیره بالی اندونزی به دلیل زیبایی، معنویت، طبیعت و زندگی ارام در سراسر جهان مشهور است. اما با شهرت، ازدحام می‌آید، و حتی در اکثر ماههای سال ، این بهشت ​​استوایی می‌تواند مملو از گردشگران باشد.اگر به دنبال استراحتی شاد در ساحل هستید، لومبوک همسایه آن همه جذابیت و زیبایی بالی را دارد – به جز اینکه فضای بیشتری روی شن‌ها وجود دارد. به علاوه، رمز و راز بیشتر و پیاده روی بهتری دارد.

جنوب جزیره محل سواحل ابریشمی است که آب‌های فیروزه‌ای گرم و صخره‌های بی‌نظیر پشت آن قرار گرفته‌اند. این جزیره زیبا به عنوان بهشت ​​موج سواران نیز شناخته می شود، بنابراین اگر به موج سواری علاقه دارید یا می خواهید یاد بگیرید، مکان های بهتری برای تعقیب موج وجود ندارد.

برای کسانی که به کوهنوردی علاقه دارند، تقریباً مطمئناً مایل به صعود از Gunung Rinjani هستند که دومین آتشفشان بلند اندونزی است. پیاده روی در مسیرهای پوشیده از جنگل چند روز طول می کشد، اما این تجربه ای خواهد بود که برای همیشه به یاد خواهید آورد – و هنگامی که به قله رسیدید، منظره دهانه های آتشفشانی که در مقابل طلوع شگفت انگیز خورشید قرار گرفته اند، به معنای واقعی کلمه نفس شما را بند می آورد و یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان میباشد.

3/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.