سلبریتی هایی که چپ دست هستند از باراک اوباما تا آنجلیا جولی

این فهرست از افراد مشهوری است که چپ دست هستند .این افراد با بررسی دقیق در این لیست قرار گرفته اند و برای انجام این کار، تصاویر آنها را به وضوح با استفاده از دست چپ خود هنگام امضا یا نوشتن پیدا کردم.در این لیست بازیگر ، خواننده ،سیاستمدار و مجری تلوزیونی که در جهان مشهور هستند قرار دارند.

افراد معروفی که چپ دست هستند

آمیتاب باچان

آمیتاب باچان بازیگر و تهیه‌کننده فیلم هندی، مجری تلویزیون و سیاستمدار سابق است. او به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین بازیگران تاریخ غنی سینمای هند شناخته می شود. او در بیش از ۵ دهه فعالیت حرفه ای خود در بیش از ۲۰۰ فیلم ظاهر شده است!

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی هنرپیشه، فیلمساز و انسان دوست آمریکایی است. او بارها به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود انتخاب شده و جوایز متعددی از جمله سه جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار دریافت کرده است. برخی از برجسته‌ترین نقش‌های او عبارتند از بازی لارا کرافت در سریال Tomb Raider، لیزا رو در Girl، Interrupted و Gia Carangi در Gia.

بیب روث چپ دست

بیب روث یک بازیکن حرفه ای بیسبال آمریکایی بود که در ۲۲ فصل از سال ۱۹۱۴ تا ۱۹۳۵ فعالیت کرد. بسیاری او را به عنوان بهترین بازیکن بیسبال در تمام دوران می شناسند و یکی از اولین کسانی بود که به تالار مشاهیر بیسبال راه یافت. .

باراک اوباما

باراک اوباما اولین رئیس جمهور آفریقایی-آمریکایی ایالات متحده و چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا بود که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ این سمت را بر عهده داشت.

سلبریتی های چپ دست

بن استیلر چپ دست

بن استیلر ستاره سینما، کمدین، تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است. او تا به امروز در بیش از ۵۰ فیلم از جمله Zoolander، There’s Something About Mary، Meet The Parents، Dodgeball و مجموعه فیلم های The Night at the Museum نقش داشته است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز متعددی از جمله امی، چندین جایزه فیلم MTV و جایزه بریتانیا را کسب کرده است.

بیل برایسون

بیل برایسون یک نویسنده آمریکایی تبار است که به خاطر کتاب های طنز خود در مورد سفر، علم، زبان و سایر موضوعات غیرداستانی شهرت دارد. او به طور گسترده ای به دلیل توانایی اش در توضیح موضوعات علمی برای جو هر روز مورد تحسین قرار می گیرد و کتابش «تاریخ کوتاه تقریباً همه چیز» به ویژه جوایز متعددی را دریافت کرد.

بیل کلینتون

بیل کلینتون چهل و دومین رئیس جمهور ایالات متحده از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ بود. او نقش رئیس‌جمهوری خود را با بالاترین رتبه محبوبیت در بین رئیس‌جمهوران ایالات متحده از سال ۱۹۴۵ کنار گذاشت.

بیل گیتس چپ دست

بیل گیتس به عنوان یکی از بنیانگذاران شرکت مایکروسافت شناخته می شود. علاوه بر این، او یک سرمایه گذار، نویسنده، و بشردوست پرکار است. به استثنای تنها دو سال، او از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۷ عنوان ثروتمندترین فرد جهان را در اختیار داشت.

بروس ویلیس

بروس ویلیس بازیگر و تهیه کننده فیلم آمریکایی است. تا به امروز، او در بیش از ۷۰ فیلم ظاهر شده است که شناخته‌شده‌ترین نقش او، قهرمان اکشن جان مک‌کلین در فرانچایز Die Hard است. از دیگر آثار برجسته فیلم می توان به Pulp Fiction، ۱۲ Monkeys، The Fifth Element و The Sixth Sense اشاره کرد. او جوایز متعددی را در طول زندگی حرفه ای چشمگیر خود دریافت کرده است، از جمله گلدن گلوب، دو جایزه امی و دو جایزه انتخاب مردم.

گوردون رمزی

گوردون رمزی سرآشپز، شخصیت تلویزیونی و نویسنده اسکاتلندی الاصل است. گروه رستوران جهانی او “رستوران های گوردون رمزی” در مجموع با ۱۶ ستاره میشلین شناخته شده است و در زمان نگارش این مقاله، دارای ۷ ستاره است. و کابوس های آشپزخانه رمزی. در سال ۲۰۲۰، فوربس او را به عنوان نوزدهمین سلبریتی پردرآمد در جهان رتبه بندی کرد.

جکمن هیو

هیو جکمن بازیگر، تهیه کننده و خواننده استرالیایی است. به عنوان یک ستاره سینما، او احتمالاً بیشتر برای بازی در نقش ولورین در فرانچایز مردان ایکس شناخته شده است. از دیگر فیلم‌های برجسته‌ای که او در آنها حضور داشته است می‌توان به «پرستیژ»، «بینوایان»، «بزرگترین شومن» و «کیت و لئوپولد» اشاره کرد. او در طول زندگی حرفه ای خود جوایز متعددی از جمله گرمی و گلدن گلوب دریافت کرده است.

جیمز کامرون

جیمز کامرون کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس کانادایی است. او بیشتر برای فیلم‌های علمی تخیلی پرهزینه‌اش مانند ترمیناتور ۱ و ۲، بیگانگان و آواتار شناخته می‌شود. او همچنین به خاطر کارگردانی و نویسندگی فیلم «تایتانیک» مشهور است که تا زمانی که آواتار در سال ۲۰۱۰ از آن سبقت گرفت، پرفروش ترین فیلم تمام دوران بود. علاوه بر این، کامرون همچنین یک طرفدار محیط زیست است و صاحب کسب و کارهای پایداری متعددی است.

جنیفر لارنس چپ دست

جنیفر لارنس بازیگر آمریکایی است. او بیشتر برای نقش‌هایش در سری فیلم‌های Hunger Games و در فرانچایز X-Men شناخته می‌شود. از دیگر فیلم‌های برجسته‌ای که او در آن حضور داشته است می‌توان به American Hustle، Silver Linings Playbook، Mother!، و Red Sparrow اشاره کرد. او در هر دو سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ پردرآمدترین بازیگر زن جهان بود و جوایز بسیاری از جمله یک جایزه اسکار و ۳ گلدن گلوب (در زمان نگارش) دریافت کرده است.

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. او پس از بازی در کمدی رمانتیک موفق Pretty Woman به محبوبیت دست یافت. از دیگر فیلم‌های برجسته‌ای که او در آن حضور داشته است می‌توان به ارین بروکوویچ، ناتینگ هیل، اوشن ۱۱ و ۱۲، عروس فراری، و عروسی بهترین دوست من در میان بسیاری از فیلم‌های دیگر اشاره کرد. او برنده جوایز متعددی در طول زندگی حرفه ای چشمگیر خود شده است، از جمله ۳ گلدن گلوب و یک جایزه اسکار (در زمان نگارش).

جاستین بیبر چپ دست

جاستین بیبر خواننده کانادایی است که در جوانی به طور اتفاقی در یوتیوب کشف شد. اولین آلبوم او My World 2.0 در رتبه اول در ۲۰۰ بیلبورد برتر قرار گرفت و او را به جوانترین هنرمند مرد انفرادی تبدیل کرد که پس از استیوی واندر در سال ۱۹۶۳ به این موفقیت دست یافته است. در زمان نگارش او بیش از ۱۵۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است و تاکنون جوایز متعددی از جمله ۲ جایزه گرمی، ۲۱ جایزه موسیقی MTV اروپا و ۲۰ جایزه موسیقی بیلبورد دریافت کرد.

اسکار جوهانسون چپ دست

اسکارلت جوهانسون بازیگر و خواننده آمریکایی است. او همچنین به خاطر نقش او به عنوان بیوه زنان در فیلم‌های مختلف مارول شناخته می‌شود. او در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به عنوان گران‌ترین بازیگر جهان برگزیده شد.
چپ دست های معروف

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن بازیگر ,تهیه‌کننده وخواننده آمریکایی متولد آمریکا است.او برای اولین باربه خاطرنقش خوددرفیلم آرامش مرده-۱۹۸۹به شهرت رسید.دیگرفیلم‌هایی که او در آن ظاهرشد شامل روز طوفانی ,چشمان بسته,بقیه,بتمن برای همیشه ” مولانروژ”(MoulinRouge)می‌باشد.اودر طول زندگی خودیک جایزه گلدن گلوب,و یک جایزه اسکار را در میان دیگران دریافت کرده‌است.درسال ۲۰۲۰,نیویورک‌تایمزاو رابه عنوان پنجمین بازیگربزرگ قرن۲۱ معرفی کرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله “بیوگرافی اپرا وینفری معروفترین مجری جهان” را نیز مطالعه بفرمایید.

اپرا وینفری هم چپ دست است

اپرا وینفری، مجری تلویزیون، تهیه‌کننده، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. او به خاطر ” برنامه تلویزیونی گپ زدن با اپرا وینفری معروف است که به مدت یک چهارم قرن یا همان ۲۵ سال ادامه داشت. او به طور مرتب به عنوان تاثیرگذارترین زن در جهان در نظر گرفته شده‌است. او جوایز متعددی را در سراسر دوران خدمتش به دست آورده‌است، از جمله ۱۸ مورد، مراسم امی، ۲ تا Emmys Emmys و جایزه جین Hersholt Humanitarian.
Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.